May 2024 06 / دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۸۹۹۷۱
۰۴ دی ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۰
0
تنها پس از گذشت یک هفته از تظاهرات بزرگ ساکنان اراضی اشغالی علیه نخست‌وزیر مکلف این رژیم در تل‌آویو، صدها نفر دیگر در اعتراض به شکل‌گیری این کابینه در حیفا به خیابان‌ها آمدند.

صدها نفر در اعتراض به کابینه جدید رژیم صهیونیستی به خیابان‌ها آمدند

رسانه‌های عبری، شامگاه شنبه، خبر دادند که صد‌ها نفر علیه «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر مأمور به تشکیل کابینه در اراضی اشغالی تظاهرات کرده‌اند.

وبگاه عبری «والا» گزارش داد که صد‌ها نفر که برخی از رسانه‌های عبری این تعداد را هزاران نفر بر شمرده‌اند، در شهر حیفا واقع در شمال اراضی اشغالی علیه نتانیاهو و کابینه جدید او که متشکل از احزاب راستگرای تندرو است، تظاهرات کرده‌اند.

طبق این گزارش، این تظاهرات را فعالان صهیونیست، معترضان شهر حیفا به همراه چند سازمان معترض و اعضای جنبش موسوم به «کیفیت حکومت» برگزار کرده‌اند که «موشیه یعالون» وزیر جنگ و رئیس ستاد کل اسبق ارتش رژیم صهیونیستی و «رون کاتری» سخنگوی سابق ارتش رژیم صهیونیستی و چند نظامی سابق این رژیم در میان معترضان دیده شده‌اند.

وبگاه «مفزاک لایف» نیز اشاره کرد که این تظاهرات ادامه همان تظاهرات بزرگی است که هفته گذشته در میدان «بیما» در تل‌آویو برگزار شد و معترضان از «مالترون» به سمت پارلمان رژیم صهیونیستی (کنست) حرکت خود را آغاز کردند.

«بوگی یعالون» یکی از ژنرال‌های صهیونیست معترض به کابینه نتانیاهو ضمن درخواست برگزاری تظاهرات علیه کابینه تندروی نخست‌وزیر مکلف این رژیم، در این باره گفت که کابینه نتانیاهو فاقد مشروعیت اخلاقی است و اسرائیل را از مسیر خود منحرف خواهد کرد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: