April 2024 28 / يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳

آموزش اکستنشن مژه یکی از رشته‌هایی است که با سرمایه اولیه بسیار کمتری می‌توانید به‌سراغش رفته و کسب درآمد از آن را شروع کنید. می‌توانید تنها با تهیه وسایل تخصصی آن کارتان را شروع کرده و البته کمک گرفتن از یک مشاور برای کار در سالن آرایشی هم می‌تواند عالی باشد. اکستنشن مژه طرفداران بسیاری در بازار داشته و با فعالیت در این عرصه، می‌توانید یکی از دغدغه‌های بزرگ خانم‌ها برای زیبایی را حل و فصل کرده و مشتریان بسیاری هم پیدا کنید. چشم‌ها از ارکان زیبایی صورت هستند و تاثیر زیادی هم روی مابقی اجزای صورت دارند. به‌همین دلیل برای تاثیرگذاری در زمینه احساسی و کاری، مراجعین برای اکستنشن و کاشت مژه افزایش یافته است.

برای اکستنشن مژه شما نیاز به چسباندن تارهای مصنوعی مو روی مژه دارید و به ابزارهایی مثل چند انبر که قیمت زیادی ندارند، نیاز خواهید داشت. باید از چسب و مواد معدنی با کیفیت استفاده کرده و مژه را تقویت کنید. بنابراین شما برای شروع کار به سرمایه کمتر از ۵ ملیون نیاز خواهید داشت.

طراحی مژه هم اهمیت دارد که البته بر حسب خواست مشتری و پیشنهاد خود شما تعیین می‌شود. هر چه قدر که در کار خود به‌روز و دقیق باشید، مشتریان دائمی پیدا کرده و از تبلیغات دهان به دهان مشتریان راضی خود هم بهره خواهید برد. همه روزه مد روز در حال تغییر بوده و در رشته‌های آرایشگاهی هم باید به این تغییرات توجه کرده و در کنار آموزه‌های آکادمیک، با علم روز حرکت کنید.

دوره آموزش کاشت مژه

اهمیت آموزش اکستنشن مژه

بیاد داشته باشید چشم‌ها حالت و فرم زیبایی به صورت یک فرد می‌دهند و مژه می‌توانند درشت و ریز دیده شدن چشم‌ها را نیز تعیین کنند. به‌همین دلیل است که اکستنشن مژه به رشته‌ای پر درآمد در کشور تبدیل شده و اگر در کنار آن، تخصص‌های دیگری مانند لیفت و لمینت مژه را هم یاد بگیرید، پکیج کاملی را می‌توانید در اختیار مشتریان خود قرار دهید. اکستنشن مژه نسبت به رشته‌های دیگر ساده‌تر بوده و با کمی دقت می‌توانید تسلط کافی در آن را پیدا کنید. برای پیشرفت بیشتر در این رشته، مطالعات خود را در زمینه چشم و بیماری‌های آن بیشتر کرده و به یک سری سرفصل‌ها توجه کنید.

در دوره‌های پیشرفته آموزش اکستنشن مژه هم می‌توانید به بهداشت، عوامل ایجاد بیماری برای چشم و پیشگیری‌های آن مطالبی را خوانده و با اکستنشن مژه به شیوه والیوم و کلاسیک هم آشنا شوید. تسلط یافتن شما به حالت های بیشتر کار و امکان طراحی سه بعدی و فانتزی، باعث می‌شود که از هر سنی مشتری جذب کرده و متدهای مختلفی را روی چشمان مشتری خود پیاده سازی کنید. در همین راستا حضور در یک آموزشگاه آرایشگری پیشرفته و معتبر، می‌تواند یکی از ملزوماتی باشد که باید به آن توجه داشته باشید. نکات مهمی هم برای نگهداری از مژه‌ها وجود دارد که انتقال آن به مشتری، اعتماد به کارتان را بالا خواهد برد.

نکاتی برای موفقیت در رشته اکستنشن مژه

طی کردن یک مسیر درست می‌تواند اولین قدم شما در راه موفقیت باشد. ابتدا یک آموزشگاه آرایشگری معتبر و حرفه‌ای را پیدا کرده و دوره‌های آن را طی کنید. همه روش‌ها را بدون استثنا مرتبط با سرفصل‌های سازمان فنی و حرفه‌ای و علم روز دنیا یاد گرفته و تا می‌توانید آن را تمرین کنید. هر چه قدر که دوره‌ها عملی‌تر برگزار شود، تجربه کاری شما هم بالا خواهد برد. حتما یک سرمایه اندک اولیه داشته و ابزارهای مورد نیاز خود را پیدا کنید. طراحی با ابزارهای اختصاصی خود شما، هنگام کار در بازار هم دست‌تان را روان‌تر خواهد کرد. با انجام صحیح کارها آشنا شده و میزان فشار دست خود را هم در هر روش یاد بگیرید.

کار با رنگ‌ها در اکستنشن مژه امروزی اهمیت زیادی دارد. خیلی‌ها به سمت اکستنشن مژه فانتزی روی آورده‌اند و مشتریان زیادی در بازار دارد. تکنیک‌های کاربری روز را از افراد متخصص یاد گرفته و اگر می‌توانید، چند ماه به‌صورت کارآموز در کنارشان کار کنید. یک سری روش‌های جدید برای ترمیم اکستنشن مژه هم وجود دارد که البته در دوره آموزش اکستنشن مژه به‌صورت کامل در اختیارتان قرار می‌گیرد.

کلاس اکستنشن مژه

آموزشگاه آرایشگری دترلند همراه شما در مسیر یادگیری

دترلند یکی از مجموعه‌های شناخته شده و کاملا حرفه‌ای در ایران است که اقدام به برگزاری دوره‌های آموزشی مختلف در حوزه آرایشگری می‌کند. حتی بدون دانش اولیه هم می‌توانید وارد این دوره‌ها شده و  بیش از ۴۰ رشته آرایشگری مانند آموزش کاشت ناخن، آموزش میکاپ، آموزش شینیون، آموزش کراتینه مو و ... را آموزش ببینید. دوره‌ها به‌صورت حضوری و عملی برگزار شده و امکان حضور در روزهای مختلف هفته را هم خواهید داشت. از مزایای دوره‌ها می‌توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

  • امکان برگزاری کلاس‌ها در روزهای تعطیل ویژه هموطنان خارج از تهران
  • ارائه ابزارها و دستگاه‌های هر دوره
  • مربیان متخصص و کاربرد
  • ارائه مدرک فنی و حرفه‌ای

با مراجعه به سایت deterland.com می‌توانید اطلاعات لازم را در مورد هر رشته کسب کرده و با تماس از طریق شماره تلفن ۰۲۱۲۲۹۰۳۵۷۲ هم سوالات و شبهات خود را در مورد دوره‌ها و مجموعه آموزشگاه آرایشگری دترلند مطرح کنید. کارشناسان با حوصله در خدمت شما خواهند بود.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: