April 2024 28 / يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳

منطقه چیتگر یکی از بهترین مناطق تهران است که افراد زیادی در آن زندگی می‌کنند و پروژه‌های ستین، پدافند ارتش و نیکان هم در آن انجام می‌شود. مسترملک مجرب‌ترین آژانس املاک منطقه 22 تهران، شما را در انتخاب عالی راهنمایی می‌کند.

معرفی سه پروژه‌ مهم در چیتگر

منطقه چیتگر یکی از بهترین مناطق تهران است که افراد زیادی در آن زندگی می‌کنند و پروژه‌های بسیاری هم در آن انجام می‌شود. در این مقاله می‌خواهیم سه نمونه از بهترین پروژه‌های در دست ساخت را در این منطقه خوش آب و هوا به شما معرفی کنیم تا در صورتی که به سرمایه‌گذاری در چیتگر علاقه‌مند هستید، بتوانید از میان آن‌ها انتخاب کنید.

  • پروژه ستین

در منطقه 22 تهران، در زمینی به مساحت 19000 متر مربع پروژه مسکونی و رفاهی ستین کلید خورده است. این مجموعه با 12 برج در زمره برج‌های لوکس مسکونی با امکانات رفاهی متعدد قرار می‌گیرد. هر 12 پروژه برج ستین 12 طبقه‌ی 8 واحدی را شامل می‌شوند. برج‌های ستین به صورت چرخشی طراحی شده‌اند؛ به این معنا که اگر واحدی 60 متری در یک برج شرقی است، همین واحد در برج دیگر غربی خواهد بود. از طبقات 1 تا 9 برای هر طبقه 8 واحد در نظر گرفته شده که متراژ و تعداد این واحدها عبارت است از:

  • 2 واحد 60 متری
  • 2 واحد 90 متری
  • 2 واحد 120 متری
  • 2 واحد 150 متری

برای واحدهای 60 متری یک خواب، 90 متری دو خواب و 120 متری سه خواب طراحی شده است. به علاوه برای طبقات 10 به بالا، هر طبقه 5 واحد دارد که شامل 1 واحد 160 متری، 2 واحد 170 و 2 واحد 180 متری می‌شوند. پروژه ستین نسبت به سایر برج‌ها ویژگی‌هایی منحصر به فرد دارد که عبارتند از:

  1. این پروژه با قرار گیری در بلوار اردستانی موقعیت مکانی عالی را به وجود آورده است؛ زیرا این موقعیت کم‌ترین فاصله را تا بزرگراه های اصلی مجاور دارد.
  2. مراکز گردشگری و رفاهی مهمی مانند دریاچه چیتگر، بازار بزرگ ایران مال، بام لند، شهربازی هزار و یک شهر و دیگر مراکز رفاهی به فاصله کمی از این برج‌ها قرار گرفته‌اند.
  3. این پروژه از مزایای رفاهی، سازه‌ای و قراردادی فوق‌العاده‌ای برخوردار شده است؛ بنابراین برای پیش‌فروش و یک پذیره نویسی مناسب، خریداران به پیش پرداخت کمی نیاز دارند. هم‌چنین پرداخت سایر مبلغ به صورت اقساطی و با در نظر گرفتن وام پروژه است.
  4. از جهتی دیگر شرکت آرین سازه رابین پشتوانه قوی برای پروژه ستین به حساب می‌آید.

شرکت آرین سازه بیش از 16 سال فعالیت مفید و مؤثر در امور ساختمانی، ساخت و تحویل پروژه های، اداری، تجاری و... دارد. این شرکت با رزومه درخشان خود سرمایه گذاران را بابت یک سرمایه گذاری امن و مطمئن در بازار مسکن مطمئن می‌کند. این باز هم آرین سازه با پروژه سنین راهی را برای سرمایه گذاران حقیقی باز کرده است.

پروژه پدافند ارتش در منطقه 22 تهران

  • پروژه پدافند ارتش

پروژه پدافند ارتش را تعاونی مسکن پدافند خاتم الانبیا برعهده گرفت و کارفرمای این پروژه به حساب می‌آید؛ از سال 97 نیز شرکت آرین سازه رابین مشارکت خود را با این تعاونی آغاز کرد. این پروژه در دو بلوک c و H ساخته می‌شود؛ در واقع برج‌های این پروژه جزء پهنه c چیتگر و برج های اطراف دریاچه چیتگر به حساب می‌آیند. هم‌چنین می‌توان آن‌ها را از برج های پیش فروش و املاک چیتگر به شمار آورد. بنابراین برج‌های پروژه پدافند ارتش در ضلع غربی دریاچه، شمال اتوبان حکیم و شمال باغ ملی گیاه شناسی واقع شده‌اند. واحدهای این برج‌ها به ترتیب متراژهایی با اندازه‌های 60 متر، 120 متر، 180 متر و 240 متر دارند. هم‌چنین امکاناتی دارند که ارزش این مجموعه را بالا می‌برند و توجه مشتریان را به خود جلب می‌کنند. این امکانات عبارتند از:

  • دارای روف گاردن در جهت زیبا سازی و هم‌چنین ایجاد عایقی در برابرخروج گرما و از دست رفتن انرژی
  • دارای سالن اجتماعات برای برگزاری مراسمات و جلسات مهم
  • مجهز به یک سالن ورزشی با تجهیزات مورد نیاز و چند منظوره
  • دارای هلی پد
  • دارای کافی شاپ، هایپر مارکت و رستوران
  • یک لابی مجلل و شیک
  • فضای سبز و مجهز برای بازی کودکان
  • مجهز به شوتینگ زباله
  • مجهز به سیستم اطفا حریق

هر کدام از اعضای پدافند ارتش و سرمایه گذاران آرین سازه سهمی متفاوت در این مجموعه دارند. 800 نفر از سرمایه گذاران از اعضای پدافند بودند‌؛ با این حال تعداد واحدهای سهم اعضا هستند از این تعداد کمتر می‌شوند. به علاوه هر کدام از اعضای اصلی برای خرید 65 متر مسکونی و 1 متر تجاری باید 46 میلیون تومان واریزی داشته باشند؛ بنابراین برای داشتن یک واحد بالای 100 متر لازم است دو سهم بخرند و با یکدیگر ادغام کنند. به این ترتیب است که می‌توانند یک واحد کامل بدون اقساط را دریافت نمایند؛ از طرفی دیگر شرکت آرین سازه دو نوع قرارداد تنظیم کرده است. یک قرارداد عادی که قرارداد اولیه است و دوم قرارداد طلایی که قرارداد ثانویه می‌باشد؛ تفاوت بین این دو قرارداد در ذکر بلوک و تمام جزئیات است که در قرارداد طلایی ثبت می‌شوند.

پروژه نیکان منطقه 22 تهران (چیتگر)

  • پروژه نیکان

پروژه نیکان از دیگر پروژه‌های مسکونی تجاری منطقه 22 تهران به حساب می‌آید که در بزرگراه شهید خرازی، بلوار اردستانی، خیابان دانش، شهرک مرواریدشهر جنوبی واقع شده است؛ این پروژه به سه اتوبان اصلی تهران راه پیدا می‌کند. 6 بلوک 14 طبقه‌ای برای این پروژه در نظر گرفته شده که هر طبقه از آن 12 واحد دارد؛ 4 طبقه از آن منفی و شامل پارکینگ و انباری است و 1 طبقه برای لابی و 9 طبقه مسکونی در نظر گرفته شده‌اند. در واقع زمین پروژه نیکان مساحت 19300 متری دارد که 34800 متر تراکم مفید آن مسکونی و 1000 متر تراکم تجاری هستند. نکته قابل توجه این است که این پروژه در دو فاز ساخته و تحویل داده می‌شود که این دو فاز تداخلی با یکدیگر نخواهند داشت. علاوه بر این‌ها سازنده پروژه نیکان تعاونی مسکن ثمین اجرای دقیق است که زیر مجموعه سازمان هوا فضای وزارت به شمار می‌رود. این تعاونی با یک رزومه درخشان می‌تواند به سرمایه گذاران این اطمینان را بدهد که در جای امنی سرمایه گذاری کرده‌اند. البته پروژه نیکان امکاناتی دارد که بر ویژگی‌های آن افزوده می‌شود تا خریداران نیز به سرمایه گذاری ترغیب شوند:

  • برای هر واحد امکان خرید یک پارکینگ مازاد و یا پارکینگ مهمان وجود دارد.
  • در این مجموعه 6 لاین آسانسور از هر دو نوع نفربر و باربر در هر بلوک کار گذاشته شده است.
  • برای کودکان یک سالن بازی مجهز در نظر گرفته شده است.
  • بزرگسالان می‌توانند از سالن ورزشی مجهز استفاده کنند.
  • یک لابی شیک و مجلل برای برج طراحی شده است.
  • سالن اجتماعاتی وجود دارد که اهالی ساختمان می‌توانند مراسمات خود را در آن برگزار کنند.
  • به سیستم های گرمایش و سرمایش مجهز است.
  • دارای یک کارواش می‌باشد.
  • با بهترین متریال ها محوطه سازی عالی انجام گرفته است که علاوه بر زيبا سازی بر مشتریان و قیمت ملک تاثیر می‌گذارد.
  • دارای فضای سبز دلنشین است که اهالی را از زندگی آپارتمانی دور می‌کند.
  • به ایستگاه های مترو، اتوبوسرانی و تاکسیرانی دسترسی بسیار سریعی دارد.

جمع بندی

مستر ملک با مجموعه ای باتجربه و دانش بالا در حوزه ملک و املاک آماده است تا شما را در زمینه خرید و یا فروش ملک همراهی کند. این مجموعه در هر شهری که بخواهید و شرایطی که عنوان کنید به شما در زمینه خرید و یا اجاره ویلا، آپارتمان و زمین کمک خواهد کرد. در ضمن برای فروش املاک خود کافی است در این سایت مشخصات خود و ملک را وارد کنید تا معاملاتی پر سود به نفع شما انجام شود. هم‌چنین می‌توانید در هر زمان و مکان از مشاوره‌های سرمایه گذاری کارشناسان این مجموعه برای سرمایه گذاری در چیتگر استفاده کنید.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: