April 2024 29 / دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳

کسب درامد اینترنتی رونالدو و درآمد او از باشگاه جدیدش بحثی تازه و داغ در بین محافل بازاریابی و فروش حرفه ای و اینترنتی  است که به تازگی گزارشی از وبسایت ممتاز کلاب منتشر شده است که میتواند برای دستیابی به پاسخی برای این سوالات مناسب باشد.

به نقل از ممتازکلاب وبسایت تخصصی در زمینه ی کسب درآمد اینترنتی ، کریستیانو رونالدو  با قراردادی که تا سال 2025 اعتبار دارد، خود را در باشگاه النصر عربستان می‌بیند، جایی که ممکن است آخرین مقصد حرفه‌ای او در سطح باشگاهی باشد. پتانسیل بالقوه ی او برای کسب درامد بسیار زیاد است و مهاجم افسانه ای دستمزدی بالاتر از هر ورزشکار دیگری در  تاریخ دریافت می کند.

کسب درامد اینترنتی رونالدو و درآمد او از باشگاه جدیدش بحثی تازه و داغ در بین محافل بازاریابی و فروش حرفه ای و اینترنتی  است که به تازگی گزارشی از وبسایت ممتاز کلاب منتشر شده است که میتواند برای دستیابی به پاسخی برای این سوالات مناسب باشد.

کسب درآمد اینترنتی رونالدو

دستمزد رونالدو در النصر چقدرست؟

 او در دو سال و نیم حضورش در این تیم عربستانی ۵۰۰ میلیون یورو دریافت می‌کند!

✔️دستمزد سالیانه: ۲۰۰ میلیون یورو

✔️دستمزد ماهیانه: ۱۶.۶۷ میلیون یورو

✔️دستمزد هفته‌: ۳.۸ میلیون یورو

✔️دستمزد روزانه: ۵۵۵.۵۵۵ هزار یورو

✔️دستمزد ساعت: ۲۳.۱۵۰ هزار یورو

✔️دستمزد دقیقه‌: ۳۸۶ یورو

✔️دستمزد ثانیه: ۶.۵ یورو

او بیش از یک دهه است که همراه با لیونل مسی بر فوتبال تسلط داشته و پنج بار برنده توپ طلای معتبر شده است.

هم اکنون با نقل انتقال پر سر و صدای اخیرش در مورد تفاوت کسب درآمد اینترنتی (که توسط ممتاز کلاب اعلام شده است) و تفاوت میزان درآمد او از اینترنت و درآمد او از فوتبالش در باشگاه جدید بحث ها و نظرهای مختلفی ایجاد شده است.

رونالدو در دوران حرفه ای خود افتخارات زیادی در لیگ قهرمانان اروپا نیز کسب کرده است. که تمام این افتخارات نیز شامل درامد های مالی برای رونالدو است. زیرا که کمپانی ها و شرکت های بزرگی برای بازاریابی و فروش محصولاتشان از تبلیغات کنار زمین در مسابقات فوتبال استفاده میکنند و این مسئله درآمد و سودی به یوفا و فیفا میدهد و میتواند بخشی از این درامد را به ورزشکاران بدهد.

درامد رونالدو از فضای آنلاین - ممتازکلاب

آمار رونالدو در کسب درآمد خیره کننده است:

قصد داریم به اعداد و ارقامی در رابطه با درامد اینترنتی رونالدو از شبکه هی اجتماعی اشاره کنیم:

دارایی خالص رونالدو چقدر است؟

رونالدو تا فوریه 2022 دارایی خالص 500 میلیون دلاری دارد. در واقع این مجموع دارایی رونالدو از فوتبال و درآمد از تبلیغات و تولید محتوای در پلتفرم هایی چون اینستاگرام است.

دارایی خالص او حدود 100 میلیون دلار بیشتر از رقیب بزرگش مسی و بیش از دو برابر یکی دیگر از بزرگترین ستاره های فوتبال، یعنی نیمار است.

رونالدو چقدر درآمد دارد؟

انتقال کریستیانو رونالدو به النصر که در 30 دسامبر 2022 تکمیل شد، باعث شد تا او بالاترین دستمزد تاریخ فوتبال را به دست آورد.

رونالدو سالانه 214 میلیون دلار ( معادل 177 میلیون پوند / 200 میلیون یورو) با باشگاه عربستانی درآمد خواهد داشت و قرارداد او دو سال و نیم است.

علاوه بر این، او جایزه و پاداشی به ارزش 107 میلیون دلار دریافت خواهد کرد.

او با وجود اینکه ثروتمندترین فوتبالیست گذشته و حال بوده است، همیشه پردرآمدترین بازیکن جهان نبوده است. بر اساس گزارش فوربس که در وبسایت ممتاز کلاب نیز به آن اشاره شده است، رونالدو در سال 2020 کمتر از مسی درآمد داشت.

با این حال، جایی که رونالدو بر رقبای خود غلبه می کند، منابع درآمد دیگری مانند درآمدهای تجاری و هزینه های تأیید است.

رونالدو علاوه بر نمایش های خوبش در زمین، از نشان دادن ظاهر زیبا و هیکل خود ترسی ندارد.

کارشناسان بازاریابی و فروش اینترنتی ممتاز کلاب می گویند که این مسئله به او کمک کرده است تا دنبال کنندگان زیادی در رسانه های اجتماعی برای خود به دست بیاورد و او را تبدیل به یک بازیکن تجاری محبوب و پولساز کند که توسط بزرگترین برندهای جهان دنبال می شود.

درآمد اینترنتی رونالدو چقدر است؟

درامد کریستیانو رونالدو از تبلیغات و اسپانسری در شبکه های اجتماعی خودش که مجموعا حدود 800 میلیون دنبال کننده دارد چیزی حدود 47 میلیون دلار در سال است.

گزارش ها نشان می دهد که رونالدو در حساب شخصی خود در اینستاگرام که بیشترین دنبال کننده را از سوی طرفداران او در سراسر جهان دارد برای هر پست تبلغاتی مبلغی بین 880 هزار تا یک میلیون دلار دریافت می کند.

درآمد رونالدو از اینترنت مهم تر و بیشتر از النصر عربستان است:

وقتی به آمار رو به رشد درآمد رونالدو از شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام و تبلیغات آنلاین نگاه میکنیم متوجه میشویم که سال به سال بازاریابان حرفه ای و فروشندگان محصولات تمایل بیشتری دارند تا برای تبلیغات با رونالدو قرارداد امضا کنند.

با توجه به اینکه این محبوبیت در اینترنت تا سال های سال همراه رونالدو است بنابراین میتوان اینطور در نظر گرفت که حد اقل تا 10 سال آینده رونالدو درامدی چند برابر از مبلغی که از باشگاه جدیدش به او پرداخت میشود میتواند از طریق فضای انلاین به دست بیاورد.

کسب درامد رونالدو از شبکه های اجتماعی یک ثروت شاید همیشگی برای او است که از ثروت فعلی اش نیز بیشتر ارزشمند است.

تاثیر درآمد اینترنتی او بر مردم به خصوص نوجوان ها:

امروزه کسب درآمد اینترنتی به یکی از روال های عادی ستارگان در فضای اینترنت تبدیل شده است و این امر سبب شده است تا توجهات تبلیغات و تجاری به این فضا بیشتر از قبل بشود.

در روزهایی که کسب درآمد از اینترنت برای افراد در دنیا به یک ضرورت تبدیل شده است و مردم همواره در حال یادگیری این مهارت ها هستند تا بتوانند مخارج خودشان را در بیاورند انداختن نگاهی به میزان درامد بلاگرها و اینفلوئنسرهای معروف خالی از لطف نیست.

بعضا نوجوانان و جوانان نیز قصد دارند مانند رونالدو  و دیگر شخصیت های معروف به درآمد مالی بسیار بالا از طریق فضای آنلاین برسند و این باعث میشود که آنها اقدام به یادگیری مهارت کسب درآمد از طریق اینترنت و در کنار ان یادگیری  بازاریابی و فروش اینترنتی و شرکت در دوره ی آموزشی بازاریابی و فروش اینترنتی کنند.

البته الهام گرفتن از این افراد مشهور به پیدا کردن راه های کسب درآمد برای نوجوانان خیلی کمک میکند. ضمن اینکه با الگو گرفتن از رفتار این ستارگان نیز  جوانان میتوانند در کسب و کارهای خودشان آموزش بازاریابی و فروش را فرا بگیرند تا به کسب و کار  آنلاین و اینترنتی خودشان رونق ببخشند.

امروزه آموزش های جامع و کاربردی ای هم در وبسایت های معروف ایرانی  مانند فرادرس ، ممتازکلاب ، همیاروردپرس و مدیروب منتشر شده است که بسیاری از جوانان در حال استفاده از محتواهای آموزشی این وبسایت ها هستند.

رسیدن به مجموع درآمد 1 میلیارد دلار:

در سال 2020، رونالدو به اولین فوتبالیستی تبدیل شد که به مرز یک میلیارد دلار رسید و متعاقباً مسی نیز مدتی بعد به این عدد رسید.
تایگر وودز و فلوید می‌ودر تنها چهره‌های ورزشی دیگری بودند که قبل از رونالدو به این نقطه رسیدند در حالی که هنوز در ورزش مربوطه خود فعال بودند.

بنابراین ستاره پرتغالی اولین کسی بود که این کار یعنی رسیدن به مجموع درامد  1 میلیارد دلار را در یک ورزش تیمی انجام داد.

وقتی به حقوق و درآمدی که رونالدو دریافت می‌کند نگاه می‌کنید و آن را به بازه‌های زمانی کوتاه‌تر تقسیم می‌کنید، درک آن برای هواداران معمولی سخت می‌شود.

کسب درامد اینترنتی از شبکه های اجتماعی - رونالدو - ممتازکلاب

آمار ممتازکلاب در مورد کسب درآمد او در سال 2020:

117 میلیون دلاری که او در سال 2020 به دست آورد به این معنی بود که رونالدو حقوقی ماهانه حدود 9.75 میلیون دلار و دستمزد هفتگی  2.25 میلیون دلار داشت.

هر روز رونالدو حدود 320000 دلار درآمد داشت. حتی فراتر از این، رونالدو ستاره پرتغال نرخ ساعتی 13000 دلار دارد. این بدان معناست که او در هر دقیقه 215 دلار و در هر ثانیه حدود 3.60 دلار درآمد داشت.

این مهاجم سپس قراردادی دو ساله با منچستر امضا کرد که دستمزدهای کلان و حضور در یکی از بازاری ترین باشگاه های اروپا را حداقل تا سال 2023 تضمین میکرد.

طبق گزارش ها، رونالدو در نتیجه قراردادش با یونایتد، سالانه 25 میلیون پوند خالص درآمد داشت و دستمزد او حدود 480 هزار پوند در هفته بود.

با این حال، رونالدو پس از یک مصاحبه پر حاشیه با پیرس مورگان، قراردادش را با یونایتد فسخ کرد، جایی که او از باشگاه و سرمربی اریک تن هاگ انتقاد کرد.

گزارش شده است که حضور رونالدو در منچستر به افزایش فالوورهای باشگاه منچستر نیز کمک کرده است. که البته طبق اعلام وبسایت ممتازکلاب از طریق پیج اینستاگرام این باشگاه نیز تبلیغاتی انجام میشود و باعث کسب درآمد آنلاین باشگاه شده است.

افزایش فروش پیراهن های رونالدو نیز یکی دیگر از روش های کسب درامد است که این باشگاه از حضور رونالدو استفاده کرده است و توانسته بازاریابی و فروش خوبی از طریق رونالدو برای محصولات ورزشی خودش انجام بدهد.

درامد رونالدو از اسپانسری چقدر است؟

برجسته ترین حامی مالی رونالدو نایک است که طبق گزارش ها سالانه بیش از 20 میلیون دلار به او می پردازد.

رونالدو در سال 2016 قرارداد مادام العمری با نایک امضا کرد و تنها سومین ورزشکاری بود که این کار را انجام داد.

او در امضای چنین قراردادی جای پای غول های بسکتبال مایکل جردن و لبرون جیمز را دنبال کرد.

پیوند رونالدو با نایک بسیار مهم است، مسی نماینده رقبای آدیداس است و نیمار به پوما رفته است.

در حال حاضر، رونالدو حدود 45 میلیون دلار در سال  از مجموعه ای از برندها درآمد دارد.

او علاوه بر نایک، نماینده Altice، Herbalife، DAZN، MTG، شامپو Clear، Abbott و Unilever در سال‌های اخیر بوده است.
رونالدو چه تجارتی دارد؟
رونالدو از طریق گروه Pestana CR7 خود در حال ساخت برند معروف در قالب مجموعه هتل ها است.

او همچنین در کسب و کار باشگاه های ورزشی با نام CR7 با Crunch Fitness  فعالیت می کند و مجموعه ای از تمرینات آنلاین را برای تبلیغ این ورزشگاه ها منتشر کرده است.

یک محرک درآمد بزرگ که احتمالاً در آینده به رشد خود ادامه خواهد داد، برند CR7 خودش است.

به گفته فوربس، تقریباً یک چهارم از درآمد او در هر سال از شرکت خود او تأمین می شود.

این علامت تجاری - ترکیبی از حروف اول و شماره پیراهن او - در سال 2013 شروع به تبلیغ لباس زیر مارک دار کرد.

از آن زمان به بعد گسترش یافت و طیف وسیعی از محصولات از جمله کفش، عطر و لباس را ارائه کرد.

رونالدو علاوه بر اینکه به نمایندگی از شرکت‌ها و پروژه‌های خود اهمیت می‌دهد، برای پروژه‌های خیریه نیز بسیار سخاوتمند است.

منبع: ممتازکلاب

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: