برای طراحی یک وب سایت حرفه ای، باید معیارهایی استاندارد را مد نظر بگیریم. این استانداردها به ما کمک می کنند تا مانند یک نقشه راه، از آنها پیروی کرده و وب سایت عالی بسازیم، یا معیارهای یک وب سایت عالی را بدانیم و بتوانیم تشخیص دهیم. موضوعاتی که در اینجا به انها می پردازیم و معرفی می کنیم عبارتند از: طراحی وب سایت حرفه ای ، طراحی سایت وردپرس و قیمت سایت فروشگاهی . با ما همراه باشید.

سیستم پرداخت خود را تنظیم کنید (در صورت وجود)

اگرچه این مرحله برای همه وب‌سایت‌های تجاری اعمال نمی‌شود، شرکت‌هایی که می‌خواهند گزینه پرداخت آنلاین را به مشتریان ارائه دهند، باید سیستم‌های پرداخت الکترونیکی را با وب‌سایت‌های خود یکپارچه کنند. ساده ترین راه برای انجام این کار از طریق نرم افزار تجارت الکترونیک یا با استفاده از یکی از بهترین راه حل های پردازش کارت اعتباری است.

بسیاری از میزبان های وب سبد خرید داخلی یا ادغام با برنامه های تجارت الکترونیک را ارائه می دهند. تحقیق کنید تا مطمئن شوید راه حلی به دست می آورید که کار با آن آسان و به اندازه کافی انعطاف پذیر باشد تا نیازهای شما را در حال حاضر و آینده برآورده کند.

وب سایت خود را تست و منتشر کنید

قبل از اینکه اعلام کنید سایت شما در وب فعال است، مطمئن شوید که روی همه مرورگرهای اصلی مانند Internet Explorer، Microsoft Edge، Firefox، Safari و Chrome کار می کند. روی هر صفحه و ویژگی در هر مرورگر کلیک کنید تا مطمئن شوید که تصاویر نشان داده می شوند، پیوندها صحیح هستند و فرمت نرم به نظر می رسد. این مدتی طول خواهد کشید، اما تلاشی که اکنون انجام می‌دهید، از شکایات بعدی بازدیدکنندگانی که نمی‌توانند به ویژگی‌های خاصی دسترسی پیدا کنند، نجات می‌دهد.

همچنین مطمئن شوید که وب سایت شما در دستگاه های تلفن همراه مانند گوشی های هوشمند و تبلت ها به درستی نمایش داده می شود. این مرحله را نباید نادیده گرفت، زیرا گوگل و سایر موتورهای جستجو به نمایه سازی موبایل اول مهاجرت کرده اند، که عملکرد نسخه موبایل وب سایت شما را در رتبه بندی موتورهای جستجو در اولویت قرار می دهد.

طراحی سایت وردپرس

می خواهیم در مورد یک تمایز مهم: "وردپرس" ، یعنی "وردپرس، نرم افزار" بپردازیم. اگر به WordPress.org بروید می توانید آن را پیدا کنید. همچنین طعم دیگری از وردپرس وجود دارد - "وردپرس، سرویس تجاری" که اگر به WordPress.com بروید می توانید آن را پیدا کنید. ما در اینجا تفاوت های این دو را شرح می دهیم. با این حال، در حال حاضر، فقط به یاد داشته باشیم که آنچه ما می خواهیم در WordPress.org است، زیرا این یک نسخه همه کاره تر و ارزان تر از پلتفرم است. همه اینها در مراحل بعدی مشخص خواهد شد.

اول از همه، نزدیک به 2 میلیارد وب سایت آنلاین در وب (در زمان نگارشاین مقاله) وجود دارد. به این معنی که اصلی ماندن می تواند بسیار چالش برانگیز باشد. این ایده واقعاً خوبی است که نام وب سایت خود (و در نتیجه نام دامنه خود) را حول نام سازمان خود (بدیهی ترین رویکرد) یا عبارتی که با جایگاهی که در آن قرار دارید مرتبط باشد، بسازید، اما با چند کلمه اضافه شده برای بهتر شدن. برند بودن

به طور خلاصه، یک نام دامنه خوب باید این باشد:

  • قابل برند شدن - صدایی منحصر به فرد، شبیه هیچ چیز دیگری که در بازار وجود ندارد

  • آسان به خاطر سپردن

  • کوتاه - به خاطر سپردن آن ها نیز آسان تر است

  • تایپ آسان و به سختی مخلوط کردن – شما نمی خواهید مردم تعجب کنند که چگونه نام سایت شما را بنویسند

  • از جمله کلمات کلیدی مرتبط با طاقچه – برای مثال، اگر کاری با پیتزا انجام می دهید، جالب است که در جایی به نام سایت “پیتزا” داشته باشید. در صنایع غیر پیتزا نیز به همین صورت عمل می کند.

قیمت سایت فروشگاهی

هزینه یک وب سایت به طور چشمگیری متفاوت است زیرا فاکتورهای زیادی وجود دارد که بر میزان هزینه شرکت ها برای طراحی وب سایت تأثیر می گذارد. در این مقاله، من برخی از زمینه‌های کلیدی را که باید در هنگام گرفتن قیمت یک وب‌سایت جدید در نظر گرفت، پوشش می‌دهم. این باید به شما ایده بدهد که چه چیزی ممکن است از شما هزینه شود و چرا.

انتخاب آژانس طراحی

شرکتی که انتخاب می‌کنید براکت‌های قیمت کلی و هزینه‌های ساعتی خود را دارد، بنابراین همیشه ایده خوبی است که در اطراف خرید کنید و در صورت امکان حداقل 3 پیشنهاد از آژانس‌های مختلف با اندازه‌های مختلف دریافت کنید. سپس، ایده خوبی از قیمت متوسط و توزیع هزینه های شرکت های مختلف خواهید داشت.

آژانس های کوچک تا متوسط

یک آژانس وب کوچک تا متوسط هزینه های سربار و کارکنان مختلفی دارد، بنابراین آنها باید مطمئن شوند که ساختار قیمت گذاری و نرخ ساعتی آنها منعکس کننده این موضوع است. اگر چه زمانی که با یک آژانس وب به جای یک فریلنسر مراجعه کنید، قیمت‌ها بیشتر خواهد بود، اما به احتمال زیاد می‌توانند خدمات گسترده‌تری را ارائه دهند، زیرا تیمی از متخصصان را خواهند داشت که هر کدام مجموعه مهارت‌های خاص خود را دارند.

آژانس های بزرگتر

یک شرکت بزرگ ممکن است هنوز گران تر باشد، به خصوص اگر در شهری مانند لندن مستقر باشد و شرکت های بزرگتر زیادی به عنوان مشتری داشته باشند. آنها به طور کلی نقطه شروع قیمت بالاتری خواهند داشت، اما کیفیت کاری که ارائه خواهند داد به احتمال زیاد از استاندارد بالایی برخوردار خواهد بود.

حال که با این موارد آشنا شدید، می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت خدمات ایجاد وب سایت، به cms-iran.com مراجعه کنید و از خدمات آنها بهره ببرید.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: