April 2024 28 / يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
با حذف این برنامه‌ها سرعت آیفون بیشتر می‌شود
کد خبر: ۳۹۶۰۳۰
۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۴
0
اخیرا یکی از کارشناسان آیفون نحوه پاک کردن برنامه‌های غیرضروری در آیفون را فاش کرد.

رفع کندی آیفون

اگر آیفون شما اخیراً کند شده است، پاک کردن برخی از برنامه‌های مخفی که ممکن است در کمین دستگاه شما باشد، شاید راه‌حل باشد.

وقتی برنامه‌ها در پس‌زمینه آیفون شما اجرا می‌شوند، این می‌تواند سرعت و کارایی دستگاه‌ها را کاهش دهد.

یکی از متخصصان اپل بهترین راه‌ها را معرفی کرده است که می‌توانید آن‌ها را برای همیشه پاک کنید و گوشی خود را دوباره به حالت اول برسانید.

اولین روش حذف برنامه‌های مخفی از App Library است.

همه برنامه‌های iOS که از صفحه اصلی پنهان شده‌اند، در کتابخانه برنامه دستگاه شما ذخیره می‌شوند.

برای یافتن این مورد، تنها کاری که باید انجام دهید این است که صفحه اصلی خود را باز کنید و انگشت خود را به چپ بکشید تا صفحه اصلی خالی بدون هیچ برنامه‌ای را مشاهده کنید.

این کارشناس توضیح داد که نواری با عنوان "App Library" ظاهر می‌شود و برای پیدا کردن برنامه پنهانی که می‌خواهید حذف کنید، فقط روی آن نوار ضربه بزنید.

وقتی برنامه انتخابی را پیدا کردید، روی آن کلیک کنید تا به منوی حذف برسید و در هر دو بار روی "حذف" کلیک کنید تا برای همیشه از شر برنامه از تلفن خود خلاص شوید.

مرحله بعدی حذف برنامه‌های مخفی خود از طریق تنظیمات آیفون است.

ابتدا به صفحه "تنظیمات" بروید و سپس "General" را انتخاب کنید تا برنامه‌های مخفی مزاحم را از آنجا حذف کنید.

در راه‌رحل بعدی، به «فضای ذخیره‌سازی آیفون» بروید و چند ثانیه صبر کنید تا برنامه‌های مخفی شما ظاهر شوند.

برنامه‌هایی را که می‌خواهید از آنجا حذف کنید، انتخاب کرده و روی آن ضربه بزنید، و به صفحه‌ای هدایت می‌شوید که همه اطلاعات برنامه‌ها، از جمله فضای ذخیره‌سازی، داده‌ها و اندازه برنامه را در خود دارد.

فقط استفاده از این دو تکنیک برای خلاص کردن گوشی از شر برنامه‌های قدیمی، ناخواسته و پنهان ممکن است عملکرد آن را افزایش داده و آن را مانند جدید کار کند.

این امر پس از آن صورت می‌گیرد که از همه دارندگان آیفون خواسته شد دستگاه‌های خود را برای نوع خاصی از به‌روزرسانی امنیتی بررسی کنند که باگ‌ها را با سرعت‌های جدید برطرف می‌کند.

به روز رسانی Rapid Security Response اولین در نوع خود از اپل است.

Rapid Security Response به اپل این امکان را می‌دهد که آسیب‌پذیری‌های سایبری را زودتر از به‌روزرسانی نرم‌افزار‌های معمولی برطرف کند.

این امر مانع از آن می‌شود که هکر‌ها بتوانند فوراً از یک نقص امنیتی استفاده کنند و می‌تواند از انتشار بدافزار در بین دستگاه‌ها جلوگیری کند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: