کد خبر: ۳۸۸۷۴۷
۱۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۱
0
انتخاب یک مرکز توانبخشی برای خود یا یکی از عزیزان ممکن است بسیار دشوار باشد. با توجه به عوامل زیادی که باید در نظر بگیرید، ممکن است ندانید از کجا شروع کنید. برای آشنایی با امکانات و ویژگی های بهترین مرکز توانبخشی کودکان در تهران با ما همراه باشید

انتخاب یک مرکز توانبخشی برای خود یا یکی از عزیزان ممکن است بسیار دشوار باشد. با توجه به عوامل زیادی که باید در نظر بگیرید، ممکن است ندانید از کجا شروع کنید. برای آشنایی با امکانات و ویژگی های بهترین مرکز توانبخشی کودکان در تهران با ما همراه باشید. تیم مرکز توانبخشی کودکان به مراجعین جهت دستیابی به حداکثر توانایی کمک می کند تا کودکان در مدرسه و فعالیت های معمول دوران کودکی تا حد امکان شرکت کنند. مرکز توانبخشی کودکان تهران خانواده ها را به مشارکت مستقیم در درمان فرزندشان تشویق کرده و آموزش و تمرینات خانگی لازم را ابتدای درمان به آنها ارائه می کند.

 

بهترین دکتر توانبخشی تهران
مراجعین مرکز توانبخشی کودکان تهران به دلایل مختلف به خدمات توانبخشی نیاز دارند. شرایط پزشکی، صدمات یا بیماری بسته به شرایط می تواند بر شنوایی، گفتار یا مهارت های حرکتی یا ذهنی کودک تأثیر بگذارد. بسیاری از کودکانی که نارس یا با نیازهای ویژه به دنیا می آیند نیز ممکن است از خدمات توانبخشی بهره مند شوند. پس از یک بیماری یا آسیب جدی، کودکان ممکن است برخی از مهارت های رشدی خود را از دست بدهند. تیم متخصصین کاردرمانی، گفتاردرمان، حرکات اصلاحی و روانشناسی ما در کار با کودکان در تمام سنین با شرایط مختلف از جمله شرایط پیچیده پزشکی مجرب هستند. در برنامه مرکز توانبخشی کودکان خواهید دید:
-درمانگران دارای مجوز که در حیطه اطفال تخصص دارند و در کار با کودکان در تمام سنین با تجربه هستند.
-مشارکت مستقیم خانواده در توسعه اهداف درمانی
-مشارکت مستقیم خانواده در جلسات درمانی تا خانواده ها بتوانند یاد بگیرند که فعالیت های درمانی را در موقعیت های روزمره بگنجانند.
-ارتباط نزدیک و همکاری با سایر پزشکان مانند متخصص مغز و اعصاب یا اعصاب و روان کودکان برای به حداکثر رساندن یادگیری و رشد کودک
-در صورت نیاز اعزام مربی کاردرمانی یا گفتاردرمانی در منزل

 

بهترین مرکز توانبخشی تهران

برنامه ها و خدمات مرکز توانبخشی کودکان

-گفتار درمانی: تیم گفتاردرمانی ما به کودکانی که مشکلات گفتاری و زبانی، مشکلات تغذیه و بلع دارند از جمله نوزادان و کودکان با شرایط پیچیده پزشکی کمک می‌کند. این مرکز از بهترین دکتر متخصص گفتاردرمانی کودکان در کادر خود بهره می برد.
-کاردرمانی جسمی و کاردرمانی درکی-حرکتی: مرکز توانبخشی تهران به کودکان مبتلا به تاخیرهای حرکتی، فلج مغزی، مشکلات هماهنگی رشدی، بیماری های عصبی عضلانی و مشکلات تعادلی کمک می کند.
-کار درمانی ذهنی: ما به کودکانی که دارای طیف وسیعی از شرایط از جمله آسیب‌های شدید، بیماری یا تاخیر رشدی هستند، کمک می‌کنیم تا در فعالیت‌های روزانه‌شان تا بالاترین سطح توانایی خود استقلال پیدا کنند و مهارت های درکی، شناختی آنها را ارتقاء می دهیم.
-دست ورزی: به بهبود مهارت های حرکتی ریز مانند نخ و مهره، گرفتن مداد و بهبود دست خط و کند نویسی کمک می کند.
لازم به ذکر است که با توجه به گستردگی درمان کاردرمانی، مرکز توانبخشی کودکان در تهران از بهترین دکتر متخصص کاردرمانی کودکان کمک می گیرد.

 

بهترین دکتر گفتاردرمانی تهران

 

-اتاق شنیداری: ما کودکان مبتلا به کم شنوایی و اختلالات شنوایی را ارزیابی و درمان می کنیم تا به آنها کمک کنیم تا به بهترین شکل ممکن بشنوند و ارتباط برقرار کنند.
-اتاق تاریک: تیم مرکز توانبخشی تهران با استفاده از این مداخله به بهبود توجه و تمرکز، مهارت های حرکتی چشم و ادراک دیداری کمک می کند.
-اتاق سنسوری روم: این اتاق طیف وسیعی از محرک‌ها را ترکیب می‌کند و به افراد کمک کند تا حواس خود را رشد دهند. که می‌توانند شامل نورها، رنگ‌ها، صداها، منابع بازی ملایم حسی و رایحه‌ها باشند که همگی در یک محیط امن استفاده می‌شوند و به فردی که از آن استفاده می‌کند اجازه می‌دهد بدون خطر کاوش و تعامل کند.
-ماساژ درمانی و کاردرمانی حسی: به بهبود مشکلات ناشی از اختلال پردازش حسی و بیقراری ها کمک می کند.
-بازی درمانی: کودکان از طریق بازی احساسات خود را بیان می کنند، چه گفتار داشته باشند یا نداشته باشند. بنابراین بازی یکی از موارد مهم برای درک کودک می باشد.
-رفتاردرمانی: این شکل از درمان به دنبال شناسایی و کمک به تغییر رفتارهای بالقوه خود ویرانگر یا ناسالم است. رفتار درمانی مبتنی بر این ایده است که همه رفتارها آموخته می شوند و می توان رفتارها را تغییر داد. تمرکز درمان اغلب بر مشکلات فعلی و چگونگی تغییر آنها است.
-گروه درمانی: به بهبود مهارت های ارتباطی کودکان، رعایت نوبت و مشارکت با همسالان کمک می کند.
-آموزشی و سنجش تحصیلی: توانبخشی فرآیند یادگیری فیزیکی و ذهنی است. برای اطمینان از موفقیت طولانی مدت، آموزش باید بخشی جدایی ناپذیر از برنامه درمانی توانبخشی باشد و کودک برلی حضور در مهدکودک و مدرسه آماده شود.

 

مرکز توانبخشی تهران

 

دستگاه های کمکی سفارشی شده توسط مرکز توانبخشی کودکان

حتی پس از درمان، بیماران ممکن است به وسایل کمکی برای کمک به عملکرد مستقل در خارج از مرکز توانبخشی نیاز داشته باشند. مرکز توانبخشی باید در نصب این وسایل و استفاده از آنها کمک کند. تجهیزات موجود در مرکز که موقعیت‌های واقعی زندگی را شبیه‌سازی می‌کنند، مانند سفر به فروشگاه یا بانک می‌توانند به بازگشت بیمار به زندگی اجتماعی کمک کنند. در مرکز توانبخشی کودکان، تیم ما برای تهیه و استفاده از وسایل کمکی مانند واکر، صندلی چرخدار، وسایل مصنوعی و غیره به شما کمک می‌کند. ما موقعیت‌های واقعی را شبیه‌سازی می‌کنیم تا بهتر بیمار را برای عملکرد مستقل در خانه یا محل کار آماده کنیم. ما توصیه هایی را در مورد تغییرات و تجهیزات خانه، محل کار و ماشین ارائه می کنیم تا توانایی بیمار را برای عملکرد موثر بهبود بخشد.

 

بهترین دکتر گفتاردرمانی تهران

 

چرا باید مرکز توانبخشی کودکان را انتخاب کنیم؟

در چه مرکزی می توانید خدماتی که به بهترین نحو نیازهای شما را برآورده می کند را دریافت کنید‌؟ مهم ترین چیزی که باید در نظر بگیرید این است که آیا مرکز توانبخشی مورد نظر شما خدماتی را که برای رسیدگی به تشخیص شما نیاز دارید ارائه می دهد یا خیر؟ درباره میزان تجربه متخصصین در درمان بیمارانی که مشکل خاص شما را دارند، سؤال بپرسید؟ همچنین باید بپرسید که کدام درمان توانبخشی بهترین اقدام برای شماست؟ در مرکز توانبخشی کودکان با دو شعبه در پاسداران و سعادت آباد، کادری مجرب و دلسوز با بیش از ۱۷ سال سابقه به این پرسش ها پاسخ خواهیم داد. شما می توانید از طریق شماره های ۰۹۱۲۶۱۱۷۷۴۲-۰۹۳۵۶۱۱۷۷۴۲ با ما تماس حاصل فرمایید.

 

برچسب ها : مرکز توانبخشی تهران,بهترین توانبخشی کودکان,بهترین توانبخشی,توانبخشی کودکان

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: