کد خبر: ۳۹۴۶۸۳
۱۴ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۵
0
در روزهای دوشنبه و سه شنبه در نیمه غربی کشور روند افزایش نسبی دما و در نیمه شرقی کشور استقرار هوای خنک پیش بینی می‌شود.

نیمه غربی کشور شاهد روند افزایش نسبی دما خواهد بود

بر اساس تحلیل آخرین نقشه‌های پیش یابی هواشناسی امروز در شرق سواحل دریای خزر خراسان شمالی، شمال خراسان رضوی افزایش ابر وزش باد و رگبار پراکنده پیش بینی می‌شود. در جنوب شرق و شرق کشور وزش باد پدیده حاکم است.

سه شنبه در برخی نقاط مازندران، گلستان، سمنان، خراسان شمالی، خراسان رضوی و ارتفاعات البرز شرقی افزایش ابر رگبار پراکنده و وزش باد انتظار می‌رود.

طی روز‌های دوشنبه و سه شنبه در نیمه غربی کشور روند افزایش نسبی دما و در نیمه شرقی کشور استقرار هوای خنک پیش بینی میشود چهارشنبه در غالب مناطق کشور جوی آرام و پایدار همراه با افزایش نسبی دما حاکم می‌شود.

در ساعات بعد از ظهر در برخی مناطق شمال غرب و ارتفاعات البرز غربی بارش پراکنده و وزش باد رخ می‌دهد. با گذر موج تراز میانی جو از نوار شمالی کشور پنجشنبه در شمال غرب کشور ابرناکی وزش باد شدید موقتی با احتمال گردوخاک و رگبار پراکنده باران رخ می‌دهد.

جمعه در اغلب مناطق کشور جوی آرام حاکم است همچنین پنجشنبه در سواحل دریای خزر و اردبیل وزش باد جنوبی و افزایش دما قابل توجه می‌باشد.

طی دو روز آینده خلیج فارس، تنگه هرمز و دریای عمان مواج و طوفانی است.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: