کد خبر: ۳۹۰۴۰۵
۱۲ دی ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۳
0

خرید اینترنتی لوله استیل در کوتاه‌ترین زمان

خرید اینترنتی لوله استیل سبب می‌شود شما بتوانید در کوتاه‌ترین زمان بدون هدر دادن وقت، انرژی، هزینه و... محصول مورد نظر خود را تهیه کنید. آهن یکتا به عنوان یکی از معتبرترین وب‌سایت‌های خرید و فروش آهن آلات صنعتی و ساختمانی و قیمت روز آهن شناخته شده است. شما می‌توانید برای اطلاع از قیمت لوله‌ استیل به وب‌ سایت آهن یکتا مراجعه کنید. یکی از محصولات با کیفیت و مرغوب این مجموعه انواع لوله استیل می‌باشد.

راهنمای خرید لوله استیل

خرید اینترنتی لوله‌ استیل و انواع آن

لوله‌های استیل به شکل استوانه توخالی هستند که در سایزهای متنوعی تولید می‌شوند. هر کدام از لوله‌های استیل با توجه به شکل، کاربرد، ضخامت، قطر، وزن، اندازه و... جهت مصارف مختلفی مورد استفاده قرار می‌گیرند.

لوله‌های استیل درزدار

تولید و ساخت این نوع لوله استیل به وسیله عملیات جوشکاری و فلز نورد صورت می‌گیرد. جوشکاری یک ورق و تبدیل آن به لوله‌های درزدار به وسیله جوش مقاومت الکتریکی انجام می‌شود. در این روش دو لبه ورق را کاملا به یکدیگر نزدیک می‌کنند و توسط دستگاه الکتریکی، دولبه را با شدت زیاد به یکدیگر جوش می‌زنند.

کاربرد لوله‌های استیل درزدار

کارخانجات تولید نوشیدنی‌ها و مواد غذایی، پردازش پزشکی و شیمیایی، کارگاه‌های تولیدی، خودرو سازی، صنایع آزمایشگاهی، سیستم‌های تهویه هوا، هوا فضا، صنایع پتروشیمی، طراحی دکوراسیون، تولید نرده‌های استیل، سیستم تصفیه فاضلاب و آب، انتقال آب دریا، نفت، گاز، پالایشگاه نفت و... از جمله مواردی هستند که از لوله‌های استیل درزدار استفاده می‌کنند. کاربرد این محصول سبب شده است خرید اینترنتی لوله استیل درزدار با استقبال زیادی روبرو شود. این نوع لوله در ضخامت و قطرهای مختلفی تولید و به بازار ارائه می‌گردد.

لوله‌های استیل بدون درز

در ساخت و تولید این لوله هیچ نوع درزی مشاهده نمی‌شود. تحقیقات نشان می‌دهد استیل 300 گزینه مناسبی جهت تولید لوله‌های استیل بدون درز می‌باشد. برای ساخت این نوع لوله به وسیله کشش، حرارت و... مقاطع فولادی را به لوله تبدیل می‌کنند. بنابراین در تولید آن هیچ نوع جوشی به کار نمی‌رود.

تفاوت لوله‌های استیل بدون درز با لوله‌های استیل درزدار

از جمله انواع لوله‌های بدون درز می‌توان به لوله‌های دوبلکس 310 و لوله‌های 321، 316، 304 اشاره کرد. لوله‌های درزدار نسبت به لوله‌های استیل بدون درز از کیفیت و مرغوبیت کمتری برخوردار هستند. این نوع لوله دارای قیمت پایین‌تری نیز می‌باشد. لازم به ذکر است تولید لوله‌های استیل بدون درز با قطر بالا امکان پذیر نیست. اما لوله‌های استیل دوبلکس، 316 و 304 در دو نوع درزدار و بدون درز تولید می‌گردند.

ویژگی لوله‌های استیل

  • لوله‌های استیل در ابعاد و سایز‌های متنوعی تولید می‌شوند.

  • این محصولات در برابر خوردگی از مقاومت بالایی برخوردار هستند.

  • لوله‌های استیل دارای سطحی صیقی و صاف هستند.

  • طول عمر و دوام این نوع لوله مثال زدنی است.

  • این محصولات در برابر حرارت بالا دارای پایداری و مقاومت می‌باشند.

  • لوله‌های استیل قابلیت بازیافت دارند.

لوله های استیل درزدار

کاربرد لوله استیل 316

این نوع لوله استیل در محیط‌های کلرایدی استفاده می‌شود و از مقاومت بالایی برخوردار است. همین امر سبب شده است این لوله به نام گرید دریایی نیز شناخته شود. لوله استنلس استیل 316 از کاربردهای متفاوتی برخوردار می‌باشد.

  • جهت ساخت قایق و ساخت سازه‌های ساحلی این نوع لوله گزینه بسیار مناسبی محسوب می‌شود.

  • برای ساخت و تولید سیستم‌هایی مربوط به فیلترینگ‌ آب از لوله استیل 316 استفاد می‌شود.

  • تولید و ساخت تجهیزات دارویی و آزمایشگاهی این نوع لوله به کار می‌رود.

  • جهت ساخت اتصال دهنده‌ها و فنرها از لوله‌های استیل 316 استفاده می‌گردد.

کاربرد لوله استیل 304

این لوله در صنایع غذایی از کاربرد زیادی برخوردار می‌باشد. جهت استفاده از لوله استیل 304 در کارخانه‌های نوشیدنی و لبنی، این محصول با آلیاژ نیکل هشت درصد و کروم هجده درصد تولید می‌شود. از جمله ویژگی‌های این محصول می‌توان به انعطاف پذیری، وزن کم، استحکام و مقاومت بالا و... اشاره کرد.

لوله‌های استیل بر اساس نوع کاربرد به انواع گوناگونی تبدیل می‌شوند. بر همین اساس ضخامت، نوع لوله، قطر لوله، اندازه لوله و... با یکدیگر متفاوت می‌باشند.

خرید اینترنتی لوله استیل نرده

این نوع لوله در صنعت ساختمان سازی جهت تولید نرده و حفاظ استیل مورد استفاده قرار می‌گیرد. لوله استیلی که جهت ساخت نرده بکار می‌رود، از قابلیت بازیافت صد در صدی برخوردار است. این لوله‌ها دارای سطح براق و صافی هستند. استحکام و مقاومت استیل نرده سبب ماندگاری و افزایش طول عمر این محصول می‌گردد. آلیاژهای 201 و 304 جهت ساخت لوله استیل نرده مورد استفاده قرار می‌گیرند.

میزان آلیاژی که در لوله استیل 304 بکار می‌رود مانع از زنگ زدگی و خوردگی لوله استیل می‌شود. بنابراین برای مکان‌ها مرطوب، شرجی و... لوله استیل 304 بهترین گزینه به شمار می‌رود. لوله استیل 201 جهت طراحی دکوراسیون فضای داخلی طرفداران زیادی را به خود اختصاص داده است. زیرا این محصول علاوه بر کیفیت از قیمت بسیار مناسبی نیز برخوردار است. بررسی‌ها حاکی از آن است که خرید اینترنتی لوله استیل نرده 201 و 304 از وب‌سایت آهن یکتا مقرون به صرفه می‌باشد.

لوله استیل طلایی

جهت ساخت و تولید لوله استیل نقره و استیل طلایی از آلیاژهای مشابه‌ای استفاده می‌شود. این محصولات جهت طراحی دکوراسیون داخلی و فعالیت‌های دکوراتیو مورد استفاده قرار می‌گیرند. لوله‌های استیل طلایی از رنگ ثابت و زیبایی برخوردار هستند. گذر زمان سبب تغییر رنگ محصول نمی‌گردد.

لوله استیل نازک

اندازه ضخامت این محصول دو اینچ می‌باشد. لوله استیل نازک به عنوان لوله استیل جوشی نیز شناخته می‌شود. به دلیل ضخامت نازک این محصول، لوله استیل نازک جهت طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی ساختمان، محل کار و... از کاربرد زیادی برخوردار است.

کاربرد انواع لوله استیل

خرید اینترنتی لوله استیل نسوز

این محصول جهت محیط‌هایی با دما و حرارت بالا مورد استفاده قرار می‌گیرد. جهت افزایش مقاومت و پایداری لوله استیل نسوز در ساخت این نوع محصول علاوه بر نیکل و کروم از آلیاژهای تیتانیوم، مولیبدن استفاده می‌شود. لوله‌های استیل 310 و 309 جهت تولید لوله‌های استیل نسوز به کار می‌روند. این محصول جهت خطوط آب دریا، خطوط آب سخت گیری شده، سیستم لوله کشی صنعتی، خطوط هوای فشرده و... مورد استفاده قرار می‌گیرند. خرید اینترنتی لوله استیل نسوز از آهن یکتا به آسانی امکان پذیر می‌باشد.

نحوه انتخاب بهترین لوله استیل

با توجه به این‌که لوله‌های استیل بر اساس کیفیت دارای درجه بندی هستند، بنابراین ممکن است تشخیص استیل اصل و درجه یک با سایر محصولات مشابه کمی مشکل به نظر برسد. فولادهای ضد زنگی که جهت ساخت و تولید لوله استیل مورد استفاده قرار می‌گیرند دارای طبقه بندی هستند. این طبقه بندی بر اساس ساختار کریستالی این محصول صورت می‌گیرد. لذا نوع و محیط استفاده این محصولات نیز با یکدیگر متفاوت است. شما می‌توانید بر اساس کاربرد این محصول، نسبت به سفارش و تهیه آن اقدام کنید.

لوله استیل درسایزهای مختلف

لوله‌های استیل بر اساس ضخامت، نوع، جنس، شکل و کاربرد به دسته‌های مختلفی تقسیم می‌شوند. بنابراین جهت نحوه انتخاب بهترین لوله استیل می‌توانید با کارشناسان « آهن یکتا» تماس بگیرید. کارشناسان این وب‌سایت شما را جهت خرید بهترین محصول راهنمایی می‌کنند. محصولات این مجموعه از ضمانت برخوردار می‌باشند.

قیمت لوله استیل

عوامل متعددی در تعیین قیمت لوله استیل تاثیرگذار هستند. با توجه به صنایع مورد استفاده، قطر لوله، ضخامت لوله، ابعاد و سایز لوله، آلیاژ، کیفیت، وزن، کاربرد و... قیمت لوله‌های استیل متغیر می‌باشند. جهت خرید اینترنتی لوله استیل و مشاهده قیمت‌های به روز این محصول به وب‌سایت آهن یکتا مراجعه کنید.

آهن یکتا

یکی از مراجع رسمی که در خرید و فروش آهن استیل به صورت غیر حضوری و آنلاین فعالیت دارد، آهن یکتا می‌باشد. این مجموعه علاوه بر خرید و فروش از خدمات متنوعی برخوردار می‌باشد. مجموعه آهن استیل با برخورداری از کادر با تجربه، کاردان و ماهر توانسته است جهت ارائه خدمات و خرید و فروش محصولات بسیار موفق عمل کند.

در کنار کیفیت و مرغوبیت لوله‌های استیل، قیمت مناسب کالاهای این مجموعه سبب افزایش مشتریان شده است. گاهی با توجه به نوسان قیمت در بازار، قیمت آهن آلات نیز متغیر می‌باشد. شما می‌توانید با مراجعه به سایت آهن یکتا از قیمت‌های به روز این محصولات مطلع شوید. لیست قیمت، مدل، جنس و سایز انواع محصولات از جمله لوله‌های استیل در وب‌سایت https://ahanyekta.com درج شده است.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: