کد خبر: ۳۹۵۱۷۱
۲۶ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۰
0
مسکن سرپرست بانک مسکن با اعلام اینکه ۹۰۱ هزار و ۸۹۱ نفر در طرح نهضت ملی مسکن افتتاح حساب کردند از پرداخت ۶۰ هزار و ۷۷۸ میلیاردتومان به حساب سازندگان خبر داد.

افتتاح حساب بیش از ۹۰۱ هزار نفر متقاضی طرح نهضت ملی در بانک مسکن

به گزارش پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا به نقل از وزارت راه و شهرسازی، علی عسکری سرپرست بانک مسکن روند ارایه تسهیلات طرح نهضت ملی مسکن را به متقاضیان تایید شده اعلام کرد و گفت: از ابتدای طرح نهضت ملی مسکن تاکنون ۹۰۱ هزار و ۸۹۱ نفر در بانک مسکن افتتاح حساب کردند.

سرپرست بانک مسکن میزان واریزی به حساب سازندگان را معادل ۶۰ هزار و ۷۷۸ میلیاردتومان عنوان کرد و در بیان جزئیات آن توضیح داد: تاکنون از محل آورده متقاضیان معادل ۲۳ هزار و ۴۶۶ میلیاردتومان و از محل تسهیلات معادل ۳۷ هزار و ۳۱۲ میلیارد تومان به حساب سازندگان واریز شده است.

عسکری میزان قرارداد‌های تسهیلاتی منعقده در بانک مسکن را معادل ۲۳۱ هزار و ۵۲۲ واحد مسکونی به مبلغ ۷۸ هزار و ۸۵۱ میلیاردتومان برشمرد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: