کد خبر: ۳۸۹۵۸۳
۲۷ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۰
0
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش در پیامی فرا رسیدن ۲۶ آذر روز ملی حمل و نقل را به فعالان پر تلاش این صنعت به ویژه همکاران مدیریت حمل و نقل عمومی کیش و رانندگان زحمت کش این ناوگان تبریک گفت

پیام تبریک مهدی کشاورز به مناسبت فرا رسیدن روز ملی حمل و نقل

در پیام تبریک مهدی کشاورز رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش به مناسبت فرا رسیدن ۲۶ آذر روز ملی حمل و نقل آمده است:

به نام خدا

فرا رسیدن روز ملی حمل و نقل، فرصت مغتنمی برای گرامی داشت یاد و خاطره شهیدان پرافتخار و ارج نهادن به فعالان این عرصه می‌باشد که با تلاش و همت خود امروز شاهد تحولات چشمگیری در این صنعت هستیم که قابل تقدیر و قدردانی است.

بی تردید با رویکرد توسعه محور در مسیر خطیر"حمل و نقل" که به عنوان یکی از حیاتی‌ترین شریان‌های توسعه اقتصادی در جوامع پیشرفته است می‌توانیم اقدامات موثری در حوزه‌های توسعه زیرساخت ها، استاندارد سازی خدمات حمل و نقلی، تامین رفاه و ایمنی مسافران در بخش‌های مختلف حمل و نقل هوایی، دریایی، درون شهری و... انجام دهیم.

امروزه جایگاه حمل و نقل در جزیره کیش به عنوان یکی از مقاصد پرطرفدار گردشگری کشور و منطقه محسوب می‌شود که در روند توسعه اقتصادی تاثیر گذار است.

به طور حتم در سایه هم افزایی همه دستگاه‌های مرتبط با صنعت حمل و نقل و توجه جدی به بهره گیری از فناوری‌های پیشرفته و متنوع این حوزه، شاهد ارتقاء کمی و کیفی خدمات حمل و نقل در جزیره کیش خواهیم بود.

اینجانب، روز ملی حمل و نقل را به تمام فعالان و پیشگامان این صنعت تبریک عرض می‌کنم و با ارج نهادن به تلاش همه دست اندرکاران به ویژه همکاران مدیریت حمل و نقل عمومی کیش و رانندگان زحمت کش این ناوگان که با اعتماد به خادمان خود در سازمان منطقه آزاد کیش، یاریگر ما در رفع مشکلات و بهبود جایگاه صنعت حمل و نقل این منطقه هستند.

مهدی کشاورز

رییس هیات مدیره و مدیرعامل

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: