کد خبر: ۳۹۲۳۹۵
۱۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۱:۰۵
0

روش‌های دریافت ویزای کاری انگلستان آشنا شوید

بهتر است قبل از هر تصمیم‌گیری برای مهاجرت به کشور انگلستان برای اشتغال و زندگی در این کشور نگاهی به وضعیت کار، درآمد و سبک زندگی در آن داشته باشید و با اطلاعات کامل در تلاش برای دریافت ویزا کاری انگلستان و زندگی در این کشور رویایی باشید.

میزان درآمد در این کشور به پارامترهای مختلفی همچون میزان درآمد در شهرهای مختلف این کشور بستگی دارد. به طور متوسط در این کشور در ازای ۴۰ ساعت فعالیت در طول هفته فرد در حدود ۳۵۲۲۲ یورو حقوق دریافت می‌کند. از طرفی دیگر باید گفت که در انگلستان نسبت به دیگر شهرهای اروپایی نرخ بیکاری بسیار پایین است به همین دلیل افراد زیادی به دنبال اخذ ویزای کاری از این کشور هستند.

برگ برنده مهاجرت به کشور فرصت‌ها، دریافت ویزای کاری انگلستان

افراد بسیار زیادی تمایل دارند که به کشور انگلستان مهاجرت نمایند و در این کشور به زندگی و اشتغال بپردازند، از این رو کشور انگلستان برای تحقق رویای این افراد و ایجاد فرصت‌های بیشتر سرمایه‌گذاری و اشتغال در کشور خود شرایطی را فراهم نموده تا افراد بتوانند ویزای این کشور را دریافت نمایند.

دریافت ویزای کاری انگلستان یکی از این روش‌‌های دریافت اقامت این کشور است. دریافت ویزای کار این کشور از طریق راه‌های مختلفی امکان‌پذیر است که به شرح زیر هستند:

  • یکی از شیوه‌های اخذ این ویزا دریافت دعوتنامه کاری از یک شرکت معتبر در انگلستان است.
  • شیوه و روش دومی که افراد می‌توانند از طریق آن ویزای کاری انگلستان را دریافت کنند و آرزو و رویای زندگی در این کشور را به حقیقت تبدیل نمایند پذیرفته شدن در آگهی کار است. در این شیوه ابتدا آگهی به مدت سه ماه در داخل کشور منتشر و بعد از آن ۳ ماه در اتحادیه اروپا آگهی داده می‌شود که اگر طی این مدت فرد موردنظر پیدا نشد امکان آن وجود دارد که از کشورهای دیگر و یا ایران نیروی کار بگیرند. بعد از آنکه فرد در این آگهی پذیرفته شد باید برای دریافت ویزا اقدام نماید.

طبق شرایط توضیح داده برای اخذ ویزای کاری انگلستان نیازمند گذراندن مراحل قانونی و حقوقی مختلفی هستید و باید توسط یک کارفرما در انگلستان ساپورت شوید. فرد کارفرما در کشور انگلستان به نوعی اسپانسر است که در صورت عدم وجود اسپانسر گرفتن ویزای کار این کشور بسیار سخت و دشوار خواهد بود و شاید نیاز باشد مدت زمان طولانی را طی کرد.

 افراد زیادی تمایل دارن به این کشور مهاجرت و به هر طریقی ویزای این کشور را دریافت کنند که همین امر شرایط مناسب را برای سودجویی عده‌ای کلاهبردار فراهم کرده است. بهتر است قبل از اعتماد به هر شخص و شرکتی ابتدا سابقه آن‌ها را مورد بررسی قرار دهید تا دچار زیان و خسارت نگردید. حتما به یک دفتر مهاجرتی معتبر همچون ایساتیس مراجعه نمایید که دارای مشاورین آشنا به حقوق بین‌المللی باشند و بتوانند شما را تا رسیدن به یک زندگی ایده‌آل در انگلستان همراهی کنند.

اگر شما دارای شرایط لازم باشید در طول مدت ۲ تا ۹ ماه خواهید توانست ویزای کار این کشور را دریافت نمایید. شما بعد از اخذ ویزا به مدت ۲ تا ۵ سال اقامت دائم این کشور را دریافت کرده و یک زندگی عالی، با درآمد خوب و استفاده از بسیاری از مزایای دیگر را داشته باشید و به نوعی شهروند کشور انگلستان محسوب شوید. قوانین موجود در این زمینه به گونه‌ای بوده که تمام افراد متقاضی با گذراندن مراحل قانونی آن بتوانند به راحتی اقامت دائم این کشور را دریافت نمایند.  

مدارک موردنیاز برای  تحقق رویای زندگی در انگلستان از طریق دریافت ویزای کاری

همانگونه که عنوان شد دریافت ویزای کاری انگلستان انواع مختلفی دارد و بسته به نوع ویزا مدارک موردنیاز هم متغیر هستند. اگر تقاضای ویزای عمومی و یا Tier2 را دارید نیاز به مدارک زیر خواهید داشت:

  • داشتن شناسه مسافرتی و یا گذرنامه معتبر
  • ارائه شواهد و مدارکی مبنی بر اینکه توان مالی لازم را دارید که این مدارک می‌تواند تائید اسپانسر و یا اظهارنامه بانکی باشد.
  • تسلط کامل و توانایی صحبت به زبان انگلیسی
  • پرداخت هزینه‌های لازم جهت مراقبت‌های بهداشتی
  • یکی از مدارک دیگر که به آن نیاز پیدا خواهید کرد، در صورتی که بیش از ۶ ماه می‌خواهید در انگلستان باشید و اهل کشوری غیراروپایی هستید باید آزمایش سل انجام و گواهی سلامت خود را ارائه دهید.

بعد از اینکه تمام مدارک نامبرده را فراهم نمودید در خواست ویزای کاری خود را به مرکز درخواست ویزای انگلستان واقع در کشور خود ارسال نمایید. در سراسر جهان یک فهرست جامع و کامل از مراکز درخواست ویزای انگلستان وجود دارد که می‌توانید به آن مراجعه نمایید.

شیوه دیگر درخواست ویزا مراجعه به وب سایت خدمات داخلی و امور مهاجرت وزارت امور خارجه انگلستان است. در مواردی مدت زمان پردازش ویزا شما طولانی‌تر خواهد بود که این مدت زمان مستقیما بستگی به نوع ویزای شما دارد. امکان دارد که ویزای خود را در اداره پلیس ثبت نمایید. مدت زمان ویزای انگلستان شما برابر با مدت زمان قرارداد کاری شما است و بعد از اتمام این مدت قادر خواهید بود دوباره آن را تمدید نمایید.

روش‌های دریافت ویزای کاری انگلستان آشنا شوید

انواع ویزای کاری انگلستان

کشور انگلستان جهت جذب نیروهای با استعداد و کارگران نمونه و پیشرفت و توسعه صنعت و سرمایه‌گذاری در این کشور اقدام به ارائه انواع ویزای کار کرده است که هر کدام از این ویزاها امتیازات، معیارها و قوانین خاص خود را دارند. این کشور دارای موثرترین برنامه مهاجرتی است که شرایط را برای مهاجرت تمام افراد در سراسر دنیا فراهم کرده است. انواع ویزای کاری انگلستان شامل موارد زیر هستند؛

ویزای ردیف اول: گلوبال تلنت یا استعدادهای جهانی  

این ویزا شامل عده‌ای خاص است که تحت عنوان رهبران علوم مهندسی، انسانی، پزشکی هنر فناوری و دیجیتال فعالیت می‌کنند و شناخته شده هستند که صحت آن توسط وزارت کشور انگلیس مورد بررسی و در نهایت تائید قرار می‌گیرد. در طول سال تنها ۱۰۰۰ مورد ویزای ردیف اول صادر می‌گردد . اعتبار این ویزاها به مدت ۵ سال بوده است که در صورت نیاز می‌توان مجددا پنج سال دیگر آن را تمدید نمود.

ویزای ردیف اول: کارآفرینان

این ویزا به افرادی تعلق می‌گیرد که به دنبال تاسیس شرکت و یا اداره‌ای در انگلستان هستند و به حداقل ۵۰۰۰۰ پوند دسترسی دارند. مدت زمان اعتبار این ویزا سه ساله بوده و امکان تمدید ۳ ساله آن هم نیز وجود دارد.

ویزای ردیف اول: فارغ التحصیلان کارآفرین

معمولا این ویزا را به فارغ التحصیلانی که دارای ایده‌های کارآفرینی و تجاری عالی هستند داده می‌شود. ایده این افراد توسط وزارت تجارت بین‌الملل انگلستان یا توسط یک موسسه آموزش عالی سنجیده و تائید می‌گردد. مدت زمان اعتبار این ویزاها یک سال است که می‌توان آن را به مدت یک سال دیگر نیز تمدید نمود.

ویزای ردیف اول: سرمایه‌گذاران

به افرادی که در کشور انگلستان سرمایه‌گذاری می‌کنند این ویزای کاری انگلستان داده می‌شود. مدت زمان اعتبار این ویزا به مدت سه سال است که تمدید مجدد آن دو ساله خواهد بود.

ویزای ردیف دوم: ویزای عمومی

ویزای tier2  انگلستان از نوع ویزای عمومی این کشور بوده و معمولا شامل افرادی است که یک کار ماهر به آن‌ها پیشنهاد شده و در سال حداقل ۲۵۰۰۰ پوند حقوق دریافت می‌کنند و توسط یک سازمان مجاز مورد حمایت قرار گرفته است. سازمان اسپانسر حتما باید در زمینه حرفه فرد فعالیت داشته باشد. اعتبار این نوع ویزا شش سال است.

ویزای ردیف دوم: انتقال درون شرکتی

این ویزا شامل افرادی است که کارفرمای آن‌ها در داخل کشور خودشان اسپانسر فرد می‌شوند و فرد را برای فعالیت در شعبه دوم که در کشور انگلستان قرار دارد منتقل می‌نماید. اعتبار این ویزا بستگی به موقعیت شغلی فرد دارد و از ۶ ماه تا ۹ سال اعتبار دارد.

ویزای ردیف دوم: وزیران دین

این ویزا شامل افرادی است که به آن‌ها کاری در زمینه فعالیت اعتقادی پیشنهاد شده اگر این فعالیت دارای حمایت مالی معتبر باشد به مدت ۳ سال اعتبار دارد که در صورت نیاز قابل تمدید خواهد بود.

ویزای ردیف دوم: ورزشکاران

همانگونه که از عنوان مشخص است این ویزای کاری انگلستان مربوط به نخبگان ورزشی و مربیان سرشناس ورزشی است که فعالیت ورزشی آن‌ها توسط هئیت ورزشی کشورشان تائید شده است. اعتبار این ویزا ۳ ساله بوده و که در صورت نیاز به مدت ۳ سال دیگر قابل تمدید خواهد بود.

روش‌های دریافت ویزای کاری انگلستان آشنا شوید

ویزای کارگران موقت

این ویزا مربوط به کارگران خلاق، نیروی داوطلب خیر، ورزشکار، که طی یک توافق نامه بین‌المللی به صورت موقت به کار گرفته می‌شوند تعلق می‌گیرد. این افراد باید داری یک ضمانت نامه مالی معتبر باشند. مدت زمان این ویزا با توجه به نوع شغل بین یک تا ۲ سال است.

اقامت انگلیس با مؤسسه حقوقی ایساتیس

همانگونه که عنوان شد برای اخذ اقامت کشور انگلستان نیاز است که فرد مراحل حقوقی متعددی را طی نماید. به همین جهت نیاز است از کارشناسان و وکلای حرفه‌ای مسلط به حقوق بین‌الملل مشاوره‌های لازم را دریافت نمایید. از این رو بهتر است که حتما به یک موسسه حقوقی معتبر مراجعه نماید.

یکی از موسسات حقوقی و دفاتر مهاجرت، موسسه ایساتیس است که سابقه فعالیت درازمدت در زمینه اخذ اقامت کشور‌های گوناگون مخصوصا کشور انگلستان را دارد. اگر به دنبال رسیدن به یک رویای شیرین و زندگی ایده‌‌آل در کشور انگلستان هستید حتما به سایت مراجعه کنید یا با شماره‌های آن تماس حاصل فرمایید.

 ایساتیس داشتن زندگی عالی و تحقق رویای مهاجرت به بهترین نقاط دنیا را حق هر فردی می‌داند و مسیر مهاجرت را برای متقاضیان هموار می‌سازد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: