April 2024 29 / دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
در قالب رونمایی از طرح جدید بیمه تجارت نو مشخص شد
کد خبر: ۳۹۳۵۷۳
۱۵ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۰
0
بیمه تجارت نو طرحی جدید برای مسافران داخلی تعریف کرده تا تمامی کسانی که قصد سفر دارند، با خاطری آسوده سفر خود را آغاز کنند و در تمام مدتی که در سفر بسر می برند، بابت حوادث احتمالی هیچگونه نگرانی نداشته باشند.

رونق گردشگری و آرامش خاطر گردشگر با

بیمه تجارت نو این طرح جدید را آسام نامگذاری کرده که برگرفته از " آسوده سفر امن مطمئن" است. این طرح در آستانه نوروز در حضور اصحاب رسانه با توضیحات قائم مقام و مدیران ارشد بیمه تجارت نو رونمایی شد. بر اساس قانون بیمه، هر شرکتی که طرح جدیدی را ارایه کند، برای مدت دو سال در انحصار آن شرکت باقی می ماند و پس از آن نیز در قالب بررسی همه جانبه مورد بررسی قرار خواهد گرفت. بنابر این بیمه مسافری آسام برای دو سال در انحصار بیمه تجارت نو قرار دارد و تمامی کسانی که قصد دارند از این خدمت بیمه ای بهره مند شوند، باید تنها به تجارت نو مراجعه کنند.

رفع دغدغه مسافران

در این رابطه قائم مقام بیمه تجارت نو آسام را طرح جامعی توصیف کرد که پوشش های زیادی دارد و گفت: با پرداخت حداقل حق بیمه در قالب آسام، هرچیزی که ممکن است ذهن یک مسافر را مشغول و سفر او را با نگرانی همراه کند، پوشش داده می شود.حسین حسینی با اعلام اینکه آسام نه تنها مسایلی که امکان دارد در طول سفر چالش آفرین باشد را پوشش می دهد بلکه امنیت خانه را در نبود مسافران تامین می کند گفت: برای مسافر چندین دغدغه وجود دارد که شامل مشکلات هنگام سفر و خطراتی است که امکان دارد در نبود مسافر برای خانه او به وجود بیاید.وی افزود: با خرید بیمه آسام دو اتفاق آتش سوزی و ترکیدگی لوله نیز در نبود خریدار بیمه پوشش داده می شود که بسته به نوع قرارداد از 50 تا 500 میلیون تومان جبران خسارت می شود. قائم مقام بیمه تجارت نو با تاکید بر اینکه آسام علاوه بر منزل مسکونی، هر گونه حادثه در حین سفر را پوشش می دهد گفت: تجارت نو در صورت بروز حادثه همراه حادثه دیده است و هزینه اقامت همراه بیمار و هزینه‌های بیمارستان را پرداخت می‌کند.وی حق بیمه آسام را از 12 هزار و 500 تومان تا 280 هزار تومان اعلام کرد و گفت: بسته به میزان حق بیمه پرداختی، خسارت پرداخت می شود. حسینی در توضیح دلایل طراحی آسام گفت: در صنعت بیمه محصول زیادی وجود ندارد و برای آنکه ضریب نفوذ بیمه را بالا ببریم، باید محصول جدیدی را علاوه بر بیمه های جاری ایجاد کنیم.

 

بیشتر بخوانید:

تامین منابع مالی با «وام بیمه»، خدمتی نوین از بیمه تجارت‌نو



کمک به گردشگری با آسام

در ادامه معاون فنی بیمه های اشخاص و مسئولیت بیمه تجارت نو در توضیح طراحی آسام گفت: در صنعت بیمه نیازمند خلاقیت و نواوری هستیم تا محصولات را بر اساس نیاز جامعه تهیه و آماده کنیم. بهمن سوری افزود: بنابر این طرح اسام را تهیه و مجوزهای لازم را از بیمه مرکزی دریافت کردیم. وی در تشریح اهمیت آسام گفت: بدین دلیل آسام را در حوزه گردشگری تهیه کردیم که در گذشته به دلیل شیوع کرونا، رعایت مردم و محدودیتهای تعریف شده، سفرها کم شده بود اما اکنون که این محدودیت وجود ندارد سفرها رونق گرفت و برای کمک به گردشگری و و کم کردن ریسک سفر، آسام تهیه و ارائه شد.

پوششهای جامع و کامل آسام

در ادامه مدیر بیمه های عمر ، حوادث و درمان بیمه تجارت نو، اسام را طرحی کامل برای آسودگی خیال مسافران توصیف کرد و گفت: در سفرهای خارجی پوشش بیمه مسافر وجود داشت اما بیمه تجارت نو بر اساس تضمین امنیت سفرهای داخلی و نیاز بازار آسام را تهیه و اجرایی کرد. منا عروجی با اعلام اینکه آسام همانند بیمه های حوادث و مسولیت اتفاقاتی همچون فوت، از کارافتادگی، نقص عضو ناشی از حادثه، هزینه های پزشکی، انتقال به نزدیک ترین مرکز درمانی، حمل جسد و... را پوشش می دهد گفت: در قالب آسام سعی شده آسودگی خاطر مسافران تضمین شود. وی با اعلام اینکه خرید آسام به روشهای گوناگون امکان پذیر است گفت: خرید هم از طریق اژانس ها و هم از طریق سامانه فروش بیمه تجارت نو امکان پذیر است و کسانی که از طریق هوایی، ریلی و زمینی سفر می کنند، می توانند قبل از سفر این بیمه نامه را خریداری کنند. وی در خصوص زمان آسام گفت: حداقل زمان سفر که در این طرح تعریف شده سه روز و بیشترین زمان تعیین شده 30 روز است.

دسترسی سریع و آسان به آسام

در پایان مدیرفناوری اطلاعات بیمه تجارت نو به تشریح روشهای خرید آسام پرداخت و با بیان اینکه برای خرید این طرح راه های مختلفی وجود دارد گفت: اژانس های مسافرتی این طرح را ارائه می کنند. ولی برای خرید این طرح سامانه فروش هم به راحتی قابل دسترسی و استفاده است. علی سالارکیا افزود: در سامانه فروش بیمه تجارت چهار طرح وجود دارد که یکی از این طرح ها ، آسام است. برای خرید این طرح با ورود شماره موبایل اغاز می شود.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: