May 2024 14 / سه‌شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
در پنجمین جشنواره ملی صنعت سلامت محور صورت گرفت
کد خبر: ۳۹۳۵۹۷
۱۵ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۸
0
شرکت آهن و فولاد ارفع با اختلاف امتیاز بسیار ناچیز نسبت به شرکت‌های تراز اول نفتی و معدنی، تندیس سیمین جشنواره ملی صنعت سلامت محور را دریافت کرد.

پنجمین جشنواره ملی صنعت سلامت محور در بخش صنعت، معدن و تجارت، با حضور بیش از ۱۰۰ شرکت تراز اول صاحب‌نام نفتی، معدنی و خدماتی، با هدف سنجش سلامت، بهداشت و ایمنی محیط کار شرکت‌ها، در یکم اسفند ماه سال ۱۴۰۱ در "مرکز همایش‌های بین‌المللی دانشگاه شهید بهشتی تهران" برگزار شد.

شرکت کنندگان در این دوره در ۸ محور و ۲۴ استاندارد سختگیرانه علمی مورد پایش و قضاوت قرار گرفتند و شرکت آهن و فولاد ارفع که با پیگیری‌های واحد ایمنی، بهداشت و محیط زیست در این جشنواره حضور یافته بود، در نهایت با اختلاف امتیاز بسیار ناچیز نسبت به برخی شرکت‌های تراز اول نفتی و معدنی، با دریافت تندیس سیمین در رتبه دوم جشنواره قرار گرفت.

رتبه بندی شرکت‌های برگزیده در این جشنواره در پنج سطح تندیس زرین، تندیس سیمین، تندیس بلورین، لوح اشتهار و لوح تقدیر بوده است.

 

بیشتر بخوانید:

رکورد شکنی فولاد ارفع در فروش آهن اسفنجی و شمش فولادی+ فیلم



همچنین شرکت آهن و فولاد ارفع در تاریخ ۶ اسفند ۱۴۰۱ مصادف با هجدهمین سالروز تاسیس این شرکت با سرمایه‌گذاری در بخش اکتشاف وارد زنجیره بالادست تولید فولاد شد و «معدنی» شد.

شرکت آهن و فولاد ارفع به عنوان برنده مزایده بسته سرمایه گذاری اکتشافی آهن در استان هرمزگان مشتمل بر ٦پروانه اکتشاف، ورود به صنایع بالادستی صنعت فولاد را رسما اعلام می‌کند. با توجه به پتانسیل موجود، امید است آغاز عملیات اکتشاف در این پهنه منجر به افزایش نرخ اکتشاف در کشور و معرفی ذخایر جدید و نوید بخش تکمیل زنجیره تامین مواد اولیه در این صنعت باشد.

این موفقیت را به همه تلاشگران و مجاهدان عرصه صنعت در شرکت ارفع و سهامداران و ذی‌نفعان تبریک عرض میکنیم.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: