April 2024 28 / يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
در قالب تفاهم نامه بین مدیریت آموزش، پژوهش و فناوری ایمیدرو و مجتمع مس شهربابک انجام می شود:
کد خبر: ۳۸۹۷۶۶
۳۰ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۰
0
مدیر آموزش، پژوهش و فناوری ایمیدرو اعلام کرد: نیازهای فناورانه و ایده های ارزش آفرین در زنجیره مس، در قالب تفاهم نامه همکاری امضا شده بین این مدیریت و مجتمع مس شهربابک، احصا خواهد شد.

احصای نیازهای فناورانه و ایده های ارزش آفرین در زنجیره مس

به گزارش روابط عمومی ایمیدرو، غلامرضا ملاطاهری با بیان این مطلب گفت: با توجه به اهمیت بالای صنعت مس در توسعه فناوری‌های نوین و ظرفیت‌های بالای نیروی انسانی کشور برای توسعه بیشتر این صنعت، مذاکراتی با حسین محمودی میمند، مدیر مجتمع مس شهربابک در این زمینه انجام و در نهایت، منجر به انعقاد تفاهم نامه همکاری شد.
وی ادامه داد: این تفاهم نامه همکاری درباره احصای نیاز‌های فناورانه و ایده‌های ارزش آفرین در بخش معادن و صنایع معدنی مس و همچنین تبادل اطلاعات در زمینه جدیدترین دستاورد‌های پژوهشی صنعت مس است.

جزئیات تفاهم نامه همکاری
مدیر آموزش، پژوهش و فناوری ایمیدرو با اشاره به جزئیات تفاهم نامه همکاری مذکور تصریح کرد: ایجاد بانک اطلاعاتی پژوهشگران و مدرسان توانمند در بخش معدن و صنایع معدنی و «برقراری ارتباط بین سامانه‌های آموزشی، پژوهشی، کتابخانه و ایجاد امکان دسترسی به منابع مجاز دو طرف برای ایجاد تبادل اطلاعات»، از جمله مفاد این تفاهم نامه است.
وی افزود: «توسعه ظرفیت‌های همکاری با دانشگاه ها، پارک‌های علم و فناوری، مراکز رشد و شرکت‌های دانش بنیان و همکاری برای تقویت اکوسیستم نوآوری و فناوری»، «حمایت از پایان نامه‌های تحصیلی در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری در راستای نیاز‌های پژوهشی براساس فرآیند‌های مصوب» و «نیازسنجی فناوری‌های نوین در بخش معدن و صنایع معدنی و برنامه ریزی برای دستیابی به آن در چارچوب ضوابط و مقررات مربوطه»، بخش دیگری از مفاد تفاهم نامه یاد شده است.
بنا به این گزارش، مدیریت تحقیق و توسعه مس شهر بابک به شورای پژوهشی ایمیدرو اضافه شد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: