کد خبر: ۳۸۶۳۷۸
۲۹ مهر ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۰
0
وی چادرملو را سرمایه ای ارزشمند برای اقتصاد یزد عنوان کرد و اظهار امیدواری نمود این شرکت به فعالیت های ارزش آفرین خود همچنان ادامه دهد .

استاندار یزد : چادرملو سرمایه استان یزد است

دکتر مهران فاطمی استاندار یزد در بازدید از غرفه شرکت معدنی و صنعتی چادرملو در نمایشگاه تخصصی معدن و فولاد، زنجیره تامین، ماشین آلات و تجهیزات وابسته در محل نمایشگاه‌های بین المللی یزد ضمن گفتگو با مدیران و کارشناسان حاضر در غرفه در جریان روند اجرایی عملیات اکتشاف تفصیلی و باطله برداری از معدن آریز (D۱۹)، طرح‌های اکتشافی و توسعه چادرملو قرار گرفت و بر تسریع در بهره برداری از معدن آریز تاکید کرد؛ و بر اساس گزارش روابط عمومی چادرملو، دکتر جوکار نماینده مردم یزد در مجلس شورای اسلامی و فرماندار یزد نیز از غرفه چادرملو بازدید و در جریان طرح‌ها و برنامه‌های توسعه بخش آن قرار گرفتند.

همچنین با حضور دانشجویان رشته معدن و متالوژی دانشگاه یزد، کارگاه آموزشی عملیات معدنکاری و پروسه تولید فولاد در غرفه چادرملو برگزار شد.

این نمایشگاه از ۲۰ تا ۲۳ مهر ماه در محل نمایشگاه‌های بین المللی یزد بر گزار شد و شرکت چادرملو همراه با شرکت‌های پامیدکو، دشت یوز و فلزیابان در آن حضوری فعال داشت.

برچسب ها: چادرملو ، صنعت ، توسعه ، معدن ، فولاد
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: