May 2024 12 / يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۸۹۳۵۲
۲۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۰
0
در احکام جداگانه‌ای اعضای کمیته تخصصی راهبردی نظام پذیرش و بررسی پیشنهاد‌های بیمه سینا منصوب شدند.

نظام پذیرش و بررسی پیشنهاد‌ها زمینه ساز رشد فکری و شکوفایی استعداد‌ها

با عنایت به لزوم بهره گیری نظام‌مند از توانایی‌های فکری و خلاقیت سرمایه انسانی در هدایت و راهبری شرکت، کمیته نظام پیشنهاد‌ها ایجاد تا از این مسیر کارکنان در جهت بهبود، پویایی و تحول شرکت سهیم باشند و زمینه ساز رشد فکری، شکوفایی استعداد‌ها و تعالی شرکت هموار شود.

بهمن علی بخشی رئیس کمیته تخصصی راهبردی نظام پذیرش و بررسی پیشنهاد‌های بیمه سینا گفت: امروزه مدیریت مشارکتی یکی از پیشرفته‌ترین و موثر‌ترین روش‌های مدیریت در دنیاست و کارامدترین و اصلی‌ترین ابزار در این نوع مدیریت نظام پیشنهاد‌های سازمانی است.

وی عنوان داشت: هدف از طراحی نظام پیشنهاد‌ها به طور کلی زمینه سازی برای تحقق دموکراسی در محیط‌های کاری، ارتقای بهره وری، توسعه سرمایه‌های انسانی و ایجاد فضای مناسب برای مشارکت کارکنان درجهت بهبود گردش کار، ارزیابی بهره وری، تقلیل هزینه‌های تولید وتوزیع، بهبود شرایط ایمنی، کاهش عملیات اداری وبهبود سیستم‌ها است.

بر اساس این گزارش: طی احکام جداگانه ای، بهمن علی بخشی مدیر روابط عمومی و امور بین الملل، سعید بایقره مدیر مطالعات راهبردی سازمانی، اعظم حاجی زاده مدیر فناوری اطلاعات، رسول صالحی مدیر بیمه‌های اتومبیل و مرتضی یگانه مهر معاون رفاهی مدیر منابع انسانی به عنوان رئیس، دبیر و اعضای کمیته تخصصی راهبردی نظام پذیرش و بررسی پیشنهاد‌های بیمه سینا معرفی شدند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: