April 2024 29 / دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۹۳۸۰۶
۲۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۶:۲۲
0
یکی از مسئولان اسبق موساد نسبت به خطرات بی‌سابقه پیش روی رژیم صهیونیستی هشدار داد.

رئیس اسبق موساد: اسرائیل به نقطه بدون بازگشت نزدیک شده است

"تامیر باردو" رئیس اسبق موساد در گفتگو با شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی تاکید کرد که "اسرائیل" وارد مرحله بسیار خطرناکی شده و به سبب به تضعیف دستگاه قضایی، به نقطه بدون بازگشت نزدیک شده است و بدین ترتیب به سمت دیکتاتوری پیش می‌رود.

باردو اوضاع داخلی رژیم صهیونیستی را فاجعه‌بار خواند.

روز گذشته، "اسحاق هرتزوگ" رئیس رژیم صهیونیستی با اشاره به اعتراضات در سرزمین‌های اشغالی اعلام کرد اسرائیل در آستانه نقطه بی بازگشت قرار دارد و آنچه اکنون در اسرائیل روی می‌دهد، فاجعه و کابوس واقعی است.

این اظهارات در حالی مطرح می‌شود که شهر‌های مختلف اسرائیل از چندین هفته پیش شاهد برگزاری تظاهرات گسترده مخالفان بنیامین نتانیاهو در اعتراض به اصلاحات قضایی مد نظر کابینه است. نتانیاهو طی سخنانی قبل از ترک فرودگاه و عزیمت به شهر رم اعلام کرد: «ما هر کاری را برای جلوگیری از اخلال در زندگی شهروندان اسرائیلی انجام خواهیم داد، همچنین به کسی اجازه نمی‌دهیم دموکراسی اسرائیل را مختل و تصمیم اکثریت را لغو کند.»

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: