April 2024 28 / يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
نماینده معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری مطرح کرد
کد خبر: ۳۸۹۷۲۶
۲۹ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۹
0
نماینده معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری گفت: حوزه مس به‌عنوان حوزه‌ای بی‌رقیب در ایجاد توسعه کشور اگر با تکنولوژی و نوآوری همراه شود می‌تواند به نقطه اتکاپذیر و مکفی در شکوفایی اقتصادی تبدیل شود و با برگزاری این گردهمایی فرصت مطلوبی برای تحقق این هدف فراهم شده است.

مس نقطه اتکاپذیر در تحول اقتصادی کشور

حمید رضا شاهوردی در آیین افتتاحیه گردهمایی نوآوری و فناوری شرکت ملی مس در مجتمع مس شهر بابک «مسینو» که روز دوشنبه ۲۸ آبان ماه برگزار شد، بخش معدن را پیشران تحول در اقتصاد کشور معرفی کرد و افزود: اگر تنها دارایی‌های بالفعل خود را در حوزه معدن در نظر بگیریم می‌توانیم شرایط را برای شکوفایی اقتصاد در کشور مهیا کنیم.

شاهرودی تصریح کرد: خوشبختانه با نگرش شرکت ملی مس به پتانسیل‌های بالقوه این حوزه و هدف گذاری‌های انجام شده، در آینده شاهد شرایط متفاوت و مثبتی در اقتصاد خواهیم بود.


نماینده معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری با تأکید بر تمرکز زیست بوم فناوری کشور بر مرتفع کردن نیاز‌های حوزه مس، از آمادگی این معاونت در قالب توافق‌نامه قطعی در راستای سوق دادن زیست بوم فناوری به سمت حوزه مس و آمادگی هر گونه همکاری و حمایت در این زمینه خبر داد تا نیاز‌های نرم افزاری در توسعه این صنعت برآورده شود. /

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: