کد خبر: ۳۸۶۸۸۶
۰۹ آبان ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۰
0
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس از شر ایط ابقا وزیر خبر می‌دهد.

شرط مجلسی‌ها برای ابقای فاطمی امین در استیضاح

سید جواد حسینی‌کیا اظهار داشت: استیضاح وزیر صمت دو سو دارد، چیدمان وزارت صمت شکل گرفته است و با استیضاح وزیر صمت این چیدمان ممکن است دستخوش تغییرات شود که مشکلاتی را ایجاد می‌کند، از دیگر سو بخشی از انتظارات نمایندگان برآورده نشده است که باید برای آن چاره اندیشی شود. عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با تأکید بر اینکه رفع مشکلات حوزه‌های خودرو، معادن، صادرات و بورس به فوریت باید اولویت برنامه‌های وزارت صمت باشد، گفت: اگر وزیر صمت در این حوزه‌ها تغییرات ایجاد کند نظر نمایندگان تأمین خواهد شد. حسینی‌کیا بیان داشت: ممکن است بعضی از اعضای تیم وزارت صمت عملکرد مطلوبی نداشته باشند که وزیر باید تغییراتی در آن ایجاد کند تا وزارت صمت چابک‌تر و سریع‌تر حرکت کند.


عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: امیدواریم که وزیر صمت روز سه‌شنبه در مجلس نمایندگان را قانع کند تا از شرایط پیش آمده عبور کند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: