April 2024 29 / دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۹۴۶۳۴
۱۳ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۵
0
رئیس سی‌امین نمایشگاه قرآن کریم بیان کرد: ما در نشست‌های پژوهشی نمایشگاه به بعضی از افکاری که در خوانش با قرآن دچار انحراف هستند، می‌پردازیم.

پرداخت به فرقه‌های انحرافی گوشه‌ای از فعالیت نمایشگاه بین‌المللی قرآن

علیرضا معاف، معاون قرآن و عترت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و رئیس سی‌امین نمایشگاه بین‌المللی قرآن در پاسخ به این سوال که آیا مانند سال‌های گذشته بخشی از نمایشگاه به فعالیت فرقه‌های انحرافی می‌پردازد، گفت: ما در نشست‌های پژوهشی و فکری نمایشگاه به بعضی از افکاری که در خوانش با قرآن دچار انحراف هستند، می‌پردازیم.

معاف ادامه داد: پرداخت به این افکار هم از جهت ایجابی هم از جهت سلبی است. ما نشست‌هایی درباره حکمرانی قرآنی و دینی داریم که در آنجا نسبت به جریان‌ها و افکار انحرافی موضع‌مان را بیان می‌کنیم. اینکه فضای نمایشگاه به سمت برخی بحث‌های محتوایی، عمیق و علمی حرکت کند و درباره موضوعات فضای رسانه‌ای صحبت شود، وظیفه ماست که ان‌شالله انجام می‌شود.

معاون قرآن و عترت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی افزود: ما بیش از اینکه بخواهیم با یک فرقه و اسم خاص مبارزه کنیم، در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی وظیفه داریم افکار صحیح را نشر دهیم. وقتی ما کارمان را درست انجام دهیم، به‌طور طبیعی آن‌ها به حاشیه می‌روند.

نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم با شعار «می‌خوانمت» از شنبه ۱۲ فروردین در مصلی امام خمینی افتتاح می‌شود و تا شنبه ۲۶ فروردین ادامه دارد. ساعت نمایشگاه از ساعت ۱۷ بعدازظهر تا یک بامداد خواهد بود. البته در شب‌های قدر مراسم‌های این شب تا ساعت ۲۲ شب است.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: