May 2024 02 / پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۸۹۸۸۳
۰۳ دی ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۰
0
مرکز تماس ۲۴ ساعته بیمه رازی تا به امروز به ۲۴۲ هزار و ۸۵۶ تماس ورودی پاسخ داده که بیشترین سهم تماس‌ها مربوط به بیمه درمان بوده است.

پاسخ به بیش از ۲۴۲ هزار تماس از سوی مرکز تماس بیمه رازی

مرکز ارتباط با مشتریان بیمه رازی که از ۱۷ آذرماه سال ۱۳۹۹ آغاز به کار کرده تا به امروز به ۲۴۲ هزار و ۸۵۶ تماس دریافتی به صورت ۲۴ ساعته پاسخ داده است.

از همکاران فعلی مرکز تماس بیمه رازی می‌توان به محمد سجاد دینی (سرپرست اداره ارتباط با مشتریان)، نسیم چیتگر، علیرضا هدایتی، شهرام روشن ضمیر، آیدین نعمت الهی، فاطمه بختیاری و سپیده محرابی اشاره کرد که به طور میانگین در سال جاری روزانه به ۷۴۵ تماس دریافتی پاسخ داده‌اند که بیشترین تماس‌های ورودی این مرکز با سهم ۷۹.۸ درصدی مربوط به بیمه‌های درمان و ۱۲.۳ درصدی مربوط به بیمه‌های اتومبیل است.

بررسی‌ها نشان از آن دارد که به طور روزانه همکاران مرکز تماس بیش از ۱۱ ساعت مکالمه با مشتریان، بیمه‌گذاران و نمایندگان دارند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: