April 2024 28 / يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۹۱۱۱۸
۲۶ دی ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۰
0
سبزیجات بسته‌بندی در چند روز اخیر ۱۰۰۰ تومان افزایش داشته و از بسته‌ای ۴۰۰۰ و ۵۰۰۰ تومان به ۵۰۰۰ و ۶۰۰۰ تومان رسیده و میزان آن در بازار کم شده است.

شوک سرما به قیمت گوجه، خیار و بادمجان

اتحادیه خرده‌فروشان میوه و تره‌بار مشهد گفت: گوجه‌فرنگی، خیار، بادمجان، کرفس، هویج و شلغم به دلیل افزایش کرایه حمل به مشهد به دلیل سرما و شرایط راه‌ها ارسال نمی‌شوند، در نتیجه قیمت این اجناس حدود ۲۰ درصد گران شده است.

حمید آزادی در خصوص وضعیت بازار میوه و تره‌بار اظهار کرد: کالا‌هایی مانند گوجه‌فرنگی، خیار، بادمجان، کرفس، هویج و شلغم که از دزفول و جنوب به مشهد ارسال می‌شوند، به دلیل سرما و شرایط راه‌ها افزایش کرایه حمل داشته و بنابراین ارسال نمی‌شوند، در نتیجه قیمت این اجناس حدود ۲۰ درصد گران شده است.

وی افزود: سبزیجات بسته‌بندی نیز در چند روز اخیر ۱۰۰۰ تومان افزایش داشته و از بسته‌ای ۴۰۰۰ و ۵۰۰۰ تومان به ۵۰۰۰ و ۶۰۰۰ تومان رسیده و میزان آن در بازار کم شده است.

آزادی بیان کرد: قیمت میوه افزایشی نداشته، اما به دلیل سرما مراجعه مردم کم شده و تنها بین ساعات ۱۱ تا ۱۷ برای خرید مراجعه می‌کنند.

رئیس اتحادیه خرده‌فروشان میوه و تره‌بار مشهد گفت: به دلیل عدم انتقال بار به مشهد به دلیل یخ‌زدگی، ما با کمبود بار نیز روبه‌رو هستیم.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: