April 2024 28 / يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۹۵۹۲۷
۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۵
0
دکتر بهزاد شیری مدیر عامل پست بانک ایران ضمن گرامیداشت یاد و خاطره ی شهید بلند مقام استاد مرتضی مطهّری و همچنین تمامی معلّمان فداکار و صبور سرزمین عزیزمان ایران ، دوازدهم اردیبهشت ماه روز معلم را به تمامی معلمان محترم تبریک گفت و پیامی به همین مناسبت، صادر کرد.

پیام مدیرعامل پست بانک ایران به مناسبت گرامیداشت یاد و خاطره ی شهید استاد مرتضی مطهری و روز معلم

متن پیام تبریک دکترشیری بدین شرح است:
“حضرت امام علی (ع): زکات علم، اشاعه آن است. ”
صفحه‌ی دوازدهم اردیبهشت ماهِ کتابِ تاریخِ جمهوری اسلامی ایران در تکریم از مقام شامخ معلّم، مزین به این نام شده است. منزلتی که عیار معرفت و حکمت است و در دل تاریخ پیوسته جهد کرده تا، چون شیوه پیغمبران، آدمیان را از گمراهی برهاند و بر قله‌ی سعادت و رستگاری بنشاند.
ضمن گرامیداشت یاد و خاطره‌ی شهید بلند مقام استاد مرتضی مطهّری و همچنین تمامی معلّمان فداکار و صبور سرزمین عزیزمان ایران، دوازدهم اردیبهشت ماه سالروز تجلیل از مقام والای معلّم را به تمامی معلمان عزیز و اساتید دانشگاه‌ها و مراکز علمی که همواره در سنگر علم و فنّاوری با کوشش و تلاش دلسوزانه سعی در برافراشتن پرچم عزّت و سربلندی ملّت شریف و بزرگ ایران را دارید تبریک عرض کرده و از درگاه خداوند باریتعالی سعادت و پیروزی تمامی معلمانان کشور عزیزمان ایران را آرزومندیم.
بهزاد شیری
مدیرعامل پست بانک ایران

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: