May 2024 12 / يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۸۹۲۶۵
۲۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۰
0
رئیس شعبه اردبیل بیمه دانا و مسئولین ارشد آموزش و پرورش این استان، در نشستی مشترک راه‌های گسترش روابط فی‌مابین و تسریع در پرداخت خسارت درمانی را مورد بررسی قرار دادند.

دیدار رئیس شعبه بیمه دانا با مسئولین آموزش و پرورش استان اردبیل

روز ۱۴ آذرماه سال جاری مظفری رئیس شعبه اردبیل در جلسه‌ای با حضور رئیس آموزش و پرورش ناحیه دو، معاون و مسئول رفاه این اداره، راه‌های تسریع در پرداخت خسارت درمانی کارکنان و تداوم خدمت‌رسانی مطلوب این شرکت بیمه‌ای به فرهنگیان استان را مورد بحث و تبادل نظر قرار دادند.

مظفری در این دیدار که به مناسبت بزرگداشت روز ملی بیمه و تقدیر از زحمات دست اندرکاران این صنعت برگزار شد، ضمن تاکید بر تکریم مقام معلم و نقش ارزنده آن‌ها در رشد و تعلیم و تربیت فرزندان این مرز و بوم، اظهار داشت: همه نمایندگان این شرکت موظف هستند همه روزه تا پایان وقت اداری، اسناد و مدارک پزشکی فرهنگیان را دریافت و حداکثر ظرف مدت ۱۵ روز پس از تحویل مدارک پزشکی، آن‌ها را مورد بررسی و رسیدگی قرار دهند.

در این جلسه حسینی مسئول اداره رفاه آموزش و پرورش استان اردبیل نیز ضمن تبریک ۱۳ آذر، روز ملی بیمه و سالروز تاسیس بیمه دانا و تقدیر از خدمت‌رسانی مطلوب این شعبه به بیمه‌گذاران استان گفت: از بازگشت مجدد قرارداد بیمه‌ای آموزش و پرورش به شرکت بیمه دانا بعد از چندین سال خرسند هستیم و امید آن داریم همچنان شاهد ارائه بهترین و سریع‌ترین نوع خدمات بیمه‌ای به فرهنگیان این استان باشیم.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: