کد خبر: ۳۸۹۷۶۸
۳۰ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۰
0
توانمندی‌های ۵ شرکت دانش بنیان بخش معدن و صنایع معدنی در رویداد همرسانی «دایان ۴» ارائه شد.

معرفی توانمندی‌های ۵ شرکت دانش بنیان بخش معدن و صنایع معدنی

به گزارش روابط عمومی ایمیدرو، رویداد همرسانی دایان ۴ با هدف توسعه بازار و تجاری سازی تولیدات شرکت‌های دانش بنیان و توسعه زنجیره فرآوری مواد معدنی با حضور تعدادی از شرکت‌های دانش بنیان، در سالن اجتماعات ایمیدرو برگزار شد.

در این مراسم، شرکت‌های دانش بنیان بخش معدن و صنایع معدنی مذکور به معرفی شرکت، ارائه توانمندی‌ها و تولیدات و خدمات خود پرداختند.

تولید اکسید و هیدروکسید منیزیم

محمدمهدی وکیل، مدیرعامل شرکت تیتانیوم صنعت شریف در این مراسم گفت: این شرکت به عنوان یک شرکت نوآور در فناوری‌های تولید مواد معدنی، به تولید اکسید منیزیم نسوز و هیدروکسید منیزیم ضد شعله می‌پردازد و برنامه تولید اکسید منیزیم دارویی را به زودی عملیاتی می‌کند.

تولید فلزات نیکل و کبالت از پسماند‌ها

سارا جلیلی، مدیرعامل شرکت مهندسی فرآور فلزات ثمین با اشاره به اینکه ایده اصلی این شرکت، تولید فلزات نیکل و کبالت از پسماند‌ها و منابع معدنی کم عیار بوده است، تصریح کرد: محصولات این شرکت شامل تولید اکسید کبالت، پودر فلزی نیکل- آهن و پودر فلزی نیکل-آهن-کروم است.

فرآوری فلزات گرانبها

محمد سلیمیان ریزی، مدیرعامل شرکت رازان اکسیر شریف با بیان اینکه سرمایه این شرکت در ابتدا ۱۰۰ هزار تومان بوده و سرمایه درگردش آن در حال حاضر به یک میلیارد تومان رسیده است، گفت: این شرکت در زمینه بازیافت، تخلیص و فرآوری فلزات گرانبها فعالیت دارد.

خدمات و نرم افزار پایش فرآیند

محمدرضا خالصی، عضو شرکت طلاوران پارس فرآور گفت: اعضای این شرکت از بهترین فارغ التحصیلان دانشگاهی و تیمی زبده در حوزه ساخت، اجرا، مشاوره و تولید محصولات نوآورانه در فرآوری مواد معدنی هستند.

وی ادامه داد: این شرکت، ارائه دهنده خدمات و نرم افزار پایش فرآیند و حسابرسی متالورژیکی کارخانه، تولیدکننده نرم افزار‌ها و خدمات شبیه سازی و بهینه سازی فرآیندها، سنسور‌های نرم و دوقلو‌های دیجیتال است.

تولید پنتاکسید وانادیوم

نادر عظیمی تبریزی، مدیرعامل شرکت سرآمد استیل ایرانیان با اشاره به اینکه بزرگ‌ترین تولیدکننده دانش بنیان پنتاکسید وانادیوم در ایران هستیم، گفت: محصولات این شرکت شامل پنتاکسید وانادیوم، متاوانادات آمونیوم و پایلوت فرو وانادیوم است.

گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: