برای تهیه کارتن مرغوب و با کیفیت می توانید سفارش خود را در سایت گلبرگ باکس ثبت کنید تا محصول مورد نظرتان در اسرع وقت به شما تحویل داده شود. برای استعلام قیمت کارتن نیز می توانید ویژگی های کارتن مورد نظر خود را در این سایت وارد کنید و از قیمت ها مطلع شوید.

 کارتن سازی یکی از صنایع رو به رشد و رو به پیشرفت است که با تقاضای زیادی مواجه می باشد. امروزه تأثیر نوع و زیبایی بسته بندی محصولات در میزان فروش آن ها بر هیچ کس پوشیده نیست. اغلب مشتریان در نگاه اول جذب محصولاتی می شوند که در بسته بندی های شیک، زیبا، مقاوم و مدرن عرضه شده اند. با توجه به تأثیر چشم گیر نوع بسته بندی در میزان فروش محصولات، تولید کنندگان ترجیح می دهند برای بسته بندی کردن محصولات خود از کارتن استفاده کنند.

قیمت کارتن

استفاده از کارتن برای بسته بندی کردن محصولات مزایای زیادی دارد. از جمله مهم ترین مزایای بسته بندی با کارتن می توانیم به موارد زیر اشاره کنیم :

  • کارتن از محصولات شما در برابر فشار و ضربه محافظت می کند و می توانید خاطر جمع باشید که محصول بدون هیچ ایراد و اشکالی به دست مشتری می رسد.
  • کارتن بسته بندی مانع نفوذ نور، گرما و رطوبت به داخل بسته بندی می شود و در نتیجه محصول شما به هیچ وجه آسیب نمی بیند و خراب نمی شود.
  • پایین بودن وزن کارتن ها و شکل آن ها به گونه ای است که حمل و نقل محصولات و همچنین چیدن محصولات در انبار را بسیار ساده و راحت می کند.
  • کارتن ها تجزیه پذیر هستند و از این نظر دوست دار محیط زیست می باشند. توجه داشته باشید که شما با استفاده از کارتن برای بسته بندی محصولات به حذف پلاستیک کمک کرده و از آسیب دیدن طبیعت جلوگیری می کنید.
  • قیمت کارتن با توجه به مواد اولیه ای که برای تولید آن استفاده می شود هم برای تولید کننده و هم برای مصرف کننده کاملا مناسب و مقرون به صرفه است.
  • امکان سفارش چاپ روی کارتن به کارتن سازی وجود دارد. به این ترتیب شما می توانید نام برند، نماد تجاری، نام محصول، شماره تماس، آدرس سایت و ... را روی بسته بندی محصولات خود چاپ کرده و بازاریابی خوبی داشته باشید.

کارتن سازی

قیمت کارتن در کارخانه

 همان طور که اشاره کردیم مزایای استفاده از کارتن سبب شده است تا افراد زیادی برای بسته بندی کردن محصولات خود از کارتن سازی، کارتن تهیه کنند. قیمت خرید کارتن با توجه به موارد مختلفی تعیین می شود. یکی از مهم ترین موارد تعیین کننده قیمت، نوع کارتن می باشد. کارتن ها انواع بسیار مختلفی دارند و شما باید با توجه به نوع و ویژگی های محصول خود مناسب ترین نوع کارتن را سفارش دهید. کارتن های سه لایه، پنج لایه، هفت لایه، سینگل فیس، کارتن های لمینتی و ... از جمله پر کاربردترین کارتن های موجود در بازار می باشند.

وزن، ابعاد، نوع طراحی، تیراژ سفارش، نوع چاپ روی کارتن و ... نیز از دیگر عواملی هستند که در تعیین قیمت کارتن اثر می گذارند. برای مثال بدیهی است که خرید از کارخانه، خرید عمده کارتن، استفاده از قالب های کارتن آماده و ... سبب می شوند تا هزینه تهیه کارتن برای شما پایین تر تمام شود.

از آن جایی که بسته بندی با کیفیت سبب می شود تا محصول شما کاملا سالم و بدون هیچ صدمه ای به دست مشتری برسد، با استفاده از کارتن برای بسته بندی محصولات خود می توانید میزان رضایت مشتریان را افزایش دهید. همچنین با چاپ نام برند، آدرس، تلفن و ... روی بسته بندی می توانید محصول خود را تبلیغ کرده و مشتریان بیشتری جذب کنید. با توجه به این توضیحات متوجه می شوید هزینه ای که برای خرید کارتن و بسته بندی محصولات خود می پردازید به نوعی هزینه برای انجام تبلیغات و بازاریابی محصول نیز به حساب می آید. قیمت کارتن در مقایسه با تأثیری که در افزایش میزان فروش و سود شما دارد کاملا مناسب است.

کارتن سازی در جنوب کشور

کارتن سازی در جنوب کشور

در جنوب کشور به علت وجود بنادر و صنایع مختلف تقاضا برای کارتن بسته بندی محصول بسیار زیاد است. صادر کنندگانی که قصد صادر کردن محصولات خود از طریق دریا را دارند، وارد کنندگانی که محصولات مختلفی را از راه دریا به کشور وارد کرده اند، تولید کنندگانی که در صنایع مختلف در جنوب کشور برای بسته بندی محصولات خود نیاز به کارتن دارند و ... از جمله مشتریان کارتن سازی در جنوب کشور می باشند.

با توجه به حجم بالای تقاضا برای کارتن در این نواحی، کارتن سازی در جنوب کشور همچنان جای رشد و پیشرفت دارد. صنعت تولید کارتن، چاپ و بسته بندی باید در این نواحی گسترش بیشتری داشته باشد تا بتواند به نیاز و تقاضای این بازار به طور کامل پاسخ دهد.

در صورتی که برای بسته بندی کردن محصولات خود در هر کجای ایران به کارتن درجه یک نیاز دارید می توانید سفارش خود را در سایت گلبرگ باکس ثبت نمایید. مجموعه گلبرگ باکس به طور حرفه ای در زمینه تولید انواع کارتن فعالیت می کند و امکان ارسال کارتن به تمامی نقاط ایران را دارد. می توانید خاطر جمع باشید که سفارش شما در اسرع وقت و بدون هیچ اشکالی به شما تحویل داده می شود.

کارتن سازی گلبرگ باکس برای ارسال کارتن های خود به سراسر کشور از ماشین های مناسب و مخصوص حمل کارتن استفاده می کند تا کوچک ترین اشکال و ایرادی در شکل و کیفیت کارتن ها ایجاد نشود. از آن جایی که قیمت کارتن در این کارخانه بسیار مناسب و اقتصادی محاسبه می شود، حتی با اضافه شدن هزینه ارسال محصول به شهرستان باز هم قیمت نهایی برای شما مقرون به صرفه تمام خواهد شد. به این ترتیب می توانید با صرف هزینه ای مناسب از کارتن درجه یک و مرغوب برای بسته بندی کردن محصولات خود استفاده کنید.

کارتن سازی

جمع بندی

قابل ذکر است تنها در صورتی می توانید از تمامی مزایایی که برای بسته بندی با کارتن بیان و بررسی کردیم بهره مند شوید که از کارتن مرغوب و با کیفیت استفاده کنید. تنها کارتن هایی که از مواد اولیه با کیفیت و متریال درجه یک و با استفاده از روش های مدرن و ماشین آلات و ابزار حرفه ای تهیه و تولید شده اند، قابل اعتماد می باشند. برای تهیه کارتن های مرغوب و با کیفیت حتما باید سفارش خود را به کارتن سازی معتبر و مطمئن که در این زمینه تخصص و مهارت لازم را دارد ارائه دهید.

کارخانه تولید کارتن گلبرگ باکس به صورت حرفه ای و با استفاده از نیروی متخصص و آموزش دیده و همچنین ماشین آلات مدرن در زمینه تولید انواع مختلف کارتن فعالیت می کند. در صورتی که با ویژگی های کارتن های مختلف آشنا نیستید می توانید قبل از ثبت سفارش از کارشناسان این مجموعه راهنمایی های لازم را دریافت کنید. کافی است تا نوع و ویژگی های خاص محصول خود را به کارشناسان این مجموعه بیان کنید تا آن ها مناسب ترین و مقرون به صرفه ترین کارتنی را که می توانید تهیه کنید به شما پیشنهاد دهند.

برای تهیه کارتن مرغوب و با کیفیت می توانید سفارش خود را در سایت گلبرگ باکس ثبت کنید تا محصول مورد نظرتان در اسرع وقت به شما تحویل داده شود. برای استعلام قیمت کارتن نیز می توانید ویژگی های کارتن مورد نظر خود را در این سایت وارد کنید و از قیمت ها مطلع شوید. راه های ارتباطی با این مجموعه عبارتند از :

آدرس کارخانه : اتوبان کرج هشتگرد - بعد از شرکت ماموت - کوهسار - میدان شورای، خیابان شهید اینانلو

آدرس دفتر مرکزی : کرج – مهرویلا، خیابان درختی، نبش بلوار معلم، ساختمان اورانوس، طبقه دوم، واحد ۷

https://golbargbox.com/

تلفن تماس: 02633544115

شماره موبایل : 09226656062

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: