April 2024 29 / دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۹۵۰۳۳
۲۵ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۵
0
در جریان یورش نظامیان صهیونیست به اردوگاه عقبه جبر در اریحا یک جوان فلسطینی شهید و دو تن زخمی شدند.

شهادت جوان فلسطینی در اردوگاه عقبه جبر

وزارت بهداشت فلسطین گزارش داد این جوان فلسطینی که به نام وی اشاره نشده به ضرب گلوله نیرو‌های اشغالگر اسرائیلی در اردوگاه عقبه جبر در اریحا به شهادت رسیده است.

نیرو‌های اشغالگر اسرائیلی بامداد امروز به اردوگاه عقبه جبر در اریحا یورش برده بودند.

وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرد دو فلسطینی نیز به ضرب گلوله جنگی اشغالگران در اطراف منطقه السفلیه زخمی و به بیمارستان اریحا منتقل شدند. خبرنگار الجزیره گفت نیرو‌های اشغالگر در پی یورش به اردوگاه عقبه جبر پنج فلسطینی را بازداشت کردند.
ثبت ۲۱ عملیات مقاومت در کرانه باختری طی ۲۴ ساعت گذشته

با ادامه عملیات مقاومت در کرانه باختری در شبانه روز گذشته ۲۱ عملیات مقاومت اجرا شد که در ۱۱ مورد آن نظامیان رژیم اشغالگر و شهرک نشینان صهیونیست هدف تیراندازی قرار گرفتند.

مرکز اطلاعات فلسطین موسوم به «معطی» اعلام کرد پرتاب بطری‌های آتش زا به سمت نیرو‌های اشغالگر در کرانه باختری از جمله عملیات فلسطینی‌ها بود. همچنین در ۷ نقطه کرانه باختری درگیری‌های شدیدی رخ داد.

در چندین منطقه قدس اشغالی از جمله نزدیک مسجدالاقصی و شهرک‌های العیزریه و العیساویه و محله الطور درگیری‌هایی میان جوانان فلسطینی و نیرو‌های اشغالگر صورت گرفت.

در جنین نیز نیرو‌های مقاومت به سمت نیرو‌های اشغالگر مستقر در ایست و بازرسی "الجلمه" تیراندازی کردند و شهرک‌های صهیونیست نشین "ترسلا"، "جلبوع" و "عنزا" را با گلوله هدف قرار دادند.

همچنین نیرو‌های مقاومت در قلقیلیه و شهرک عزون که صحنه درگیری‌های شدید میان جوانان فلسطینی و نیرو‌های اشغالگر بود، تیراندازی کردند.

عملیات تیراندازی در نابلس نیز ادامه یافت و نیرو‌های مقاومت دو عملیات تیراندازی نزدیک ایست و بازرسی "حواره" و ایست و بازرسی "بیت فوریک" ارتش رژیم اشغالگر انجام دادند.

یک عملیات تیراندازی نزدیک شهرک صهیونیست نشین "یافیث" در استان اریحا صورت گرفت و علاوه بر آن دو عملیات تیراندازی نیز نزدیک دو شهرک "اصایل" و "کرمی تزور" در استان الخلیل انجام شد.

در شهرک بیت امر در الخلیل نیز درگیری‌های شدیدی میان فلسطینی‌ها و نیرو‌های اشغالگر به وقوع پیوست که طی آن فلسطینیان به سمت نظامیان رژیم اشغالگر سنگ و بطری‌های آتش زا پرتاب کردند.

جوانان انقلابی نظامیان رژیم اشغالگر را در شهرک الخضر در بیت لحم با بطری‌های آتش زا هدف قرار دادند و طی درگیری به سوی آن‌ها سنگ پرتاب کردند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: