کوین تلگراف احتمال داد
کد خبر: ۳۸۶۶۲۳
۰۳ آبان ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۰
0
برخی از تحلیل‌ها و گزارش‌های کارشناسی تاکید دارند که قیمت بیت کوین ممکن است در سال ۲۰۲۳ میلادی و قبل از بزرگترین بازار نزولی به بیش از ۱۰۰ هزار دلار برسد. در واقع جهش قیمت نزدیک‌تر از آن چیزی است که دیگران فکر می‌کنند.

بیت کوین ۱۰۰ هزار دلاری در راه است

قیمت بیت کوین در حالی در محدوده ۱۹۳۴۱ دلار قرار دارد که در سال آینده به بالای ۱۰۰ هزار دلار خواهد رسید. یکی از سرمایه‌گذاران و تحلیل‌گران مشهور بازار کریپتو با عنوان Credible Crypto طی یک بحث توئیتری در روز‌های اخیر تایید کرده، گاو‌های بیت کنند تنها یک سال باید منتظر بمانند تا قیمت به ۱۰۰ هزار دلار برسد.

این پیش‌بینی خوش‌بینانه در حالی مطرح می‌شود که بسیاری از ناظران در انتظار بازار نزولی و خرسی هستند. با این حال Credible Crypto، تاکید دارد که سال آینده میلادی یک نقطه عطف بزرگ خواهد بود. به گفته وی پس از این جهش فوق‌العاده، بزرگترین و بدترین بازار نزولی را تجربه خواهیم کرد به طوریکه از همه نظر بدتر از بازار فعلی بوده و قیمت‌ها در سال ۲۰۲۵ به محدوده ۱۰ تا ۱۴ هزار دلار وارد می‌شود. این موضوع در حالی مطرح می‌شود که برخی دیگر از تحلیل گران قیمت کف بیت کوین را بین ۱۰ تا ۱۶ هزار دلار تخمین طی ماه‌های آتی می‌زنند. همچنین آن‌ها معتقدند که رکود فعلی جهانی ممکن است قیمت بیت کوین را تا سال ۲۰۲۴ به نصف برساند.

از بیت کوین ۱۰ هزار دلاری تا بیت کوین ۲ میلیون دلار در واقع تحلیل قیمت ۱۰ هزار دلاری بیت کوین متعلق به Filbfilb یعنی یکی از بنیانگذاران مجموعه تجاری DecenTrader است. از سوی دیگر ایل کاپو، از تحلیل‌گران مشهور نیز همچنان اصرار دارد، پس از اینکه قیمت تا ۲۱ هزار دلار افزایش پیدا کرد به سرعت به کانال ۱۴ تا ۱۶ هزار دلار وارد خواهد شد. این صحبت‌ها در حالی مطرح می‌شود که مدیر مالی لری لپارد تاکید می‌کند در دراز مدت یعنی شش ساله آینده قیمت بیت کوین به ۲ میلیون دلار نیز خواهد رسید.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: