April 2024 30 / سه‌شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۹۵۶۰۷
۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۰
0
«آل پاچینو»، ستاره سینمای جهان گفته که با رد کردن پیشنهاد بازی در «جنگ ستارگان»، باعث به شهرت رسیدن «هریسون فورد» شده است.

دست رد آل پاچینو به جنگ ستارگان، هریسون فورد را ستاره کرد

به نقل از ورایتی، اخیراً، «آل پاچینو»، یکی از ستاره‌های سینمای جهان گفته است که با وجود پیشنهاد دستمزد زیاد، بازی در «جنگ ستارگان» (Star Wars) را رد کرده و به شوخی تأکید کرده است که «هریسون فورد» شهرت خود را مدیون اوست چراکه به او فرصت ایفای نقش در این چندگانه علمی - تخیلی را داده است.

آل پاچینو ادامه داد: جوان تازه وارد محله بود که برای نخستین بار این پیشنهاد به او داده شد و با وجود این که پول زیادی هم برای دستمزد آن درنظر گرفته شده بود، ولی پس از خواندن فیلمنامه، نتوانسته آن را درک کرده و با آن ارتباط برقرار کند و به همین دلیل، ایفای نقش در آن را رد کرده است و در این میان، به شوخی هم، اعلام کرد که او باعث بازیگر شدن و به شهرت رسیدن «هریسون فورد» بوده است.

«آل پاچینو» در جریان گفت و گوی اخیر خود ادامه داد پس از ۲۵ سال، دوباره «پدرخوانده» را تماشا کرده است.

او در طول فعالیت بازیگری خود، پس از همکاری با پروژه «بابی دیرفیلد» (Bobby Deerfield) واکنش‌های مثبتی را دریافت نکرد و پس از آن، در آثاری چون؛ «صورت زخمی» (Scarface) و «دانی براسکو» (Donnie Brasco) ظاهر شد.

گفتنی است که «هریسون فورد» به عنوان یکی از بزرگ‌ترین بازیگران قرن بیستم، از چهره‌های افسانه‌ای جنگ ستارگان به شمار می‌آید که شهرت اصلی او در سینمای هالیوود به خاطر ایفای نقش در این اثر است.

البته «هان سولو» تنها نقشی نیست که «آل پاچینو» در طول سال‌ها فعالیت بازیگری خود رد کرده چراکه او پیشنهاد بازی در کار‌های دیگری را هم نپذیرفته است که از آن جمله می‌توان به یکی از آثار موفق اسپیلبرگ اشاره کرد. هرچند که این ستاره هالیوودی به خاطر بازی نکردن در آثار این چنینی ابراز پشیمانی نکرده و حتی افسوس هم نخورده است. چون او در قسمتی از یکی از مصاحبه‌های خود گفته است که «گاهی اوقات، احساس می‌کنی آن نقش برای تو مناسب نیست و انگار، به دنیای آن فیلم تعلق نداری.»

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: