کد خبر: ۳۹۴۸۴۰
۱۸ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۵
0
فاکس نیوز اعلام کرد دونالد ترامپ به دلیل رقابت با جو بایدن در انتخابات آتی بازداشت شد.

فاکس‌نیوز دلیل واقعی بازداشت ترامپ را فاش کرد

تاکر کارلسون، مجری شبکه تلویزیونی فاکس نیوز معتقد است دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا به دلیل رقابت با جو بایدن در انتخابات آتی بازداشت شده است.

به گزارش اسپوتنیک، این مجری گفت: خیلی واضح است که در دادگاه منهتن چه اتفاقی افتاده است. برای دموکرات‌ها نیز روشن است. ترامپ به اتهامات جنایی متهم شده است، زیرا قصد دارد جو بایدن را در انتخابات ریاست جمهوری آینده به چالش بکشد. همه چیز واقعاً به همین سادگی است. اگر دونالد ترامپ در سال ۲۰۲۰ استعفا می‌داد، آیا امروز متهم می‌شد؟ البته که نه.

او همچنین بازداشت رئیس‌جمهور سابق را وحشی‌ترین مداخله انتخاباتی در تاریخ آمریکا خواند. علاوه بر این، این روزنامه نگار معتقد است که هر چند ترامپ در ۳۴ مورد متهم شده است، اما اگر به وضعیت نگاه کنید، در این صورت ما در مورد یک جرم صحبت می‌کنیم که ترامپ ۳۴ بار به ارتکاب آن متهم شده است.

روز سه‌شنبه، ترامپ در دادگاه کیفری منهتن به ۳۴ اتهام جعل اسناد تجاری در ارتباط با پرداخت‌های پولی به دو زن، از جمله بازیگر فیلم‌های مستهجن برای سکوت در مورد ارتباط ادعایی با آن‌ها متهم شد.

رئیس جمهور سابق آمریکا خود را بی گناه دانست، سپس ترامپ از دادگاه آزاد شد. وکیل این سیاستمدار، جو تاکوپینا، معتقد است که اتهامات مطرح شده علیه موکلش فاقد واقعیت است.

به گفته آلوین براگ، دادستان منهتن، رئیس جمهور سابق و همدستانش در سال ۲۰۱۵ توافق کردند که طرحی برای سرکوب کردن اطلاعات منفی برای پیروزی وی در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۱۶ تدوین کنند.

ترامپ همچنین به دلیل ایمیل‌های تهدیدآمیز، سخنرانی‌ها و پست‌هایش در شبکه‌های اجتماعی خطاب به دادگاه‌ها و دادستان‌های شهر نیویورک مقصر شناخته شد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: