کد خبر: ۳۹۵۸۸۷
۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۵
0
مدیر عامل شرکت خودروسازی سایپا از تحویل خودروهای وارداتی چانگان از هفته آینده خبر داد.

خودرو های چانگان وارداتی از هفته آینده تحویل داده می شود

تیموری گفت: سال ۱۴۰۰ تولید خودروسازی سایپا ۱۰۵۰ بود که ما سال گذشته موفق شدیم تولید را به رقم ۲۰۸۰ تولید با رشد ۳۵ درصدی رسانده ایم.

او گفت: برنامه داریم تا حداقل ۸ محصول جدید را از طریق سایپا و شرکت‌های زیرمجموعه به مرحله تولید برساند. همچنین قرار است تا برخی شرکت‌های زیرمجموعه گروه خودروسازی سایپا در کنار واردات خودرو‌های چینی بحث مونتاژ خودرو را نیز دنبال کنند.

تیموری گفت: امسال در این مدت دوماهه ۴۱ درصد رشد تولید داشته ایم متاسفانه سال قبل به دلیل استاندارد ۳ خودرو را از دست داده ایم که همین موضوع ۵۰ درصد تولید شرکت سایپا از دست رفت.

مدیر عامل سایپا گفت: در سال گذشته دوبار قیمت‌ها را اصلاح کردیم به طوریکه هر ۳ ماه یکبار باید قیمت‌ها را بروزرسانی کنید چرا که برخی قطعات باید تهیه شود.

تیموری در خصوص علت تاخیر در تحویل چانگان گفت: تاخیر این خودرو به دلیل استاندارد‌های کشور عربستان بود، چون ۱۲۰۰ خودرو از این کشور وارد شده که با استاندارد‌های ما مطابقت نداشت به همین دلیل با تاخیر در تحویل به مشتریان شد به گفته او، از هفته آینده تحویل خودرو چانگان آغاز خواهد شد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: