April 2024 29 / دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۸۶۱۸۱
۲۵ مهر ۱۴۰۱ - ۲۲:۳۰
0
رئیس سابق مرکز بزرگ اسلامی سنندج گفت: با برنامه ریزی منافقین برای تفرقه میان مسلمانان جای خالی کنگره ملی شعر وحدت اسلامی وجود داشت.

جای خالی کنگره شعر ملی وحدت در طی سال‌های گذشته

ماموستا اقبال بهمنی از علمای شاخص کرد اهل سنت و حاضر در کنگره ملی شعر وحدت در خصوص لزوم برگزاری چنین کنگره‌ای گفت: با توجه به اینکه در طول تاریخ بسیاری از علما، مصلحین، شعرای دلسوز اسلام تلاش کرده اند وحدت بین جامعه شیعه و سنی برقرار بماند و در مقابل شیاطین و منافقین برای تفرقه میان مسلمانان برنامه‌های زیادی دارد از این رو کنگره ملی شعر وحدت اسلامی در طول این سال‌ها جایش خالی بوده است.

به گفته بهمنی، امروزه اگر سازمان تبلیغات اسلامی توانسته است که اشعار شعرای کرد، ترک، عرب، عجم، فارس، بلوچ، شیعه و سنی را جمع آوری و شعرایی که در زمینه وحدت فعالیت دارند را تکریم و از آن‌ها قدردانی کند اقدام ارزشمند و شایسته‌ای است.

او می‌گوید: در حال حاضر برای مسلمانان طبق وصیت قرآن و سنت رسول الله مهم‌ترین مسئله وحدت است که هر کدام از ارگان‌های مربوطه در حوزه کاری خودشان برای وحدت میان جامعه اسلامی تلاش کنند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: