April 2024 29 / دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۹۴۶۶۶
۱۴ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۵
0
معاون حمل و نقل وزیر راه و شهرسازی گفت: از ابتدای تعطیلات تاکنون ۲.۹میلیون تخلف سرعت لحظه ای و ۱.۸ میلیون تخلف سرعت توسط دوربين های راهداری ثبت شده است.

ثبت ۲.۹ میلیون تخلف سرعت لحظه ای در جاده های کشور

شهریار افندی زاده گفت: حدود ٢/٩ میلیون تخلف سرعت لحظه‌ای و حدود ١/٨ میلیون تخلف سرعت متوسط توسط دوربین‌های سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در ایام بازه تعطیلات نوروزی تا کنون ثبت شده است.

به گفته معاون حمل ونقل وزیر راه وشهرسازی، از ابتدای طرح نوروزی حداکثر سرعت مجاز از ۱۲۰ کلیومتر در آزاد راه‌ها و بزرگراه‌ها به ۱۱۰ کیلومتر در راستای افزایش ایمنی و کاهش تصادفات کاهش یافت که این موضوع در کمیسیون ایمنی راه‌ها تصویب شد که در صورت افزایش سرعت رانندگان جریمه خواهند شد.

او می‌گوید: یکی از اصلی‌ترین اهداف طرح نوروزی امسال افزایش ایمنی در جاده‌ها بود که امیدوار هستیم مسافران در این بخش تا پایان تعطیلات همکاری لازم را داشته باشند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: