April 2024 29 / دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
نهمین نمایشگاه مدیریت ریسک و بیمه به همت بیمه کوثر برگزار شد
کد خبر: ۳۹۲۷۱۱
۲۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۰
0
مدیرعامل بیمه کوثر با اشاره به اینکه امروزه جهان در تمامی بخش‌ها از جمله صنعت بیمه از فناوری‌های نوین استفاده می‌کند گفت: بیمه‌ها نیز باید رو به جلو حرکت کنند و نباید از غافله تحول و نوآوری درصنعت بیمه غافل بمانیم.

گام‌های بلند بیمه کوثر در مسیر نوآوری

ابوالفضل آقادادی در نهمین نمایشگاه مدیریت ریسک و بیمه با رویکرد بکارگیری ظرفیت‌های نوآورانه در صنعت بیمه، با تقدیر و تشکر از حضور تمامی کسانی که در صنعت بیمه فعال هستند و با رویکرد بکارگیری ظرفیت‌های فناورانه و نوآورانه در این نمایشگاه حضور پیدا کردند گفت: تاکنون هشت نمایشگاه برای توجه به نوآوری در صنعت بیمه از سوی بیمه کوثر برگزار شده و با توجه به اهمیتی که برای فناوری و بروز شدن قایل هستیم، نهمین نمایشگاه رابا جدیت و به صورت گسترده برگزار کردیم.


مدیرعامل بیمه کوثر با اعلام اینکه اکنون بسیاری ازبخش‌های مرتبط با صنعت بیمه گام‌های بلندی برای استفاده از فناوری برداشته اند گفت: گمرک، وزارت اقتصاد، وزارت بهداشت، نیروی انتظامی، اورژانس و بسیاری از بخش‌های مرتبط با صنعت بیمه با جدیت به استفاده از فناوری روی آورده و پیشرفت‌های قابل توجهی داشته اند و بیمه‌ها نیز باید همگام با آن‌ها گام بردارند.


وی با اشاره به اینکه امروزه جهان در تمامی بخش‌ها از جمله صنعت بیمه از فناوری‌های نوین استفاده می‌کند گفت: بیمه‌ها نیز باید رو به جلو حرکت کنند و نباید از غافله تحول و نوآوری درصنعت بیمه غافل بمانیم.


آقادادی با اشاره به نگاه ویژه بیمه کوثر به استفاده از فناوری‌های نوآورانه گفت: به اندازه‌ای برای بروز شدن و حرکت کردن در مسیر جهانی اعتقاد داریم که کمیته تحول و نوآوری را در صنعت بیمه راه اندازی کردیم و این کمیته با جدیت گام‌های استوار بر می‌دارد و دایم در حال بررسی شرایط و بروز شدن است.

 

بیشتر بخوانید:پرداخت بیش از دو هزار پرونده خسارت زلزله زدگان شهرستان خوی


وی با تاکید بر اینکه حق نداریم از غافله جهانی عقب بمانیم گفت: برای آنکه به مردم خدمات بیشتری ارایه کنیم، باید تحول آفرین باشیم و برای تحول آفرینی، باید پژوهش را در دستور کار قرار دهیم و در جریان آخرین تحولات قرار داشته باشیم.


مدیرعامل بیمه کوثر با اشاره به اینکه بین چابهار و زاهدان ۷۰۰ کیلومتر فاصله است گفت: برای آنکه یک نفر در چابهار بخواهد اقدامی انجام دهد، می‌بایست این ۷۰۰ کیلومتر را طی کند در حالی که امروزه با استفاده از فناوری های تعریف شده از سوی بیمه کوثر، نیازی به پیمودن این مسیر نیست و می‌توان با استفاده از فناوری‌های نو، در کمترین زمان ممکن اقدامات لازم را انجام داد.


وی با اشاره به راه اندازی نرم افزار " اپ کوثر" گفت: با راه اندازی این نرم افزار، دیگر نیازی به پیمودن مسیر نیست و مشتریان می‌توانند وارد این اپ شده و اقدامات لازم را برای گرفتن خدمات از بیمه کوثر انجام دهند.


آقادادی با تاکید بر اینکه هزینه‌های پژوهش و بکارگیری فناوری بسیار بالاست گفت: نمی‌توانیم از فناوری‌های روز عقب بمانیم و باید برای بدست آوردن فناوری پژوهش کنیم.


وی با تاکید بر اینکه همواره باید نگاه توسعه محور داشته باشیم گفت: اینکه امروز پژوهش انجام می‌شود و شاید برای دوره مدیریت ما جواب ندهد، یک بحث است، اما هنگامی که نگاه به پیشرفت بیمه کوثر داشته باشیم، اهمیتی ندارد که من مدیر مجموعه باشم یا فرد دیگری بیاید، مهم این است که مطمئن شویم بیمه کوثر در آینده گام‌های استواری بر می‌دارد که ریشه آن در مدیریت امروز است.


مدیرعامل بیمه کوثر با تاکید بر اینکه فرقی ندارد چه کسی مدیر باشد گفت: باید نگاه توسعه محور داشته باشیم و، چون فناوری زمینه ساز توسعه است، باید هر چه بیشتر و هر چه سریعتر به فناوری دست پیدا کنیم. البته بدنبال این هستیم که از فناوری در اولین فرصت بهره گیری کنیم و به همین دلیل بسیاری از فناوری‌ها را فعال کرده ایم که مشتریان بیمه کوثر از دستاورد‌های آن بهره می‌برند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: