April 2024 29 / دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۹۳۱۱۲
۰۵ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۵
0
سخنگوی شورای شهر تهران از بازدید اعضای این شورا از روستای کن در اطراف تهران و بررسی مشکلات این منطقه در آینده‌ای نزدیک خبر داد.

پیگیری مشکلات و معضلات روستا‌های تابعه بخش «کن» در حریم تهران

علیرضا نادعلی عضو و سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران اظهار کرد: درراستای خدمت رسانی بهتر به اهالی روستا‌های بخش کن در شورای شهرستان تهران تصمیم بر این شد تا بازدید میدانی از مشکلات این بخش داشته باشیم تا بتوانیم از نزدیک برخی از مسائل را بررسی کنیم و جمع بندی نهایی مشکلات را انجام دهیم.

وی افزود: با توجه به اینکه در ضوابط مشخص شده تلاش بر این بوده است که بافت روستایی در این بخش از بین نرود، اما متاسفانه مشاهدات نشان می‌دهد زندگی اصلی روستایی در برخی از روستا‌های بخش کن حفظ نشده و در برخی از موارد شاهد هستیم زراعت وباغداری به دلیل برخی از قوانین دچار مشکلاتی شده است.

عضو شورای شهر تهران بیان کرد: یکی از نکاتی که باید در روستا‌های بخش کن به آن توجه ویژه داشت موضوع گردشگری است، با توجه به طبیعت و دسترس پذیری مناسب و نزدیکی به پایتخت امکان جذب گردشگر در این بخش وجود دارد، اما امکانات لازم مانند سرویس بهداشتی و آلاچیق و... برای جذب گردشگر در بخش کن دچار مشکلاتی شده است که در شورای شهرستان تهران این موضوعات به صورت جدی پیگیری می‌شود.

نادعلی ادامه داد: همکاری منطقه ۵، ۲۲ و اداره کل حریم شهرداری تهران و همچنین سایر دستگاه‌ها مربوط به خدمات رسانی به بخش کن می‌تواند در رونق گردشگری در منطقه روستایی کن و سولقان تاثیر بسیار زیادی داشته باشد.

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران تاکید کرد: در شورای شهرستان تهران به دنبال حل مشکلات منطقه کن هستیم و سعی خواهیم کرد تمام دستگاه‌های مربوط را در راستای خدمت رسانی بهتر به اهالی کن و روستا‌های سولقان درگیر کنیم تا مشکلات هرچه سریعتر حل شود، نکته مثبت این است که همه دستگاه‌ها از جمله شهرداری تهران برای حل مشکلات بخش کن اعلام آمادگی کردند.

عضو شورای شهر تهران با تاکید بر ادامه بازدید‌های میدانی جهت رسیدگی به مشکلات بخش کن گفت: با بخشدار کن صحبت‌های زیادی را در جهت حل مشکلات روستا‌های کن و سولقان داشتیم و سعی خواهیم کرد ماهانه از روند خدمت رسانی به اهالی کن وسولقان به صورت میدانی بازدیدی داشته باشیم؛ شورای شهرستان تهران به حل معضلات موجود در بخش کن توجه ویژه دارد و بنده به عنوان عضو شورای شهرستان تهران گزارش‌های کارشناسی را در این زمینه آمده خواهم کرد تا بتوانیم هرچه سریعتر به حل مشکلات این بخش در حوزه‌های مختلف کمک کنیم.

نادعلی با اشاره به تعارض بین دستگاه‌های مختلف در بخش کن گفت: دستگاه‌های مرتبط با حریم تهران با یک همکاری مناسب می‌توانند با توجه به مدل حکمرانی انقلاب اسلامی خدمت رسانی بهتری به بخش کن داشته باشند؛ لذا در این زمینه جلسه‌ای با حضور بخشدار کن، جمع دهیاران و اعضای شورای اسلامی روستا‌های کن و سولقان و همچنین مدیران ارشد شهرداری تهران از منطقه ۵، ۲۲ و اداره کل حریم شهرداری تهران داشتیم و مقرر شد کار کارشناسی برای حل مشکلات روستا‌های کن انجام شود.

نادعلی ادامه داد: شهرداری تهران به صورت جدی برای حل مشکلات بخش کن اعلام آمادگی کرد و امیدواریم در ماه‌های آینده اقدامات خوبی را در راستای حل معضلات و مشکلات بخش شاهد باشیم.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: