کد خبر: ۳۹۵۵۷۰
۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۶:۰۴
0
برند تولید کننده سوئدی لوولی(Luvly) روشی جدید را برای کاهش هزینه‌های حمل و نقل خودروی برقی کوچک خود ایجاد کرده است.

خودرویی که قطعه قطعه به خریداران ارسال می‌شود

ورود وسایل نقلیه الکتریکی یا برقی (EVs) به تعداد زیادی از بازیگران جدید در دنیای خودرو اجازه ظهور داده است. این شرکت‌ها در حال رقابت با برند‌های معتبر در بخش خودرو‌های الکتریکی هستند.

لوولی یک شرکت سوئدی نیز یکی از برند‌ها است این شرکت خودروسازی می‌خواهد برای خودرو‌های کوچک بدون آلایندگی خود متمایز باشد و برای سیستم تحویل عجیب و غریب خود که پیش‌تر سر و صدا به پا کرده نیز منحصر بفرد خواهد بود.

این وسیله نقلیه به طور خاص برای استفاده شهری در نظر گرفته شده است. این یک خودروی بسیار کوچک است که برای حرکت چابک در شهر، اشغال حداقل فضا، مصرف کم انرژی و در عین حال به حداکثر رساندن فضای داخلی طراحی شده است. نتیجه کار مدلی با طراحی مینیمالیستی با شیشه جلوی پهن و برش مستقیم در عقب بوده است. چرخ‌ها هر کدام با گلگیر مخصوص به خود چهار انتهای بدنه قرار گرفته اند.

طول خودروی Luvly - تنها ۲۷۴ سانتی متر، عرض آن ۱۵۲ سانتی متر و ارتفاع آن ۱۴۳ سانتی متر است. چنین ابعادی به آن خودرو اجازه می‌دهند تا یک وسیله نقلیه واقعا سبک باشد که تنها ۳۸۱ کیلوگرم وزن دارد. این خودرو علیرغم آن که یک مدل خودروی دو سرنشینه است صندوق عقبی با اندازه مناسب دارد.

بخش مکانیکی خودرو با توجه به ویژگی شهری آن با در نظر گرفتن اهداف آن کار را انجام می‌دهد. این خودرو می‌تواند با سرعت ۸۸ کیلومتر بر ساعت مسیر خود را بپیماید.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: