April 2024 28 / يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۹۲۴۳۶
۲۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۸
0

همه ما باتوجه به استفاده روزانه خود از تلفن‌های همراه، لوازم جانبی را به خوبی می‌شناسیم و بارها در روز از این لوازم استفاده می‌کنیم. از شارژر گرفته تا هندزفری، گلس و... اما آیا می‌دانید از کدام مرکز مناسب‌ترین لوازم جانبی را با بهترین قیمت و بالاترین کیفیت تهیه کنید؟

اگر پاسختان منفی است از خواندن این مطلب غافل نشوید! ما در این مطلب قصد داریم بخشی از لوازم جانبی مناسب برای تلفن‌های همراه را به شما معرفی کنیم و شما را با مرکزی معتبر جهت تهیه این لوازم جانبی آشنا کنیم. تا شما با مناسب‌ترین هزینه بهترین و باکیفیت ‌ترین لوازم جانبی موبایل خود را تهیه نمایید. پس در ادامه با ما همراه باشید و لینک این مطلب را نیز برای دوستان خود ارسال کنید.

لوازم جانبی موبایل سامسونگ

امروزه باتوجه به پیشرفت بسیار زیادی که تکنولوژی داشته، زندگی‌ها به سمت الکترونیکی شدن رفته و تمامی افراد به موبایل‌های هوشمند برای کارهای روزمره خود و اطلاع سریع از اخبار نیاز دارند. هر یک از این تلفن‌های هوشمند دارای ویژگی‌های خاص خود بوده و به همین سبب با یکدیگر تفاوت داشته و برای مواردی خاص استفاده می‌شود.

همچنین این موبایل‌ها توسط شرکت‌های مختلفی تولید و پخش می‌شود که یکی دیگر از تفاوت‌های این موبایل‌های هوشمند است. تلفن‌های همراه لوازم جانبی‌های بسیار متنوع و زیادی داشته که برخی از آن‌ها ضرورت زیادی نداشته و می‌توان فقط موارد ضروری آن را تهیه کرد. اگر قصد خرید برخی لوازم جانبی موبایل سامسونگ را دارید و می‌خواهید معتبرترین مرکز برای تهیه این لوازم را بشناسید تا خریدی مناسب را داشته باشید در ادامه با ما همراه باشید.

لوازم جانبی موبایل

یکی از پرطرفدارترین و بهترین برندهای گوشی هوشمند که در سراسر جهان شناخته شده است و محصولاتی باکیفیت با قابلیت‌های متفاوت دارد سامسونگ است. مزایای گوشی‌های این برند کاربران بسیار زیادی را مجذوب خود کرده است اما این گوشی‌ها به جز قابلیت‌های بسیار مفید نکات منفی هم دارند که یکی از این نکات ظرافت و آسیب پذیری بالای این مدل گوشی‌ها هنگام زمین خوردن و ضربه دیدن است.

باید بگوییم با وجود قیمت بالایی که این مدل گوشی‌ها دارا هستند نیاز به مراقبت بیشتری داشته تا آسیبی به آن‌ها وارد نشود به همین دلیل شما نیاز به خرید برخی لوازم جانبی مراقبتی برای تلفن همراه خود دارید اما باید بدانید برخی از این لوازم‌های جانبی ضرورتی نداشته و می‌توانید از خرید آن‌ها صرف نظر کنید.

خرید چه لوازم جانبی ضرورت دارد؟

برخی از لوازم جانبی مورد نیاز و مهم تلفن‌های هوشمند عبارت است از: قاب گوشی، هندزفری، گلس صفحه نمایش، شارژر و... که خرید این لوازم نسبتا ضروری بوده و شما باید بدانید از چه مرکزی این لوازم را تهیه کنید که هم از لحاظ اقتصادی برای شما مفید باشد هم از لحاظ کیفی.

خرید شارژر سامسونگ

یکی از مهم‌ترین لوازم‌ جانبی موجود در جعبه تلفن‌های هوشمند شارژر است. که در بیشتر جعبه‌های موبایل وجود دارد اما برخی از موبایل‌هایی که تازه وارد بازار شده‌اند دارای شارژر نبوده و در هنگام خرید باید یک ‌شارژر مخصوص موبایل خود تهیه کنید. شارژرها دارای کیفیت متفاوت بوده که بهترین آن‌ها از نوع فست شارژ بوده و تلفن همراه شما را در مدت کوتاه‌تری نسبت به شارژر‌های معمولی شارژ می‌کنند. این شارژرها در دو مدل ارائه شده است که یک مدل کابل شارژر متصل به آداپتور بوده و در مدل دیگر این دو از یکدیگر جدا می‌شوند که مدل جداشونده بسیار کاربردی‌تر بوده و در اتصال به لپتاپ و کامپیوتر نیز استفاده می‌شود.

مسلما اگر گوشی تلفن همراه جدیدی می‌خرید نیاز به شارژر خواهید داشت و یا اگر شارژر شما خراب شده، باید یک شارژر نو تهیه کنید، که در این مورد باید بگوییم فروشگاه اینترنتی استپ موبایل در ارائه بهترین و باکیفیت‌ترین شارژر با قیمتی مناسب می‌تواند پاسخگوی نیاز شما باشد.

انواع کابل AUX و OTG

یکی دیگر لوازم جانبی مهم کابل‌های AUX و OTG هستند. از انواع این کابل‌ها جهت اتصال به اسپیکر، ضبط خودرو و... می‌توان استفاده کرد.

این وسیله یکی از ابزارهای پراستفاده در این زمینه است که به شما کمک می‌کند تا تلفن ‌همراه خود را به وسایل مختلفی وصل کرده و از آن‌ استفاده کنید. اینکه کابل اصلی مناسب با شارژر خود را تهیه کنید و از کیفیت کابلی که خریداری می‌کنید اطمینان داشته باشید مسئله‌ای مهم بوده که در این زمینه شما می‌توانید از مشاوران این حوزه به خصوص مشاورین استپ موبایل استفاده کنید و به راحتی اطلاعات موردنظر را کسب کنید.

قاب گوشی سامسونگ

یکی از لوازم جانبی مهم دیگری که در دسته لوازم جانبی گوشی‌های سامسونگ قرار می‌گیرد و می‌توان به آن اشاره کرد قاب گوشی است. قاب‌ها در برابر آسیب‌ها از گوشی شما محافظت می‌کنند و یکی از لوازم جانبی تقریبا ضروری به حساب می‌آیند.  معمولا قاب‌ها دارای جنس‌های مختلفی از جمله سیلیکونی، چرمی، ژله‌‌ای و فیبر کربن هستند و انواع مختلفی در طرح‌ها و رنگ‌های مختلفی دارند. و اگر به دنبال مجموعه‌ای هستید که در آن تعداد زیادی قاب در طرح‌ها و رنگ‌های مختلف وجود داشته باشد می‌توانید به مجموعه استپ موبایل مراجعه کنید و یا از فروشگاه اینترنتی این مجموعه قاب موردنظر خود را سفارش دهید.

لوازم جانبی موبایل اپل

یکی دیگر از برندهای پرطرفدار تلفن همراه موجود در بازار اپل است. که به دلیل زیبایی در ساخت و ظرافتی که دارد مورد توجه عموم قرار گرفته است. این برند دارای مدل‌های بسیاری بوده که یکی از پرطرفدارترین آن‌ها آیفون 13 است. گوشی‌های آیفون نیز همانند بقیه‌ی گوشی‌های هوشمند نیاز به برخی لوازم جانبی و اکسسوری‌ها دارند که این لوازم جانبی شامل برخی لوازم ضروری و غیرضروری می‌شود.

ما در ادامه به بررسی بسیار دقیق لوازم جانبی گوشی‌های آیفون پرداخته‌ایم و کالاهایی را انتخاب کرده‌ایم که علاوه بر کیفیت بالا ارزش خرید بسیار زیادی داشته و بهترین محصول در نوع خود است پس اگر شما هم نیاز به محصولات باکیفیت و برتر برای استفاده دارید تا پایان همراه ما باشید.

شارژر گوشی‌های اپل

گوشی‌های جدید آیفون به همراه خود هندزفری و شارژر نداشته به همین دلیل نیاز است تا شما هنگام خرید این تلفن همراه، یک شارژر مناسب نیز تهیه کنید که پیشنهاد ما به شما برای خرید شارژر مدل دیواری 20 واتی است که ارزش خرید بالایی داشته و به شارژ سریع تلفن همراه شما کمک می‌کند. این شارژر هماهنگی بسیار زیادی با موبایل شما داشته و باعث خراب شدن باتری در طولانی مدت نمی‌شود.

باید توجه داشته باشید که این شارژر با پریزهای منزل همخوانی نداشته و باید برای استفاده از آن تبدیل 3 به 2 را خریداری کنید. از آنجایی که این کالا جزو بهترین و پرطرفدارترین‌ شارژرهای آیفون می‌باشد و به دلیل شارژ تلفن همراه با سرعت حداکثری طرفداران بسیار زیادی را به خود اختصاص داده است و گزینه مناسبی برای شارژ آیفون 13 شما به شمار می‌رود ما نیز به شما خرید این شارژر را پیشنهاد می‌کنیم اما توجه داشته باشید اگر به دنبال شارژر دیگری نیز هستید مجموعه استپ موبایل دارای انواع شارژرهای مناسب‌ با گوشی‌های آیفون بوده و شما می‌توانید شارژر مناسب خود را انتخاب کنید.

لوازم جانبی موبایل

گلس صفحه نمایش

اگر شما هم به دنبال محافظ صفحه نمایشی باکیفیت و مقرون به صرفه برای گوشی آیفون خود هستید به شما پیشنهاد می‌کنیم تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

امروزه گلس‌های NFX در بازار پخش شده که این گلس‌ها از جنس شیشه سکوریت بوده و روکشی از جنس اولئوفوبیک دارند. که از ماندن اثر انگشت بر روی گلس جلوگیری کرده و همین امر موجب می‌شود تا صفحه نمایش شما همیشه تمیز باشد.

جنس این گلس به گونه‌ای بوده که بر اثر ضربه خورد نشده و هزار تکه نمی‌شود همچنین به دلیل نصب آسان می‌توانید به راحتی آن را در منزل خود نصب کنید و نیازی به افراد متخصص برای نصب گلس بر روی تلفن همراه خود نداشته باشید.

البته باید توجه داشته باشید که گلس‌های گوشی در طی مدت طولانی بر اثر پاک شدن و تماس با الکل خورده شده و خراب می‌شود پس بهتر است برای تمیز کردن آن از مواد شوینده استفاده نشود و فقط توسط یک دستمال و مقداری آب و با ملایمت تمیز شود. این گلس‌ها تا حدودی ضد خش بوده و در برابر ضربات مقاوم هستند و تا حد زیادی از وارد شدن ضربه به صفحه گوشی شما جلوگیری می‌کنند.

با توجه به نکات مثبتی که راجب این گلس گفته شد باید بگوییم که این گلس با تمامی خصوصیات گفته شده دارای قیمتی مناسب بوده و به همین دلیل ارزش خرید بالایی دارد. علاوه‌بر این مورد اگر به دنبال هر نوع گلسی مناسب با گوشی آیفون خود هستید باید بگوییم فروشگاه اینترنتی و مجموعه استپ موبایل دارای انواع گلس‌های مختلف بوده و شما می‌توانید هر نوع گلسی که مدنظرتان هست از این فروشگاه اینترنتی تهیه نمایید.

در این باره باید بگوییم گلس‌های موجود در استپ موبایل دارای بالاترین میزان کیفیت بوده و این گلس‌ها مناسب‌ترین قیمت را نسبت به سایر مجموعه‌ها دارند و شما با خرید از این مجموعه رضایت کافی را خواهید داشت.

پاور بانک انکر

اگر شما هم برای مدت طولانی دسترسی به پریز برق نداشته و نیاز به شارژ کردن باتری تلفن همراه خود پیدا می‌کنید بهتر است یک پاور بانک باکیفیت و با ظرفیت بالا برای خود تهیه کنید تا از گشتن به دنبال پریز برق راحت شوید.

پاور بانک‌های انکر دارای کیفیت مناسب و قیمتی مقرون به صرفه هستند و اگر به دنبال یکی از بهترین پاور بانک‌های این برند هستید پیشنهاد ما به شما پاور بانک مدل A1363 بوده که جنس بدنه آن ضد خش و ضد ضربه بوده و دارای ظرفیت 20000 میلی آمپری می‌باشد و باتری آن لیتیومی است. همچنین بر روی برنه این پاور بانک LED برای تشخیص میزان شارژ گذاشته شده است که شما با توجه به آن می‌توانید از پر بودن شارژ پاور بانک خود اطمینان حاصل کنید.

پایه شارژر بلکلین

یکی دیگر از کالاهای موردنیاز شما در هنگام رانندگی پایه شارژر است که به شما کمک می‌کند تلفن همراه خود را به صورت ثابت بر روی آن گذاشته و نگران افتادن آن نباشید از آنجایی که این پایه قابلیت چرخش به هر سمت را دارد شما می‌توانید از آن در جهات مورد نظر خود استفاده کنید.

پرطرفدارترین مدل نگهدارنده گوشی از برند بلکلین مدل F8J183vf است که بسیار قدرتمند بوده و مانع افتادن تلفن همراه شما می‌شود این مدل پرفروش کیفیت بسیار خوبی داشته و در عین حال بسیار مقرون به صرفه است که همین امر ارزش خرید این کالا را بالاتر می‌برد.

شما می‌توانید علاوه‌بر این کالا جهت خرید لوازم جانبی گوشی‌های اپل سری به فروشگاه اینترنتی استپ موبایل بزنید و کالای مورد نیاز خود را تهیه کنید.

سایر لوازم جانبی گوشی‌های ایفون و سامسونگ

علاوه‌بر مواردی که برای این محتوا ذکر کردیم لوازم دیگری نیز نظیر قاب‌های مخصوص گوشی‌های آیفون و سامسونگ در فروشگاه استپ موبایل موجود است. این قاب‌ها بالاترین کیفیت را دارند در برابر ضربه مقاوم اند، قیمت مناسبی دارند و خرید این قاب‌ها با تضمین کیفیت می‌باشد. همچنین علاوه‌بر این مورد هندزفری و هدفون، پاوربانک، کارت حافظه و باتری نیز در این فروشگاه موجود بوده که اگر بخواهیم درباره خصوصیات یکی از مهم‌ترین این موارد سخن بگوییم باید به باتری‌ اشاره کنیم. در این مورد باید بگوییم باتری‌های ارائه شده توسط استپ موبایل با گارانتی بوده و به هیچ وجه تقلبی یا فیک نیست. این باتری‌ها مناسب برای گوشی‌ شما بوده و تا مدت‌ها می‌توانید با خیالی آسوده از این باتری‌ها استفاده کنید.

لوازم جانبی موبایل

کلام پایانی

ما در مطالب این صفحه درباره‌ی لوازم جانبی گوشی‌های سامسونگ و اپل سخن گفتیم و برخی از این لوازم جانبی را به شما معرفی نمودیم و درباره‌ی این لوازم به شما اطلاعات مفیدی ارائه دادیم و اینک در انتها به شما همراهان عزیز پیشنهاد می‌کنیم برای خرید بهترین و باکیفت‌ترین لوازم جانبی به فروشگاه اینترنتی و یا مجموعه استپ موبایل مراجعه کنید.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: