May 2024 12 / يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۸۹۳۰۷
۲۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۰
0
مدیرعامل بیمه میهن و هیأت همراه پس از بازدید از شعب قم و کاشان، عصر دیروز (سه شنبه) در شعبه اصفهان حضور یافتند و با کارکنان و نمایندگان حاضر در این شعبه نیز دیدار و گفتگو کردند.

حضور مدیرعامل بیمه میهن در شعبه اصفهان

در جریان این دیدار، سیدهادی شیخ الاسلامی مدیرعامل ضمن بررسی وضعیت شعبه وعملکرد آن، نقش سرمایه انسانی در پیش رفت و تعالی یک مجموعه را مهم ارزیابی کرد و از تلاش‌های بی وقفه کارکنان و نمایندگان به منظور تحقق اهداف راهبردی و برنامه‌های تکلیفی صمیمانه تشکر و قدردانی کرد.

مدیرعامل در گفت و گوی صمیمی با کارکنان و نمایندگان اعلام کرد که بازدیدهایش از شعب با هدف آشنایی بیشتر با همکاران و شبکه فروش و شنیدن مشکلات و مسائل آنان و ارائه راهکار‌های لازم برای بهبود امور و برون رفت از این مسائل است.

شیخ الاسلامی اظهار داشت موفقیت یک مجموعه در گرو شناخت عوامل مؤثر و موانع موجود در مسیر موفقیت آن است و به چگونگی بکارگیری نیروی انسانی بستگی دارد چرا که منابع انسانی هوشمند تضمین کننده بقاء و رمز موفقیت یک سیستم است و در همین ارتباط بر لزوم همفکری و هم افزایی در جهت پیشبرد اهداف و اعتلای بیمه میهن تأکید کرد.

وی افزود بیمه میهن در شرایط فعلی باید برای بهبود وضعیت خود گام‌های بلندی در راستای افزایش کارایی و بهره وری در تمامی شاخص‌ها و حوزه‌ها بردارد و زمینه رشد و تعالی خود و رضایتمندی بیش از پیش ذینفعان را فراهم سازد.

در ابتدای این مراسم؛ احسان جعفرزاده سرپرست شعبه اصفهان ضمن خوشامدگویی، بازدید مدیرعامل و هیات همراه از این شعبه را مایه دلگرمی و افزایش انگیزه کاری عنوان کرد و در همین فرصت مسائل و موارد مرتبط با شعبه و نمایندگان متبوع را مطرح ساخت که راهکار‌های لازم برای بهبود وضعیت و حل برخی موارد مطروحه ارائه گردید.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: