April 2024 29 / دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۹۵۵۳۰
۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۰
0
رئیس سازمان اورژانس کشور گفت: تا پایان امسال ۱۵۰۰ دستگاه آمبولانس خریداری می شود.

 

جعفر میعادفر رئیس سازمان اورژانس کشور گفت: امسال مصوب شد که ۳۵۰۰ میلیارد تومان برای خرید آمبولانس و جایگزینی با دستگاه‌های فرسوده به اورژانس اختصاص داده شود.

به گفته وی در حال حاضر مناقصه برای خرید ۵۰۰ دستگاه آمبولانس انجام شده است و یک شرکت که برنده این مناقصه شد حدود هشت ماه آینده، ۵۰۰ دستگاه آمبولانس تحویل خواهد داد که بیشتر این دستگاه‌ها برای اورژانس و بخشی هم برای اورژانس بیمارستان‌ها در نظر گرفته شده است.

او ادامه داد: تا پایان سال ۱۵۰۰ دستگاه آمبولانس خریداری می‌شود و به طور کلی سالانه ۵۰۰ دستگاه آمبولانس وارد ناوگان اورژانس خواهد شد. هم اکنون سه هزار دستگاه آمبولانس فرسوده در اورژانس وجود دارد.

او بیان کرد:برخی از دستگاه‌های آمبولانس که اهدایی هستند پلاک نداشته و کارت سوخت هم برای بنزین آزاد ندارند که در این خصوص مذاکراتی با پلیس راهور و شرکت ملی پخش و فرآورده‌های نفتی داشته ایم.
او گفت: دستگاه‌های آمبولانس به داشتن دلیل پلاک دولتی سهمیه بنزین نداشته و همواره برای انجام ماموریت‌ها از بنزین آزاد استفاده خواهند کرد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: