April 2024 29 / دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۹۴۸۵۱
۱۸ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۵
0
هزاران اردنی با برگزاری تجمع نزدیک سفارت رژیم صهیونیستی در امان قطع کامل روابط با این رژیم و اخراج سفیر آن را خواستار شدند.

اردنی‌ها قطع کامل رابطه با رژیم صهیونیستی را خواستار شدند

جنبش اسلامی اردن و تعدادی از احزاب چپ گرا و ملی گرای اردنی با برگزاری تجمع اعتراض آمیز، لغو همه توافق‌ها با رژیم اشغالگر و قطع همه روابط با این رژیم را خواستار شدند.

براساس گزارش المیادین، در پی ادامه جنایت‌های رژیم صهیونیستی علیه مسجد الاقصی و محکومیت حملات به معتکفان در این مسجد، طرفداران فلسطین نزدیک سفارت اسرائیل تجمع و خواسته‌های متعددی را مطرح کردند.

مراد العضایله دبیر کل جبهه عمل اسلامی گفت: «اکنون زمان آن رسیده است که سفرای رژیم اشغالگر از همه کشور‌های عربی بیرون رانده شوند و سفرای عربی از تل آویو خارج شوند. زمان آن رسیده است که روابط با این رژیم قطع و موضع جدیدی در قبال آن اتخاذ شود. زمان آن رسیده است که راهبرد مبتنی بر مقاومت اتخاذ شود. اکنون فقط مقاومت ملت فلسطین، معتکفان فلسطینی در مسجد الاقصی، موشک‌های مقاومت از نوار غزه و عملیات نیرو‌های مقاومت در کرانه باختری، مانع تشدید تجاوزگری‌های دشمن در مسجد الاقصی می‌شود.»

شرکت کنندگان در این تجمع گفتند عادی سازی روابط با رژیم اشغالگر به طور کامل زمینه را برای افزایش تجاوزگری‌های این رژیم فراهم کرد و انتشار بیانیه‌هایی در محکومیت این تجاوزگری‌ها هیچ فایده‌ای ندارد. تظاهرکنندگان همچنین تاکید کردند آنچه با زور گرفته شده، فقط با زور پس گرفته می‌شود.

یک تظاهرکننده اردنی گفت: «این پاسخ مردمی و واقعی برای حمایت از مقاومت، مخالفت با عادی سازی روابط با رژیم اشغالگر، حمایت کامل از مقاومت و مخالفت با حملات وحشیانه شهرک نشینان صهیونیست است.»

رکت کنندگان در این تجمع تاکید کردند تغییر وضعیت حقوقی و تاریخی قدس بدون پاسخ باقی نخواهد ماند. معترضان افزودند قدس خط قرمز است و آسیب رساندن به آن، آغازی برای انفجار منطقه خواهد بود.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: