معرفی شرکت ارتفاع کاران پیچ رولپلاک نما و اب بندی نما جهان فرود 

به بهترین نحو ممکن انجام می‌شود. این روزها  پیچ و رولپلاک نما  در سراسر جهان کاری مهم و غیر قابل اجتناب محسوب می‌شود. که معمولاً در همان ابتدای نصب نمای ساختمان نوساز این کار صورت می‌پذیرد. از بهترین روش‌هایی که می‌توان سنگ نما را در جای خود ثابت کرد؛ می‌توان به پیچ و رولپلاک سنگ نمای ساختمان اشاره کرد. در اکثر نمای ساختمان‌ها در ایران، نمای سنگی به کار برده می‌شود. از آنجا که سنگ دارای قیمت بالاتری از سایر نماها می‌باشد، بایستی به دقت از آن مراقبت کرد.
 

images_1671046843.png

نحوه انجام پیچ و رولپلاک سنگ نمای ساختمان 

پیچ و رولپلاک سنگ نمای ساختمان با دو روش راپل و داربست فلزی انجام می‌شود. در گذشته برای پیچ و رولپلاک سنگ نمای ساختمان در همدان و اراک از داربست فلزی استفاده می‌شده است. داربست فلزی دارای معایب زیادی است که در ادامه به آنها اشاره می‌کنیم:
⦁    آسیب به نمای همسایه: برای ایجاد داربست فلزی از قطعات لوله مانند استفاده می‌شود که این قطعات ممکن است به نمای همسایه آسیب بزند.
⦁    عدم اجرا برای ساختمان‌های بلند: برای ساختمان‌های آسمان خراش نمی‌توان از داربست فلزی استفاده کرد زیرا بستن داربست دارای هزینه زیادی است. همچنین خطرات جانی برای کارگران وجود دارد.

 

images_1671046865.jpeg

 

این روزها از روش جدیدی به نام راپل برای پیچ و رولپلاک سنگ نمای ساختمان 

استفاده می‌شود. این روش بسیار به روش کوهنوردی شباهت دارد. در این روش از یک صندلی که به طناب متصل است برای پیچ و رولپلاک سنگ نمای ساختمان استفاده می‌شود. البته در نظر داشته باشید برای ساختمان‌های با ارتفاع نه چندان زیاد روش داربست نیز روش بسیار مناسبی است. شرکتی که پیچ و رولپلاک سنگ نمای ساختمان  را به عهده دارد با توجه به نوع ساختمان شما مناسب‌ترین روش را برای شما انتخاب می‌کند. از سویی بازدید برای اعلام قیمت پیچ و رولپلاک سنگ نمای ساختمان  رایگان بوده و شما برای این کار لازم نیست هزینه‌ای پرداخت نمایید. پس بهتر است برای داشتن نمایی سالم با شرکت پیچ و رولپلاک سنگ نمای ساختمان  تماس حاصل نمایید. کارشناسان مربوطه به بهترین نحو ممکن در این زمینه شما را راهنمایی می‌کنند.
 

 شرکت پیچ و رولپلاک سنگ نمای ساختمان 

این شرکت با دقت تمامی جوانب کار را برای نصب سنگ و نمایی با دوام رعایت می‌کند. از مهمترین مواردی که در ساخت نما به آن توجه می‌شود:
جنس سنگ، ضخامت آن، کیفیت سنگ‌ها، شرایط آب و هوایی، منطقه جغرافیایی و... است. به عنوان مثال در مناطقی که دارای آب و هوای گرم هستند آب ملات به سرعت تبخیر می‌شود. این موضوع باعث ریزش نما می‌شود. همچنین در مناطقی که هوا بسیار سرد است آب ملات یخ می‌زند و سنگ به ملات نمی‌چسبد. یک کارشناس با تجربه با دقت تمام این موارد را بررسی می‌کند. 
کلام آخر
اگر شما هم به فکر دوام و استحکام نمای ساختمان خود هستید حتماً از کارشناسان با تجربه در پیچ و رولپلاک سنگ نمای ساختمان  کمک بگیرید.

کار در ارتفاع و راپل کار از مهمترین کارهایی است که برای انجام پیچ و رولپلاک نمای ساختمان و همچنین نماشویی توسط شرکت جهان فرود انجام می‌شود. روش راپل از جدیدترین روش‌هایی است که برای پیچ و رولپلاک و حتی تمیز کردن نمای ساختمان به جای داربست به کار می‌رود. حتی خود شما هنگامی که از روش راپل برای ترمیم و یا نظافت نمای ساختمان خود استفاده می‌کنید از کیفیت کار و نحوه اجرای این روش به شدت لذت می‌برید. در ادامه همراه ما باشید تا با همه چیز درباره کار در ارتفاع و راپل کار  اطلاعات کافی کسب نمایید.
 

images_1671046899.jpg


چرا شرکت جهان فرود را برای کار در ارتفاع و راپل کار انتخاب کنیم؟

هنگام انجام کارهای ساختمانی انتخاب یک شرکت مطمئن و با تجربه در این زمینه بسیار اهمیت دارد. نمای ساختمان از مهم‌ترین عوامل در زیبایی ساختمان و همچنین محافظت بنا در برابر شرایط آب و هوایی است. یک شرکت متخصص مانند جهان فرود با استخدام پرسنل با تجربه و دوره دیده کار در ارتفاع و راپل کار ان به بهترین نحو ممکن کارهای مربوط به نمای ساختمانی شما را انجام می‌دهد. 

چرا استفاده از روش راپل توصیه می‌شود؟
در گذشته برای ساختن نما و یا نماشویی از داربست فلزی استفاده می‌شده است. اما استفاده از داربست معایبی دارد که باعث شده تا بیشتر شرکت‌های پیشرفته و به روز از روش راپل استفاده نمایند. از بزرگترین معایب داربست می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:
⦁    عدم استفاده برای ساختمان‌های بسیار مرتفع
⦁    امکان سقوط کارگران و وارد شدن خسارت جانی و مالی
⦁    آسیب به دیوارها و نمای همسایگان مجاور
⦁    احتمال سقوط نرده‌های داربست به علت شل بودن
و...


 روش راپل روشی شبیه کوهنوردی و بالا رفتن کوه است. در این روش از یک صندلی متحرک که با طناب و اتصالات مخصوصی به قسمت‌های محکمی از ساختمان وصل شده استفاده می‌شود. علاوه بر این فرد راپل کار برای انجام این کار باید دوره تخصصی ببیند و حدود دو ماه کارآموزی کند تا قادر باشد کار خود را به بهترین نحو ممکن انجام دهد. در حالی که در داربست‌های فلزی کارگران روزمزد و افراد بدون تجربه معمولاً کار می‌کنند. این موضوع باعث می‌شود تا کار ساخت نما و یا حتی نماشویی به درستی انجام نشود. به همین دلیل روش راپل بر روش داربست فلزی ارجحیت دارد. زیرا هم کارشناسان مسئول این کار با تجربه و دوره دیده هستند و هم این روش با دقت فراوان انجام می‌شود. 
 

images_1671046915.jpg


انجام نماشویی حرفه‌ای 
کار در ارتفاع و راپل کار برای نماشویی ساختمان نیز توسط شرکت جهان فرود انجام می‌شود. جنس سنگ و نمای هر ساختمان با ساختمان دیگر متفاوت است. به همین دلیل برای شستشوی و تمیز کردن نمای ساختمان باید از مواد مخصوص جنس همان سنگ استفاده کرد. این کار باعث هرگونه آسیب به نمای ساختمان می‌شود. 
کلام آخر:
برای کار در ارتفاع و راپل کار حتماً به شرکت‌های با تجربه مراجعه نمایید. گاهی استفاده از افراد بی‌تجربه باعث هزینه مجدد می‌شود.

اب بندی سیمان و سنگ نمای ساختمان  توسط شرکت جهان فرود در نهایت دقت و توسط افراد با تجربه و متخصص انجام می‌شود. اب بندی سیمان و سنگ نمای ساختمان  برای کاهش نفوذپذیری نما، بالا بردن دوام، داشتن ظاهر تمیز و کاهش مصرف انرژی به کار می‌رود. هنگامی که نفوذ رطوبت به داخل اجزای سازه‌ای با پایین آمدن مقاومت و خرابی مصالح همراه است، آب‌بندی کردن نما یک راه حل موثر برای ایمن‌سازی ساختمان می‌باشد. روش‌های زیادی جهت آبگریز کردن نمای ساختمان‌ است. از این روش‌ها با توجه به شرایط آب و هوایی و متریال مورد استفاده، در ساختمان‌های قدیمی یا جدید استفاده می‌شود. در این مقاله درباره مزایای آب‌بندی کردن نما و سایر روش‌های رایج صحبت می‌کنیم در ادامه همراه ما باشید. 

 

images_1671046991.jpg

 

آشنایی با اب بندی سیمان و سنگ نمای ساختمان 

اب بندی سیمان و سنگ نمای ساختمانتوسط شرکت جهان فرود و به منظور پیشگیری از نفوذ رطوبت به درزها و ترک‌های نما انجام می‌شود. 
آشنایی با مزایای اب بندی سیمان و سنگ نما 
⦁    جلوگیری از زیان‌های سازه‌ای مربوط به رطوبت
در مکان‌های مرطوب مانند شمال کشور که نما به طور مستقیم در معرض باران و هوای مرطوب است، رطوبت به آسانی به وسیله درزها به درون نما نفوذ می‌کند. این رطوبت به مرور زمان باعث خسارت‌های زیادی در سازه می‌شوند.
⦁    جلوگیری از اتلاف انرژی
انرژی زیادی از طریق درزهای موجود در ساختمان هدر می‌رود. اب بندی سیمان و سنگ نمای ساختمان  از هدر رفتن انرژی تا حد زیادی جلوگیری می‌کند.
⦁    حفظ تمیزی و زیبایی ظاهر ساختمان
اب بندی سیمان و سنگ نمای ساختمان باعث تمیز شدن ظاهر ساختمان می‌شود.
⦁    پیشگیری از شوره زدن
شوره و سفیدک در نمای ساختمان از بدترین مشکلاتی است که به زیبایی ظاهر نما لطمه زیادی می‌زند. برای از بین بردن این شوره و کپک باید از اب بندی سیمان و سنگ نمای ساختمان استفاده کرد.
 
آشنایی با روش‌های آب بندی نما ساختمان
برای اب بندی سیمان و سنگ نمای ساختمان  باید از روش‌های زیر استفاده کرد:
⦁    به کار بردن آبگریزکننده پایه آب
در نماهای چوبی، بتنی، کاهگل، آجر، سنگ و... می‌توان این محلول را به کار برد. این محلول از نفوذ آب به داخل نما جلوگیری می‌کند.
⦁    استفاده از رنگ مخصوص آب‌بندی نما
برای اب بندی سیمان و سنگ نمای ساختمان از رنگ‌های مخصوصی استفاده می‌شود. رنگ ضد آب، رنگ‌های اکریلیک، رنگ چوب، روکش ضدآب بتنی و … از مهمترین رنگ‌هایی است که برای اب بندی سیمان و سنگ نمای ساختمان استفاده می‌شود. معمولاً ابتدا زیرسازی انجام می‌شود. بعد از زیرسازی رنگ روی نما زده می‌شود.
 
اب بندی سیمان و سنگ نمای ساختمان
⦁    به کار بردن چسب پلی اورتان
یکی دیگر از راه‌های اب بندی سیمان و سنگ نمای ساختمان استفاده از چسب پلی اورتان است. این چسب لای کلیه درزها و منافذ را پر می‌کند. به همین دلیل از نفوذ آب و سایر مواد به داخل نما جلوگیری می‌نماید.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: