April 2024 30 / سه‌شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۹۲۴۲۹
۲۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۵:۰۰
0
مدیران و اعضای شورای سیاست‌گذاری فرهنگی بانک دی در سفر به چابهار با دو خانواده شهید دیدار و از آنها تجلیل کردند.

دیدار مدیران بانک دی با دو خانواده شهید در چابهار

به نقل از روابط عمومی بانک دی، مدیران بانک دی در دیدار با خانواده شهید «عبدالرحمان چراغ مکان» با بیان این که کشور مدیون خون شهداست، تاکید کردند: بانک دی، خدمتگزار عموم مشتریان به ویژه خانواده معظم شهدا و ایثارگران است و در این مسیر از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد.

همچنین مدیران و اعضای شورای سیاست‌گذاری فرهنگی بانک دی در دیدار با خانواده شهید «حامد بزی» تکریم خانواده معزز شهدا را وظیفه هر ایرانی دانستند و خاطرنشان کردند که امنیت امروز کشورمان به دلیل جانفشانی شهداست و همه باید قدردان مجاهدت‌های آن‌ها باشیم.

در این دیدار‌ها که با حضور امجد خضری معاون امور شعب و روح اله اکبری، احمد اسلامی مقدم و فرشید عبادی اعضای شورای سیاست‌گذاری فرهنگی بانک دی انجام شد از خانواده‌های معزز شهیدان چراغ مکان و بزی قدردانی شد.

شهید «عبدالرحمان چراغ مکان» در سال ۱۳۵۸ متولد شد و در تاسوعای سال ۱۳۸۹ در سیستان و بلوچستان به شهادت رسید.

شهید «حامد بزی» نیز که متولد سال ۱۳۷۰ بود در سال ۱۳۹۱ با جلوگیری از ورود یک تروریست انتحاری به مسجد امام حسین (ع) چابهار، خود را فدای نمازگزاران کرد و «شهید فهمیده» سیستان و بلوچستان لقب گرفت.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: