کد خبر: ۳۹۲۶۱۵
۲۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۷
0
اگر به دنبال خرید کلید و پریز مناسب و باکیفیت هستید، توصیه می‌کنیم که به فروشگاه اینترنتی ایران الکتریک مراجعه کنید. با دیدن انواع محصولات و مقایسه آنها، می توانید به راحتی خرید خود را انجام دهید.

امروزه با پیشرفت تکنولوژی و با توجه به سلیقه مشتریان، انواع مختلفی از کلید و پریز طراحی و تولید شده است که می‌توانید با توجه به سلیقه و سبک دکوراسیون خانه خود، بهترین مدل را انتخاب نمایید. اما توجه داشته باشید که شاید مدل و ظاهر آنها متنوع باشند، ولی یک کلید و پریز باکیفیت و مناسب، دارای یکسری از ویژگی‌های اصلی است که باعث می‌شود بتوانیم از استفاده آن و وجودش در منزل، لذت ببریم.

کلید و پریز - ایران الکتریک

8 ویژگی مهم یک کلید و پریز خوب و مناسب

برای اینکه بتوانید یک کلید و پریز مناسب انتخاب کنید، باید فاکتورهای زیادی را مدنظر قرار دهید تا در آخر یک گزینه مطلوب پیش روی شما قرار بگیرد. این ویژگی‌ها به شرح زیر است:

1- ایمنی محصول: به دلیل افزایش استفاده از وسایل الکتریکی، این روزها بیش از گذشته نیاز به کلید پریز داریم تا از طریق آن‌ها بتوانیم نیازمان را برطرف نماییم. به طور مثال یکی از بدیهی‌ترین فعالیت‌هایی که امروزه همه ما انجام می‌دهیم، استفاده از پریز برای متصل کردن شارژ موبایل است.

 این یکی از کارهایی می‌باشد که روزانه خانواده‌ها حتی چندین بار انجام می‌دهند و به همین دلیل باید از ایمن بودن پریز اطمینان حاصل کرد. شما باید شرکتی را برای خرید انتخاب کنید که ایمنی را در درجه اول، مهم‌ترین اصل خودش انتخاب کرده باشد؛ در غیر این صورت خطرات جبران ناپذیری در کمین شما خواهد بود.

2- نصب آسان: یکی دیگر از ویژگی‌هایی که باید یک کلید و پریز مناسب داشته باشد، نصب آسان و بدون دردسر آن است؛ این ویژگی زمانی که قصد تعویض کلید و پریزهای منزل را دارید، اهمیت می‌یابد. محصولی مناسب است که خریدار بتواند با کم‌ترین اطلاعات فنی، آن را در کوتاه‌ترین زمان نصب کند.

3- عملکرد مناسب: یک کلید مناسب نیازی به فشار آوردن ندارد و تنها با یک انگشت می‌تواند آن را پایین و بالا کرد؛ همچنین پریز آن به شکلی است که شما می‌تواند خیلی راحت و بدون فشار، دو شاخه را وارد کرده و به راحتی آن را خارج نمایید. البته گاهی اوقات به دلیل نصب اشتباه محصول این دسته از مشکلات رخ می‌دهد، اما در حالت کلی باید توجه داشته باشید محصولی که تهیه می‌نمایید، از عملکرد مناسبی برخوردار است یا خیر.

کلید پریز - ایران الکتریک

4- زیبایی در طراحی محصول: اگر دقت کنید، حدودا 30 سال پیش، کلید و پریز در این حجم از تنوع تولید نمی‌شدند و افراد برای خرید، تنها انتخاب‌های بسیار محدودی داشتند. اما خوشبختانه امروزه شما شاهد یک سیل عظیمی از انواع کلید و پریز جدید و شیک هستید که می‌توان با در نظر گرفتن دیزاین منزل، بهترین آنها را خریداری کرد.

5- رنگ کلید و پریز: کلید و پریزها برای سازگاری بیشتر با محیط در رنگ‌های مختلفی عرضه می‌شوند که شما باید فاکتورهای مختلفی را برای انتخاب رنگ آن در نظر داشته باشید؛ به طور مثال رنگ کاغذ دیواری باید با رنگ کلید و پریزها ست شود و در غیر این صورت جلوه بدی خواهد داشت. محصولی مناسب است که دارای رنگ‌های متنوع باشد که مشتری هنگام خرید، بهترین گزینه را انتخاب کند.

6- طراحی استاندارد: از کنار هم قرار گرفتن چند مکانیزم، طراحی استاندارد کلید پریز به وجود آمده است که در اندازه‌ها‌، ابعاد و برش‌ها بسیار با دقت و طبق استاندارد عمل می‌کند. پس سعی کنید همیشه کلید و پریزی را انتخاب کنید که طراحی‌ای بر اساس استاندارد باشد تا بتوانید آن را در هر مکانی استفاده کنید.

7- گارانتی پس از فروش: محصولی مورد اعتماد است که به شما کارت گارانتی محصول را بدهند. در این صورت می‌توان اطمینان حاصل کرد که در صورت به وجود آمدن اختلال، می‌توان از خدمات پس از فروش استفاده کرد.

8- برند معتبر: در نهایت مهم‌ترین نکته‌ای که وجود دارد، برند محصول می‌باشد. در ایران برندهای فیک زیادی در حال رشد است و هر روزه به تعدادشان افزوده می‌شود؛ به همین دلیل توصیه می‌کنیم که همیشه هنگام خرید از یک برند نام آشنا استفاده کنید.

خرید کلید و پریز - ایران  الکتریک

خرید کلید و پریز با کیفیت از ایران الکتریک

اگر به دنبال خرید کلید و پریز مناسب و باکیفیت هستید، توصیه می‌کنیم که به فروشگاه اینترنتی ایران الکتریک مراجعه کنید. این برند با استفاده از آخرین دانش روز دنیا، توانسته محصولاتی با کیفیت تولید کند. برای مشاهده انواع کلید پریز ایران الکتریک به سایت https://iranelectric.com سری بزنید و در کنار دیدن همه محصولات و اطلاع از قیمت آنها، به آسانی خرید خود را انجام دهید. 

 

 

برچسب ها : کلید پریز,کلید و پریز,خرید کلید و پریز,قیمت کلید و پریز,کلید و پریز ایران الکتریک

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: