کد خبر: ۳۸۷۵۰۷
۲۱ آبان ۱۴۰۱ - ۰۰:۰۰
0
پلیس فدرال استرالیا مدعی شد هکر‌هایی مستقر در روسیه در پشت حمله سایبری به مدی بانک به عنوان بزرگترین بیمه کننده حوزه سلامت در این کشور هستند.

ادعای استرالیا درباره حمله هکر‌های روسی به بزرگترین شرکت بیمه‌ای این کشور

پلیس فدرال استرالیا در بیانیه‌ای گفته در حمله سایبری چند روز گذشته به یکی از بزرگترین بیمه کننده‌های حوزه سلامت این کشور اطلاعات حدود ۱۰ میلیون مشترک فعلی و سابق فاش شده است.

به گزارش خبرگزاری رویترز، ریس کرشاو، کمیسر پلیس فدرال استرالیا گروهی از هکر‌ها را که به طور غیرمستقیم وابسته به دولت روسیه هستند مسئول حمله سایبری به سرور‌های مدی بانک می‌داند.

کرشاو مدعی شد که برخی منابع خبری مشخصات فردی این هکر‌ها را می‌شناسند، ولی فعلاً ترجیح می‌دهند نامی از آن‌ها برده نشود.

او که در یک نشست خبری امروز (جمعه) سخنرانی می‌کرد، خطاب به هکر‌ها گفت: ما می‌دانیم شما چه کسانی هستید و قطعاً این اقدام شما را پیگیری خواهیم کرد.

در حال حاضر مقامات روسیه به این ادعای مقامات استرالیایی واکنشی نشان نداده اند.

مدی‌بانک استرالیا که بزرگ‌ترین بیمه‌کننده حوزه سلامت در این کشور به شمار می‌رود، امروز اعلام کرد که قصد ندارد به مجرمان سایبری که اطلاعات ۹.۷ میلیون مشتری این بانک را سرقت کرده‌اند، باج بدهد.

مدی‌بانک تایید کرده که نام، تاریخ تولد، آدرس، شماره تلفن و ایمیل ۹.۷ میلیون مشتری این بانک در یک حمله سایبری به سرقت رفته است.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: