April 2024 28 / يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۹۵۴۷۱
۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۵
0
باشگاه استقلال درخصوص روند بارگذاری مدارک جهت دریافت مجوز حرفه‌ای اطلاعیه‌ای را صادر کرد.

پایان بارگذاری مدارک حرفه‌ای سازی استقلال

استقلال بر اساس توضیحات مدیر بین الملل این باشگاه اطلاعیه‌ای را درباره روند بارگذاری مدارک حرفه‌ای سازی استقلال در CLAS صادر کرد.

حامد افضلی، مدیر بین الملل باشگاه استقلال روز پنجشنبه در خصوص مطالب منتشر شده در خصوص بارگذاری مدارک حرفه‌ای‌سازی این تیم اظهار داشت: اینکه گفته می‌شود ما تازه‌سازی مدارک را آغاز کرده‌ایم، درست نیست. از ۶ ماه پیش تا امروز و به پایان با باز شدن سامانه مربوطه، بیش از ۲ هزار مدرک و مستندات مورد نیاز در سیستم CLAS بارگذاری شده است.

وی افزود: در حالی که طبق قانون، بارگذاری مدارک مربوط به سطوح A برای مجوز‌های کافی است، اما امسال ما نه تنها مدارک را بارگذاری کرده ایم، بلکه مدارک موارد B را نیز بارگذاری کرده است.

افضلی در پایان اضافه کرد: دیروز چند مورد باقی مانده نیز در سامانه مربوطه بارگذاری شد تا نقصی از این جهت ایجاد شود. لازم است این نکته را هم بگویم مدارک مرتبط با بحث‌های ورزشی و پرسنلی در گذشته بارگذاری و تایید آن هم صادر شده بود.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: