April 2024 29 / دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۹۲۶۷۹
۲۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۹:۲۲
0

تتراگلس ارائه دهنده انواع کابین دوش مدرن

کابین دوش یکی از محصولات بسیار پرطرفداری بوده که امروزه بسیاری از افراد علاقه‌مند به تهیه این محصول برای خانه‌های خود هستند. این کابین‌ها به طور معمول از شیشه ساخته شده و علاوه بر این که جلوه بسیار زیبایی را به حمام شما می‌بخشند، سبب جلوگیری از نفوذ رطوبت و آسیب وسایل فلزی خواهند شد. در هنگام تهیه این کابین‌ها لازم است نکات مهمی را مد نظر قرار دهید. در ادامه شما را با تمام نکاتی که در خصوص خرید و نصب این کابین‌ها لازم است بدانید آشنا خواهیم کرد.

کابین دوش چیست؟

کابین دوش در واقع یک اتاقک کوچک بوده که معمولا دارای درب شیشه ای است. این اتاقک‌ها به صورت آماده ساخته شده و سپس در مکان مشخصی از منزل شما نصب خواهند شد. البته این امکان نیز وجود دارد که افراد بتوانند بسته به سلیقه و علایق خود طرح‌های مختلف این محصول را سفارش دهند. استفاده از کابین دوش‌ها به سبب اینکه از نفوذ رطوبت جلوگیری می‌کنند، مانع از زنگ زدگی وسایل فلزی در حمام خواهند شد. زیرا در واقع این کابین‌ها به صورت دیوایدر یا جداکننده عمل می‌کنند و مانع نفوذ رطوبت هستند. تتراگلس ارائه‌دهنده انواع کابین دوش مدرن، انواع کابین‌ها در طرح‌های مختلف را برای مشتریان تهیه می‌نماید‌.

تتراگلس ارائه دهنده انواع کابین دوش مدرن

عوامل تاثیرگذار در سفارش کابین دوش

به طور کلی عوامل بسیار زیادی وجود دارند که بر سفارش یا خرید کابین دوش تاثیرگذار هستند. لازم است خریداران با توجه به این نکات اقدام به خرید مناسبترین کابین دوش برای خود نمایند. برخی از این عوامل به شرح زیر هستند:

  • فضای در دسترس: یکی از مهمترین نکاتی که لازم است خریداران در هنگام خرید کابین دوش به آن توجه نمایند، فضای در دسترس آنان است. فضای نصب کابین باید به قدری باشد که در هنگام استفاده از آن یا برای دسترسی به آن دچار مشکل نشوید. بنابراین توجه نمایید که فضای کافی برای نصب کابین داشته باشید.
  • خواسته و انتظارات خریداران: به طور کلی کابین‌های دوش تفاوت‌های بسیاری دارند. برای مثال برخی از آن‌ها درب شیشه‌ای داشته و برخی دور دوشی، جکوزی و... را دارا هستند. همچنین در برخی از این کابین‌ها ماساژور نیز وجود دارد و خریداران می‌توانند بسته به علایق خود هر یک از این انواع کابین دوش را تهیه نمایند‌. تتراگلس ارائه دهنده انواع دوش مدرن، تمامی این مدل دوش‌ها را به خریداران ارائه می‌دهد.
  • مکان قرارگیری کابین دوش: با این‌که افراد می‌توانند مکان نصب کابین دوش را تعیین نمایند؛ اما پیشنهاد می‌شود برای کاهش هزینه‌های ناشی از لوله کشی، کابین را در محل دوش حمام نصب نمایید.

هزینه نصب و خرید کابین دوش از تتراگلس

به طور کلی قیمت و هزینه هر محصولی به موارد مختلفی بستگی دارد‌. در خصوص کابین دوش نیز این مورد صادق بوده و قیمت آن بر حسب متراژ و اندازه آن، نوع و جنس شیرآلات به کار رفته در آن، برند آن، جنس و متریالی که در ساخت آن به کار رفته و ... متغیر خواهد بود. همچنین همان طور که پیش از این نیز ذکر شد برخی از کابین‌های دوش دارای امکانات خاصی همچون جکوزی و ماساژور هستند که این موارد نیز بر قیمت تاثیر خواهند گذاشت. تتراگلس ارائه دهنده انواع کابین دوش مدرن، با هزینه مقرون به صرفه کابین دوش را به خریداران ارائه می‌دهد‌.

تتراگلس ارائه دهنده انواع کابین دوش مدرن

نکات مهم در خصوص کابین دوش

نکات مهم دیگری در خصوص انواع کابین‌های دوش وجود دارد که آگاهی از آن‌ها برای خریداران خالی از لطف نخواهد بود. از جمله این نکات می‌توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • درب کابین‌های دوش انواع مختلفی دارد. این درب ممکن است تاشو، کشویی یا لولایی باشد.
  • بهتر است برای کابین‌ها از شیشه قاب دار استفاده شود زیرا استفاده از این شیشه‌ها علاوه بر افزایش استحکام کابین، سبب می‌شوند زیبایی آن‌ها دوچندان شود. به علاوه استفاده از این نوع درب شیشه ای مانع رطوبت است.
  • لازم است برای درب کابین، از شیشه‌های نشکن استفاده شود.
  • پیشنهاد می‌شود اگر قصد تهیه کابین دوش دارید، این محصول را از برند‌های معتبر تهیه نمایید تا ضمانت نامه معتبری به شما ارائه دهند. در غیر این صورت این امکان وجود دارد که قطعات کابین نم بگیرند و فرسوده شوند.
  • سعی کنید برای نصب کابین از متخصصان و کارشناسان حرفه ای و با تجربه کمک بگیرید.
  • لازم است شیشه کابین شما در طول استاندارد یعنی ۶ میلی متر ساخته شده باشد‌‌. بنابراین هر نوع افزایش قیمتی که به ضخامت شیشه ربط داده شود، نشان از تقلبی و بی‌کیفیت بودن محصول خواهد بود.
  • در صورتی که فضای شما کافی نبوده و کم است، از درب‌های تاشو یا کشویی استفاده نمایید.

سخن پایانی

امروزه کابین دوش‌ها دارای نقش بسیار مهم و تاثیرگذاری در مدرن سازی فضای خانه‌ها دارند و به همین سبب علاقه‌مندان به این کابین‌ها روز به روز در حال افزایش هستند. نکات مهمی از جمله خواسته و انتظارات خریداران، مکان قرارگیری کابین دوش و فضای در دسترس می‌بایست به هنگام خرید مورد بررسی قرار گیرند. عوامل مختلفی نیز در تعیین قیمت انواع کابین دوش مدرن از تتراگلس دخیل هستند که مهمترین آن‌ها تجهیزات مورد نظر شما مانند اندازه، جنس، امکانات موجود مانند جکوزی و... محسوب می‌‌شوند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: