آبادیان دستاور‌ها و پیشرفت‌ها را تشریح کرد
کد خبر: ۳۸۷۰۸۵
۱۲ آبان ۱۴۰۱ - ۱۹:۴۱
0
مدیر روابط عمومی ایمیدرو با اشاره به سیاست گذاری‌های ایمیدور گفت: با تفاهم نامه‌هایی که بتازگی در زمینه فولاد سبز بسته شد و برنامه‌هایی که ایمیدرو در بحث زیر ساخت و تامین انرژی دارد، اگر این سیاستگذاری‌ها محقق شود، در آینده نزدیک شاهد شکوفایی معادن و صنایع معدنی در کشور خواهیم بود.

حرکت منسجم و تاثیرگذار ایمیدرو در توسعه و اشتغالزایی

حمید علی آبادیان در گفت و گو با خبرنگار پول  نیوز با اعلام اینکه ایمیدرو با ۸ شرکت تابعه و سه منطقه آزاد زیرمجموعه خود در بیست و چهارمین سمپوزیوم فولاد کیش ۱۴۰۱ کیش حضور یافته است گفت: ایمیدرو نقش تعیین کننده‌ای در بخش معدن و صنایع معدنی کشور دارد و راهبر این موضوع است.

وی با تاکید بر اینکه حضور ما در سمپوزیوم فولاد کیش بدلیل این بود که پای کار مباحث معدنی با جدیت هستیم گفت: ایمیدرو در حوزه توسعه زیر ساخت، ارزآوری و اشتغالزایی در سال گذشته و سال‌های قبل نقش بسیار زیاد و تعیین کننده‌ای داشت که البته به همت تمامی کارکنان در زیر مجموعه سازمان بوده است.

مدیر روابط عمومی ایمیدرو با تاکید بر اینکه ایمیدرو در حوزه معادن و صنایع معدنی در سال‌های اخیر عملکرد قابل دفاعی داشته گفت: رونق و توسعه در بخش معدن نشان می‌دهد که ایمیدرو نقش بسیار زیادی در کشور داشته است.

وی با تشریح پیشرفت‌های ایمیدرو گفت: مجموعه‌ای که تا دیروز بالقوه بوده، اکنون بالفعل شده و روند رشد به گونه‌ای است که در آینده چشم انداز صنایع معدنی روشن است.

آبادیان با تاکید بر اینکه به هر میزان در حوزه صنایع و معادن فعالیت کنیم، اشتغال ایجاد می‌شود گفت: هر حرکتی در حوزه معدن و صنایع معدنی خود به خود به اشتغال منجر می‌شود و نباید این ظرفیت بزرگ نادیده گرفته شود.

وی با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری امسال را به نام تولید دانش بنیان و اشغال آفرین نامگذاری کردند گفت: ایمیدرو از سال‌های گذشته به سوی دانش بنیان حرکت کرده و مجموعه آموزش و پژوهش در زمینه دانش بنیان با جدیت پای کار آمده، اما نامگذاری سال از سوی مقام معظم رهبری بر انگیزه ایمیدرو افزوده است.

مدیر روابط عمومی ایمیدرو از برگزاری چندین جلسه با دانش بنیان‌ها در سال جاری خبر داد و گفت: ایمیدور توانسته با مجموعه صنایع معدنی ارتباط برقرار کند و با پیگیری و حمایت از دانش بنیان‌ها به نوعی عمل کند که این شرکت‌ها بتوانند ایده‌ها و طرح هایشان را ارایه کنند.

وی با اعلام اینکه ایمیدرو به عنوان غرفه برتر در نمایشگاه کیش انتخاب شد گفت: اینکه توانستیم در بین شرکت کنندگان رتبه برتر را بدست بیاوریم حاصل تلاش‌های همه همکارانی است که از چند ماه قبل در حال برنامه ریزی و اجرای برنامه‌های مرتبط با نمایشگاه بودند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: