May 2024 01 / چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۹۵۰۵۷
۲۲ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۹
0

ابتدا باید بدانید که اکثر مردم در ابتدا خرید سیگار الکترونیک نمی دانند چه نوع دستگاهی را می ‌خواهند. اکثر پاد و کیت های ویپ تقریبا امکاناتی نزدیک به هم دارند. اکثر افراد ناخودآگاه ویپ یا سیگار الکترونیکی را می خرند که به سرعت خراب می شود، دلیل آن این است که بدون تحقیق و داشتن اطلاعات کافی برای خرید ویپ حرفه ای اقدام می کنند. اگر محصول مناسبی بخرید، نیازی به پرداخت هزینه اضافی ندارید. با انتخاب و خرید ویپ حرفه ای و خرید سیگار الکترونیک مناسب می توانید در ابتدا احساس خوبی داشته باشید. پس در ادامه این مطلب همراه روکوویپ بزرگترین فروشگاه آنلاین خرید پاد و ویپ باشید تا شما را به طور کامل راهنمایی کنیم تا یک خرید خوب داشته باشید.

در ابتدای خرید باید بدانید که چه نوع ویپی برای شما مناسب است

اگر می خواهید در طول روز کاری خود (در حال حرکت) ویپ کنید، بهتر است برای خود یک ویپ و پاد قابل حمل خریداری کنید. حال اگر شما قصد دارید در خانه از ویپ استفاده کنید ما به شما خرید ویپ حرفه ای رومیزی را پیشنهاد می کنیم. ویپ های بزرگتر که به ویپ های رومیزی معروف هستند قیمت بیشتری نسبت به ویپ های قابل حمل دارند. اگر شما تازه کار هستید و قصد خرید ویپ حرفه ای را دارید، ویپ های قابل حمل یک گزینه مناسب برای شما هستند و می توانید ویپینگ خود را شروع کنید.

ویپ هایی که دو باتری دارند دستگاه های بزرگتری هستند به خاطر همین موضوع وزن آن ها بیشتر است. این دستگاه ها به دلیل قیمت بالاتر و ویژگی های بیشتر، تجربه ویپ کردن بهتری را ارائه می دهند. برای خرید انواع پاد و خرید سیگار الکترونیک با بهترین قیمت و بالاترین کیفیت می ‌توانید به وب سایت روکوویپ مراجعه کنید.

خرید ویپ یا خرید پاد کدام دستگاه مناسب شما است؟

سخت ترین مرحله خرید نوع دستگاه انتخاب ویپ یا خرید دستگاه پاد است. اگر شما جزء افرادی هستید که در طول روز بیشتر از 1 پاکت سیگار استعمال می کنید خرید دستگاه پاد می تواند یک گزینه کاملا مناسب برای شما باشد. ولی از طرف دیگر اگر مصرف سیگار شما در طول روز کمتر از این مقدار است یعنی در حد چند نخ است خرید ویپ حرفه ای برای شما گزینه بهتری است.

حال بعد از اینکه شما مشخص کردید که کدام دستگاه می تواند برای شما مناسب باشد، حال شما باید به فکر تهیه جویس دستگاه باشید. اگر ویپ شما یک دستگاه نرمال و معمولی است حتما از جویس های معمولی یا پریمیوم برای دستگاه خود استفاده کنید. اگر شما دستگاه پاد را برای خود انتخاب کرده اید از جویس های نیکوتین بالا یا سالت برای خود استفاده کنید.

توجه به قیمت ویپ قبل از خرید دستگاه

یکی از نگرانی های اصلی برای کسانی که به دنبال خرید ویپ حرفه ای و خرید سیگار الکترونیک هستند، قیمت آن ها است. همچنین اغلب سوالاتی در مورد هزینه ماهانه مصرف ویپ به وجود می ‌آید: مثل هزینه جویس، کارتریج، سالت و کویل چه مقدار است و اینکه در ماه باید چه مقدار هزینه برای استفاده از پاد یا ویپ در نظر گرفته شود.

البته پرسش این سوال کاملا منطقی است، زیرا افرادی که از پاد و ویپ در حال حاضر استفاده می کنند قبلا یا سیگاری یا قلیانی بوده اند که حالا به این فکر هستند که با خرید ویپ حرفه ای یا پاد آن ها را جایگزین قلیان یا سیگار بکنند. این مهم است که هزینه ویپ با هزینه سیگار و قلیان سازگار باشد. هنگام تصمیم گیری در مورد خرید ویپ حرفه ای ، خرید سیگار الکترونیک و استفاده از آن به خاطر داشته باشید که به طور کلی سه هزینه اصلی وجود دارد.

  • اولین موضوع خرید خود دستگاه است

  • هزینه خرید هر ماه که برای کویل باید پرداخت کنید

  • هزینه های پرداختی هر ماه برای خرید سالت یا جویس

تعداد دفعات استفاده از دستگاه

مهم ترین نکته هنگام خرید ویپ حرفه ای و خرید سیگار الکترونیک که قبل از خرید دستگاه باید به آن توجه خاصی شود این است که شما چند بار می خواهید از این دستگاه در طول روز استفاده کنید. اگر دستگاه ویپ شما دارای یک باتری استاندارد است می توانید از آن چیزی حدود 200 تا 250 کام استفاده کنید. اما اگر دستگاه خریداری شده شده از یک باتری با ظرفیت بالا است تعداد کام های شما به 350 تا 400 عدد می رسد.

برندهای مطرح و معروف را خریداری کنید

اگرچه برندهای بزرگ در این صنعت محصولات خود را نسبتاً گران‌تر از برندهای کوچکتر به فروش می‌رسانند، اما توصیه صادقانه ما قطعاً خرید محصولات با برندهای بزرگ است. یکی از دلایل اصلی این توصیه کیفیت و از همه مهمتر امنیت آن است. مواد موجود در برخی از جویس های خانگی بسیار خطرناک و سمی هستند. بنابراین خرید ویپ حرفه ای و جویس های برندهای معتبر نه تنها برای ایمنی، بلکه برای داشتن تجربه ای دلپذیر توصیه می شود. شما می توانید در روکوویپ به راحتی تمامی برندهای معروف ویپ و پاد را برای خود تهیه کنید.

از سطح پایین نیکوتین ویپینگ را شروع کنید

یک باور قدیمی و نامشخص بین سرطان و نیکوتین وجود دارد. بسیاری از مردم بر این باورند که نیکوتین باعث سرطان می شود. باید بگوییم که این یک باور غلط است و نیکوتین به خودی خود باعث به وجود آمدن سرطان نیست. به همین دلیل اصلا توصیه نمی شود که شروع کردن ویپینگ را از دوز بالا شروع کنید. زیرا این موضوع باعث ایجاد حالت تهوع و سرگیچه مخصوصا در افراد تازه کار می شود. پس توصیه ما این است که برای شروع و استفاده از پاد یا ویپ از دوز پایین شروع کنید تا خطرات احتمالی تا حد زیادی کاهش یابد.

بهترین روش نگهداری از ویپ

ویپ و پاد مانند هر وسیله الکترونیکی دیگری نیاز به توجه دارد و در نگهداری از آن باید اصول خاصی رعایت شود. اگر این موارد را در نظر داشته باشید، ویپ شما بیشتر دوام می آورد و به سرعت خراب نمی شود، بنابراین برای مدت طولانی مجبور به خرید سیگار الکترونیک یا یک دستگاه ویپ جدید نخواهید بود. بهترین کاری که می توانید برای افزایش طول عمر و عملکرد آن انجام دهید، رعایت نکات استفاده از ویپ است که در زیر به آنها اشاره خواهیم کرد.

  • سعی کنید ویپ خود را در دمای مناسب نگه دارید، به این معنی که دمایی که ویپ خود را در آن نگه می دارید نه خیلی سرد و نه خیلی گرم است. همچنین، ویپ را در معرض نور خورشید قرار ندهید

  • داخل ویپ از یک آهنربا استفاده شده است پس بهتر است برای جلوگیری از خراب شدن دستگاه خود را از هرگونه اشیاء فلزی مانند کلید دور نگهدارید

  • برای جلوگیری از ضعیف شدن باتری دستگاه خود توصیه می کنیم از شارژرهای قدیمی استفاده نکنید. همیشه ویپ خود را به یک شارژر اورجینال با کیفیت شارژ کنید

  • برای بهتر کار کردن و درست نگهداری از دستگاه ویپ توصیه می شود هر از چند گاهی دستگاه خود را تمیز کنید، قسمت های قابل شستشوی آن را بشویید و دیگر قسمت ها را با یک پارچه نمدار تمیز کنید

  • کویل های دستگاه ویپ خود را در مواقعی که لازم است تعویض کنید. اگر فکر می کنید طعم سوخته هنگام ویپینگ به شما دست می دهد، این زمان بهترین موقع برای تعویض کردن کویل دستگاه است.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: