April 2024 29 / دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
دبیر کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور مطرح کرد؛
کد خبر: ۳۹۰۸۳۹
۲۰ دی ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۰
0
لطفی گفت: خط قرمز ما، عرضه پوشاک غیر بومی و غیر ایرانی در نمایشگاه است و به همین دلیل، حتماً باید محصولات، تولید ایران باشند.

پوشاک غیر ایرانی؛ خط قرمز نمایشگاه ملی شهر خانواده

سجاد لطفی، دبیر کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور، درمورد نمایشگاه ملی شهر خانواده بیان کرد: شروع رسمی نمایشگاه از ۲۸ دی و اختتامیه آن، ۱۹ اسفندماه است و هدف ما از برگزاری این نمایشگاه، با توجه به جامعه تولیدکنندگان و نیازی که مردم دارند و بار‌ها این مطالبه آن‌ها از سمت مجامع مردمی اعلام شده، این بوده است که دسترسی به لباس‌هایی که مردم می‌خواهند، وجود داشته باشد.

لطفی گفت: ما تا الان تلاش کردیم سکو‌های فروش دائم یا موقت را داشته باشیم که اگرچه آن ها، سکو‌های موقت دو ماهه هستند، ولی فرصت خیلی خوبی برای تولیدکنندگان و به ویژه مردم هستند. چون وقتی خانواده در این نمایشگاه حضور داشته باشد، می‌تواند برای تمامی اعضای خانواده خرید کند و با دست پُر برگردد.

به گفته دبیر کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور، عمده محصولاتی که در این نمایشگاه ارائه می‌شود پوشاک و لباس است و سعی کردیم لباس اسلامی ایرانی با ضوابط موردنظر و برای همه افراد خانواده باشد. یعنی لباس‌ها خاص بانوان نیستند.

لطفی ادامه داد: افرادی که قصد دارند لباس‌های طراحی شده خود را در این نمایشگاه به فروش برسانند تا ۲۲ دی ماه می‌توانند برای این منظور اقدام کرده و افراد باید هرچه زودتر ثبت نام کنند و نیازی نیست این افراد حتماً عضو کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور باشند و در فراخوانی هم که اعلام شد جواز صنفی یا جواز تولید و یا اگر طراح هستند، عضو سامانه طراحان کارگروه مد و لباس کشور بودن، کفایت می‌کند.

او افزود: در این نمایشگاه، کمیته فنی متشکل از اتحادیه‌هایی وجود دارد که خصوصاً خودشان مشارکت دارند و بازرسان خود را اعزام می‌کنند و آن‌ها نظارت دارند و علاوه بر نظارتی که از طرف کارگروه ساماندهی مد و لباس وجود دارد که برای همه نمایشگاه‌های دارای مجوز انجام می‌شود، بسیج اصناف هم برای این منظور نظارت می‌کند و این سه نهاد، مسئول این کار هستند. زیرا خط قرمز ما، عرضه پوشاک غیر بومی و غیر ایرانی در نمایشگاه است و به همین دلیل، حتماً باید محصولات، تولید ایران باشند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: